Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen kahvi ja Ranskan presidentin ilme

Vierailija
03.09.2018 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005814199.html

Ranskan presidentti halunnut käydä juomassa suomalaiset torikahvit. Suomalainen toimittaja ihmettelee, miksi suomalaista "pula-ajan" kahvia tarjotaan itse presidentille.

Mitä mieltä tapauksesta? Olisi kiva tietää, mitä itse presidentti ajattelee tuosta. Voi kunpa joku ranskalainen media ottaisi tästä "kohusta" ja pyytäisi lausunnon presidentiltä. Joo ja tiedän, ihan kun presidentillä ei olisi muuta tekemistä kuin kommentoida suomalaista kahvia, mutta kiinnostaa silti! :D

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä video koko tilanteesta, mistä tuo kuva on lohkaistu

https://yle.fi/uutiset/3-10378539

Vierailija
2/19 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sillä näkemisen arvoinen ilme Tanskassakin kun lähtivät pyöräilemään. Halusi oikeen ilmeillään näyttää että " ei v*ttu mitä p*skaa ":D Hän ei selvästi ole vieraskorea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä Macronilla paljon puhuva ilme. En kyllä ihmettele, koska Juhlamokka, jopa se tummapaahtoinenkin, on tosi huono kahvi. En ymmärrä ton merkin hehkutusta. Joo, klassikko, mutta luulenko vaan, että takavuosina oli parempaa. Olen pari vuotta jo ostanut Rainbow tummapaahtoista, on hyvää. Kaikenlisäksi edullinen.

Vierailija
4/19 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihanaa, taas saadaan hävetä Suomea ja suomalaisia! Kiitos Macron!

Vierailija
5/19 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan tekemällä tehty kun itse kullakin voi jotakin juolahtaa mieleen kahvi tai ruokapöydässä ja perinteistä mitä meistä ajattellaan asetelmaa haettu.

Vierailija
6/19 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jostain syystä ymmärrä, miksi suomalaista kahvia hävetään. Ehkä se on pahaa kahvi-ihmisten piirissä, mutta sitä me juomme, ja kahviahan me suomalaiset juodaan, ei sitä muuten niin paljon myytäisi.

Siksi en ymmärrä, miksi suomalaisuutta taas pilkataan...?

Vierailija
7/19 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joi loppuun kuitenkin. Herrasmies.

Vierailija
8/19 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä mitä joku ranskalainen on mieltä meistä tai kahvista? Madonnan tilaa Juhlamokkaa nimeänsä, niin on se kumma jos ei muillekkin kelpaa.

Vierailija
9/19 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä mitä joku ranskalainen on mieltä meistä tai kahvista? Madonnan tilaa Juhlamokkaa nimeänsä, niin on se kumma jos ei muillekkin kelpaa.

Madonnakin tilaa himaansa...

Vierailija
10/19 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jostain syystä ymmärrä, miksi suomalaista kahvia hävetään. Ehkä se on pahaa kahvi-ihmisten piirissä, mutta sitä me juomme, ja kahviahan me suomalaiset juodaan, ei sitä muuten niin paljon myytäisi.

Minua lähinnä huvittaa, että suomalaiset juovat niin paljon kahvia, mutta se kahvi on useimmiten juuri vaaleapaahtoista juhlamokkaa, ihan sama vaikka mikrossa lämitettyä. Eihän siinä mitään, jos se on oikeasti niin monien mielestä hyvää, mutta luulisi pikemminkin että kahvinjuonnin kärkimaana olisi paljon enemmän vaihtelua siinä mitä kahvia ihmiset juo:D omaan makuuni juhla mokka on ihan ok paremman puutteessa, mutta ei lähelläkään parasta kahvia. Mutta ei sitä tietenkään tarvitse hävetä, jos siitä tykkää. Makuasioita.

Vierailija
11/19 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kahvin maku ole pelkästään jauhatuksesta kiinni. Suomalainen kahvi on usein värjättyä vettä; enemmän poroja kuppia kohti.

Vierailija
12/19 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suodatinkahvi on hirveää kuraa.

Koko torikoppero vahakankaisine pöytineen tökerö.

Olisi kyllä kiva tietää mikä siinä oli ideana.

Toreja on joka maassa.

Mutta harvassa paikassa noita ankeita telttoja.

Pöydässä ei näkynyt sokeria, kermaa eikä kahvileipää. Nolo veto.

Vierailija
13/19 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska video! Kiitos!

Vierailija
14/19 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suodatinkahvi on hirveää kuraa.

Koko torikoppero vahakankaisine pöytineen tökerö.

Olisi kyllä kiva tietää mikä siinä oli ideana.

Toreja on joka maassa.

Mutta harvassa paikassa noita ankeita telttoja.

Pöydässä ei näkynyt sokeria, kermaa eikä kahvileipää. Nolo veto.

Sokerit ja maidot saa tiskiltä.

Vierailija
15/19 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videolla ei näyttänyt yhtään mitään ilmettä.

Vierailija
16/19 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua lähinnä huvittaa, että suomalaiset juovat niin paljon kahvia, mutta se kahvi on useimmiten juuri vaaleapaahtoista juhlamokkaa, ihan sama vaikka mikrossa lämitettyä. Eihän siinä mitään, jos se on oikeasti niin monien mielestä hyvää, mutta luulisi pikemminkin että kahvinjuonnin kärkimaana olisi paljon enemmän vaihtelua siinä mitä kahvia ihmiset juo:D omaan makuuni juhla mokka on ihan ok paremman puutteessa, mutta ei lähelläkään parasta kahvia. Mutta ei sitä tietenkään tarvitse hävetä, jos siitä tykkää. Makuasioita.

Mitä huvittavaa siinä on? Minä pidän myös vaaleapaahtoisasti, enkä pysty juomaan tummapaahtoa. Miksi se siis huvittaa sinua? :)

Vierailija
17/19 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen kahvi rules!

Vierailija
18/19 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JuhlaMokka just on parasta kahvia.

Vierailija
19/19 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen kahvi on ihan hyvää arkena.viikonloppuisin ehkä jotain parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme