Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahinkoraskaus, mies haluaisi pitää vauvan syystä jota ei ääneen sano, mutta minä tiedän

Vierailija
03.09.2018 |

Toivoo poikaa. Tyttäretkin ovat rakkaita, mutta halu saada vielä se poika kalvaa. Meillä on siis 3 tytärtä 3-10 v emmekä aikoneet hankkia enempää lapsia, mutta ehkäisy petti.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä olisiko hyvä sekään, että sieltä sitten tulisikin se poika. Olisiko perheessänne aina sen jälkeen se asetelma, että poika on luomakunnan kruunu ja saa kaiken mitä vain haluaa ja keksii pyytää, saa isänsä täyden huomion ja läsnäolon, tytöt jäävät paitsioon ja ovat kaikesta huolenpidosta ja äidinrakkaudesta huolimatta aina isälle ne välttmättömät pahat ja ”vain” tytöt jotka piti saada ennen sitä parasta Jackpottia eli poikaa.

Abortti siis, se on kaikkien edun mukainen ratkaisu.

Vierailija
22/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette käyttäneet ehkäisyä?

Luitko ollenkaan? Ehkäisy PETTI.

Jos ei halua enää lapsia, niin ei pidä harrastaa edes ehkäisyn kanssa seksiä jossa siittiöillä on mahdollisuus päästä elimistöön. Ei edes kondomia käyttäessä mies saa laueta naisen sisällä vaan penis on vedettävä ajoissa ulos ja mieluiten sitä ei pitäisi työntää ainakaan emättimeen ollenkaan. Mieluiten harrastaa seksiä vain niin, että siittiöt lasketaan johonkin, mistä ne eivät pääse naisen sisälle ja miehen penis ei käy naisen emättimessä kertaakaan eikä mieluiten peräsuolessakaan, koska sieltähän syntyvät tulevat poliitikot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos miehellä on vain tyttösiittiöitä? 

Naisethan ne lapset saavat, ei miehellä ole mitään tekemistä lasten saamisen kanssa.

Vierailija
24/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisethan ne lapset saavat, ei miehellä ole mitään tekemistä lasten saamisen kanssa.

Naisetkaan ei vielä niin eteviä ole että lapsia saisivat ilman miehen siittiöitä 😂

Vierailija
25/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisetkaan ei vielä niin eteviä ole että lapsia saisivat ilman miehen siittiöitä 😂

Lapset kehittyvät naisten mahassa, jossa ne saavat alkunsa. Miehillä ei ole mitään tekemistä lasten saamisen kanssa. Esim. minun vaimoni on saanut 17 vuoden avioliiton aikana 9 lasta ilman, että hän on ollut kanssani seksuaalisessa kanssakäymisessä kertaakaan kuten ei tietenkään myöskään muidenkaan miesten kanssa, koska hän on minun vaimoni.

Vierailija
26/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikähän oli tämä ehkäisy joka petti?

Vierailija
27/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä tiedä olisiko hyvä sekään, että sieltä sitten tulisikin se poika. Olisiko perheessänne aina sen jälkeen se asetelma, että poika on luomakunnan kruunu ja saa kaiken mitä vain haluaa ja keksii pyytää, saa isänsä täyden huomion ja läsnäolon, tytöt jäävät paitsioon ja ovat kaikesta huolenpidosta ja äidinrakkaudesta huolimatta aina isälle ne välttmättömät pahat ja ”vain” tytöt jotka piti saada ennen sitä parasta Jackpottia eli poikaa.

Abortti siis, se on ka

ikkien edun mukainen ratkaisu.

Ei se ole sen kuolevan lapsen etu ainakaan.

Vierailija
28/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirmu usein ehkäisy pettää tämän palstan juttujen perusteella. Tosi on se, että ehkäisyä ei joko käytetä tai käytetään huolimattomasti.

Kerrohan , miten värkkiin työnnettyä kierukkaa tai käsivarteen asennettua kapselia " käytetään huolimattomasti?"

Vierailija
29/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset kehittyvät naisten mahassa, jossa ne saavat alkunsa. Miehillä ei ole mitään tekemistä lasten saamisen kanssa. Esim. minun vaimoni on saanut 17 vuoden avioliiton aikana 9 lasta ilman, että hän on ollut kanssani seksuaalisessa kanssakäymisessä kertaakaan kuten ei tietenkään myöskään muidenkaan miesten kanssa, koska hän on minun vaimoni.

Hei tota....... tai ei mitään.

Vierailija
30/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko ollenkaan? Ehkäisy PETTI.

Ehei, tällä palstalla miehet tietää, ettei niin voi käydä. Se on aina naisen kavaluutta vain.

Vierailija
31/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen ajatukset raskaudesta ovat mutu-pohjaisia, niin kyllähän teidän pitäisi keskustella asia niin selväksi ettei kummallakaan ole mitään epäselvyyttä toisen kannasta asiaan. Uusi lapsi on iso asia! Entä jos lapsi on tyttö? Vammainen/erityis?

Meillä mies ehdottomasti halusi lapsen, iltatähden, vaikka en itse olisi enää jaksanut ajatella uutta perheenjäsentä. No lapsi sitten tuli ja vaikka isälle tärkeä ja odotettu, niin suurin vastuu hoidosta tuli äidille (isän vakuutteluista huolimatta). Ja on erityislapsi ja sillä tavalla ettei seuloihon jäänyt. Erittäin vaativa tapaus.

No meillä lapsi kuitenkin pitkällä aikavälillä ehkä lujitti suhdetta, mutta ainekset eroon oli varsinkin ennen kuin lapselle tuli diagnoosi. Harkitkaa huolella.

Vierailija
32/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset osaa lukea? Ehkäisyä käytettiin. Tiesitkö muuten, että jopa sterilaatio voi pettää? 4/1000 naista tulee steriloituinakin raskaaksi vuoden aikana. Mikään systeemi ei ole niin vitivarma kuin lisääntymisjärjestelmä, sillä on omat oudot backuppinsa. Munasolu ja siittiö luikertelevat jopa soluväleistä sinne minne niiden on tarkoitus mennä, jos tuubit ovat poikki.

Joopa joo, mutta teiltähän ei kummaltakaan ollut laitettu piuhoja poikki. Kondomillako töpeksitte vai "varmoja" päiviäkö laskitte?

Vierailija
33/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin sisimmissäni loukkaa mieheni ja myös hänen sukulaisten asenne lasten sukupuoleen. Meillä on nyt siis kaksi tyttöä. Tiedän, että mieheni sukulaiset molempien raskauksien aikana odottivat poikaa ja taisi salaa mieskin odottaa. Toisen raskauden aikana vielä avoimemmin puhuttiin pojasta. Jopa omat sukulaiset miettivät, että jospa nyt tulis se poika. No, sukulaiset ovat sukulaisia, eniten harmittaa miehen jutut. Joskus hän sanoi noin vain ohi mennen, että jos meidän eka lapsi olisi ollut poika, niin hän ei olisi halunnut enempää lapsia. Toisinaan hän taas puhuu kolmannesta lapsesta ja on lipsauttanut, että toivoisi sen olevan poika.

Itse olen onnellinen juuri näistä lapsista, jotka mulla on ja henkilökohtaisesti nämä kaksi riittäisivät minulle. En ole elätellyt koskaan mitään sukupuolitoiveita. En suoraan sanottuna ymmärrä niitä. Ihmettelenkin, miten muut puhuvat noista sukupuolitoiveista niin ylimalkaisesti ja sillä tavoin kuin olisi ihan normaalia toivoa jotain tiettyä. Tuntuu jotenkin surulliselta, että itselleni täydelliset lapset ovatkin jopa isänsä mielestä väärää sukupuolta ja niitä on jopa yksi liikaa, jos se poika olisi sattunut tulemaan heti ekalla kerralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi