Lenkkeiletkö joka päivä? Kuinka pitkiä lenkkejä?
Kommentit (11)
Joka päivä, fiiliksestä ja jaksamisesta riippuen 2-7km. Joskus pidempiä jos on aikaa. En halua pitää välipäiviä, koska turvotus näkyy heti.
En, juoksen kolme kertaa viikossa 5 kilsaa. Välipäivinäkin kyllä liikun, tykkään kävellä paljon ja saatan esim kävellä n. 5 kilometrin matkan cittarille, tai jos ei ole minnekään mitään asiaa niin vaikka joogaan tms.
Ei nyt joka päivä mutta useasti menee viikossa 10kilsan HK:n sininen lenkki.
4-5 kertaa viikossa. Kesäisin tulee enimmäkseen pyöräiltyä ja sitä pystyy tekemään vaikka joka päivä, juostessa jumittuu venyttelystä huolimatta pohkeet tai joku muu paikka jos en pidä tarpeeksi lepopäiviä. Juoksu-, hiihto- ja rullaluistelulenkit kestää n. tunnin, pyöräily saattaa venyä moneenkin tuntiin.
Koiran kanssa ripeätä kävelyä/juoksua tulee päivittäin n. 7 km.
Eli en erikseen lenkkeille. Käyn uimassa, pelaan tennistä ja jumppailen himassa muutaman kerran viikossa. Talvella saatan hiihtää, mutta se on harvinaista herkkua täällä stadissa.
Olen varsin kaavoihin kangistunut. En oikeastaan koskaan kokeile mitään uusia lajeja. Viime kesänä kyllä kaverilla oli se seisomalauta vedessä, jota melotaa (en jaksa googlata sitä termiä) ja se oli kyllä tosi hauskaa.
Ennen lenkkeilin, mutta nyt kamalan kuuman kesän vuoksi en viitsinyt mennä lenkille joka päivä. Jotenkin tämä sitten sotki rutiinin ja en ole vieläkään päässyt takaisin rytmiin. Mun tavoite on saada 10 000 askelta joka päivä. Tai siis oli.
5 km joka arkipäivä, muuhun ei jää aikaa:(
mun juoksulenkit on about 6-10 km välillä joka toinen päivä. Lenkit menee sen mukaan miten hotsittaa:
lauantaina vedin intervalleilla sydän kurkussa, eilen meni kävellen, nauttien auringonpaisteessa ja luonnosta :)
Parin koiran takia käyn joka päivä lenkillä, 5-10km kelistä riippuen, pari lyhyempää ja illalla aina pidempi.
Koiran kanssa lenkkeilen päivittäin. Matkasta en osaa sanoa, ajallisesti n. 1,5 tuntia päivässä. Aiemmin tuli lenkkeilyä enemmän mutta nyt raskaana ollessa tuossakin on tekemistä. Päivän pisin lenkki on 45 min, muut lyhyitä pätkiä.
Koira kun on niin pakko joka päivä käydä vähintään 4-5km, muuten se hajottaa kämpän ☺️
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-