Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen rooli kotitöissä

Vittuuntunut
02.09.2018 |

Olen huomannut, että mieheni olettaa minun tekevän kaikki kotityöt kotona töitteni lisäksi. Jos hän joutuu tekemään jotain kotitöitä, jos nyt vain en jaksa joku päivä oikeasti ja koskee päähän tms, alkaa hirveä kiroaminen ääneen esim. tiskatessa. En tiedä yrittääkö luoda tällä minulle syyllistystä siitä, että hän joutuu tekemään kotitöitä sillä kerralla, vaikka joutuisi vain kerran kuussa tekemään niitä pakollisia kotitöitä. Sitten hän valittaa, että töissä on rankkaa, vaikka minä teen määrällisesti enemmän töitä ja työmme on raskausasteeltaan aika samaa luokkaa. Onko minulla syy tässä asiassa suuttua, koska en vain jaksa sitä tuhinaa ja kiroilua, kun hän joutuu kerrankin tekemään jotain.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette tee vähemmän kotitöitä? Olettehan yhdessä sopineet, ettei ns. omaa aikaa saa käyttää taloustöihin? Jokaisesta taloustöihin käytetystä liikatunnista seuraa rangaistuksena yksi tunti enemmän omaa aikaa seuraavalla viikolla.

Kun sain vaimoni suostumaan tähän, parisuhteemme on alkanut suorastaan kukoistaa. Taloustöitä saa tehdä maksimissaan 7 h viikossa, eli keskimäärin tunnin päivässä. Oman ajan käyttö esim. siivoamiseen on kielletty. Tämä pakottaa priorisoimaan, kuinka pakkomielteisesti niiden näkymättömien pölyhiukkasten kimppuun kannattaa rynnätä.

Hyvä idea, kiitos tästä. Pistän muistiin sen varalta että vielä joskus parisuhteellistun.

Vierailija
22/26 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ihan oikeasti viitsi ap. Oon nainen, mutta ärsytit mua heti ensi viestistä. Kuulostat ruikuttajalta ja marttyyrilta ja näet asiat aina vain sun kannalta. En usko puoliakaan siitä mitä kirjoitat.

Jos tosiaan mies olisi tuollainen sika, niin miksi hänet valitsit! Miksi roikut yhä hänessä kiinni?

Kiinnostais tietää miten mies sut näkee.

Niin. Ehkä mies näkee Ap.ssa työtätekevän kodinhengettären, joka pitää kodin järjestyksessä ja puhtaana ja uskoo hoitavansa kaikki perinteiset "miesten jutut" , mutta jos asuvat Ap:n kanssa esimerkiksi vuokrakerrostalo kämpässä, niin näitä perinteisempiä miesten juttuja on aika vähän.... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette tee vähemmän kotitöitä? Olettehan yhdessä sopineet, ettei ns. omaa aikaa saa käyttää taloustöihin? Jokaisesta taloustöihin käytetystä liikatunnista seuraa rangaistuksena yksi tunti enemmän omaa aikaa seuraavalla viikolla.

Kun sain vaimoni suostumaan tähän, parisuhteemme on alkanut suorastaan kukoistaa. Taloustöitä saa tehdä maksimissaan 7 h viikossa, eli keskimäärin tunnin päivässä. Oman ajan käyttö esim. siivoamiseen on kielletty. Tämä pakottaa priorisoimaan, kuinka pakkomielteisesti niiden näkymättömien pölyhiukkasten kimppuun kannattaa rynnätä.

Vaimo stressaa paljon vähemmän nyt. Seksiäkin on enemmän!

Tämä on hyvin keksitty. Moni nainen on ihan hirveä diktaattori kotona. Miehelle kelpaisi rennompikin järjestys mutta EIIII pitää toimia naisten halujen mukaan. Aina.

Se on miehenkin koti.

Minä olen ruvennut ottamaan rennosti, mutta kelpaako se miehelle? Ei, mies ihmettelee, miksi roskikset on täysiä ja miksi kahviroiskeita ei ole pyyhitty lattialta. En ole ollut aiemminkaan kovin ahkera siivoaja, mutta nyt olen laittanut hommat minimiin. Lattiat luutusin viime jouluksi ja ikkunat pesin pari vuotta sitten. Ne on kyllä aika ällön näköiset, varsinkin keittiön ikkuna, kun se on täynnä kärpästen jäännöksiä. Yritän kestää, koska rentous on se juttu.

Luulet varmaan, että oli tosi nokkela vastaus. No ei ollut.

Kyllä naiset menee niin puolustuskannalle heti, vaikka ehdottaisi järkeviä parannuksia. Mistään ei voi keskustella. Heti kauhea mullittelu päälle, jos ei asiat menneet juuri haluamallanne tavalla. Kasvakaa aikuisiksi.

Vierailija
24/26 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
25/26 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ap ihan itse valittu se mies. Se on sama, kuin et jos ostaisit nyt talveksi takin mis liian lyhyet hihat, ei vuorta ja vetoketju rikki. Ja sit valittaisit kaikille siitä. Ihan turhaan. Oma vika pikku ....

Vierailija
26/26 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo stressaa paljon vähemmän nyt. Seksiäkin on enemmän!

Tämä on hyvin keksitty. Moni nainen on ihan hirveä diktaattori kotona. Miehelle kelpaisi rennompikin järjestys mutta EIIII pitää toimia naisten halujen mukaan. Aina.

Se on miehenkin koti.

Minä olen ruvennut ottamaan rennosti, mutta kelpaako se miehelle? Ei, mies ihmettelee, miksi roskikset on täysiä ja miksi kahviroiskeita ei ole pyyhitty lattialta. En ole ollut aiemminkaan kovin ahkera siivoaja, mutta nyt olen laittanut hommat minimiin. Lattiat luutusin viime jouluksi ja ikkunat pesin pari vuotta sitten. Ne on kyllä aika ällön näköiset, varsinkin keittiön ikkuna, kun se on täynnä kärpästen jäännöksiä. Yritän kestää, koska rentous on se juttu.

Luulet varmaan, että oli tosi nokkela vastaus. No ei ollut.

Kyllä naiset menee niin puolustuskannalle heti, vaikka ehdottaisi järkeviä parannuksia. Mistään ei voi keskustella. Heti kauhea mullittelu päälle, jos ei asiat menneet juuri haluamallanne tavalla. Kasvakaa aikuisiksi.

Ei tuossa ole mitään nokkelaa vaan noin olen ihan oikeasti tehnyt. Ennen siivosin paljon enemmän mitä nykyään ja hengissä ollaan silti. Se vaikutus tuossa on, että en halua ketään vieraita kylään, yllätysvieraille en edes avaa ovea. Ystäviä tapaan kaupungilla. Inhoan siivoamista yli kaiken ja kun ei ole pakko, en tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi