Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies välttelee siivoamista - syyttää mua

Vierailija
02.09.2018 |

Onko muille tuttua? Jatkuvasti riitaa asiasta, mies raivostuu heti kun mainitsen asiasta. Sovittiin kerran että vaihdetaan työtehtäviä viikottain, mies tekee viikkosiivouksen, mä laitan ruokaa, seuraavalla viikolla toisinpäin. Kun otin asian viimeksi puheeksi että nyt ensi vkl olisi sun vuoro siivota, mies suuttui, hän on kuulemma laittanut ruokaa koko ajan, johon minä vastasin että niin koska mä siivosin edellisenä vkl:nä kun oli pakko, mies oli silloin reissussa, niin siks jätin ruuanlaiton sille. Sehän alkaa laittaa sitä ruokaa ihan oma-aloitteisesti ja multa kysymättä/pyytämättä ja sitten sanoo että kun et säkään laita niin pitäähän mun saada ruokaa?! Mutta ei ymmärrä että mä siivoan pakosta koska muuten elettäisiin paskan keskellä.

Viimeksi sovittiin että siivoaa nyt vkl, kysyi eilen missä pitää siivota, sanoin että koko kämppä, vastauksena oli että täällä on ihan siistiä kun siivosit viimeksi, ei tarvitse kuulemma joka viikko siivota, riittää 2 vkon välein. Imuroi sitten eteisen ja keittiön matot, kun sanoin et ne on sotkuisempia, en jaksanut alkaa vääntää että joka huone pitää imuroida ja pyyhkiä pölyt ja siivota vessan ja kylppärin. Tiedän että ensi vkl se on taas reissussa ja siivousvuoro lankeaa mulle. Aloin tänään siivota ja kyllä sitä pölyä riittää, sanoin että kun jätit eilen siivoamatta kunnolla niin mä jatkan tästä. Alkoi huutaa miten sillä meni eilen 3h kun se siivosi ja laittoi ruokaa ?! 15 min imuroi, 30 min laittoi ruokaa ja 15 min ajoi nurmikkoa, en ymmärtänyt mistä se 3h tuli. Mutta aina kun puhun siivoamisesta ihan asiallisesti, suuttuu ja alkaa huutaa että sen on pitänyt laittaa ruokaa tai että en oo sanonut että pitää siivota (?!) tai sillä on ollu menoa vkl ja arkenahan se ei voi imuroida. En enää jaksa tätä :/

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä oma hommansa piileskellä koko päivä siivouspäivänä. Terveisin 6 tuntia komerossa ja sitten puhelimesta loppui akku. Sängyn alle ei päässyt, lapset oli jo siellä. Tänään lähdettiin kävelylle kun yksi alkoi vilkuilla siivouskomeroa.

Siinä tule pelaamisesta tai telkkarin katsomisesta mitään kun yksi huutaa ja imurikin pitää pahaa ääntä.

Suorastaan sääliksi käy katsoa yrityksiä korvata seksi siivoamisella. Elämässä asioilla on tärkeysjärjestys ja se siivous ei ole kärkisijoilla.

Vierailija
22/27 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siinä oma hommansa piileskellä koko päivä siivouspäivänä. Terveisin 6 tuntia komerossa ja sitten puhelimesta loppui akku. Sängyn alle ei päässyt, lapset oli jo siellä. Tänään lähdettiin kävelylle kun yksi alkoi vilkuilla siivouskomeroa.

Siinä tule pelaamisesta tai telkkarin katsomisesta mitään kun yksi huutaa ja imurikin pitää pahaa ääntä.

Suorastaan sääliksi käy katsoa yrityksiä korvata seksi siivoamisella. Elämässä asioilla on tärkeysjärjestys ja se siivous ei ole kärkisijoilla.

Saisit varmaan enemmän seksiäkin jos auttaisit siivoamisessa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa että sinä siivoat ja hän laittaa ruokaa, aina.

Vierailija
24/27 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään yhdessä ruokaa, koska se on hauskaa. Mies imuroi pari kertaa kuukaudessa, minä siivoan vessan ja se siivoaa muuten, kuka ehtii ja jaksaa.

Joka viikko ei tarvi siivota kahta tuntia kahden ihmisen taloudessa.

Vierailija
25/27 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika.

Komppaan tätä. Et sä ole mikään kotipiika, joten dumppaa toi typerys.

Vierailija
26/27 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli varsinainen hävityksen kauhistus, kun mies oli 2 vko ajan päättäväisesti jättänyt likaisia astioita ympäri taloutta. Sitten hänen tätinsä tuli yllätyskylään ja olisi pitänyt 30 minuutissa siivota koko talo.Istuin rauhassa tietokoneella ja totesin miehelle, että itse sanoit, että meillä on niin siistiä, ettei tarvitse siivota. Enkä tehnyt mitään.

Tädin ilme oli näkemisen arvoinen, mutta kerroin, että meillä on miehen siivousviikko.

Vierailija
27/27 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tehdään yhdessä ruokaa, koska se on hauskaa. Mies imuroi pari kertaa kuukaudessa, minä siivoan vessan ja se siivoaa muuten, kuka ehtii ja jaksaa.

Joka viikko ei tarvi siivota kahta tuntia kahden ihmisen taloudessa.

Kyllä mekin tehdään joskus yhdessä ja välillä laitetaan vaan arki-iltana jotkut välipalat itsellemme. Mies ei imuroi edes sitä 2krt kuussa, ei ole kertaakaan pessyt vessaa tai kylppäriä. Hinkkasin sen kylppärin lattiankin höyrypesurilla monet kerrat ja aina rätti ihan musta, edellisten asukkaiden jäljiltä. Oon muuten siivonnut 2vkon välein ja ajattelin että homma helpottuu jos joka viikko siivoo, vähemmän siivottavaa. No jostain sitä likaa aina tulee ja kyllä siinä meni se 2h, meillä on 2 kerrosta ja 2 vessaa (toinen kylppärin yhteydessä). Tuntuu että se eteisen mattokin pitäisi imuroida joka päivä kun aina hiekassa.

- Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän