En ota selvää miehestä
Ei mitään hajua onko mies oikeasti kiinnostunut vai pelaileeko vaan. Ollaan tapailtu koko kesän ajan ja aina on hauskaa kun nähdään. Välillä miehellä kestää pitkään vastata viesteihin ja välillä on taas todella innokas ja aktiivinen. Ehdottelee välillä useinkin näkemisiä ja välillä hiljaisempaa. Ehkä tuo on normaalia? Yleensä kuuntelen tarkasti omia hälytyskelloja, nyt olen vähän pihalla. Mies tuntuu todella kiinnostavalta ja kiinnostuneelta, mutta silti vähän epäilyttää. Ehkä aika näyttää ja tällainen on normaalia uudessa suhteessa, ettei ole ihan varma toisen tuntemuksista?
Kommentit (19)
Vastaa hitaammin sillon ku on toinen kierroksessa.
Jos mies haluaa vain sinut, ja on tosissaan, hän tosiaan viestittää itsestään vaikka sieltä sotatantereelta.
Mullakin oli tuollainen tapailukumppani, ja kyllähän se niin meni että hänellä oli niin paljon "muutakin tekemistä" (eli muita naisia), että kun heiltä aikaa jäi, niin otti innokkaasti minuun yhteyttä :D
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa vain sinut, ja on tosissaan, hän tosiaan viestittää itsestään vaikka sieltä sotatantereelta.
Mullakin oli tuollainen tapailukumppani, ja kyllähän se niin meni että hänellä oli niin paljon "muutakin tekemistä" (eli muita naisia), että kun heiltä aikaa jäi, niin otti innokkaasti minuun yhteyttä :D
Noin vähän arvelinkin, taitaa olla sama juttu. -ap
Ei minulla ainakaan ole koko aikaa laittaa vain yhteen ihmiseen, vaan olen myös ystävieni ja perheeni kanssa. Myös yksin oleminen on hyvin tärkeää. Jos joku ei tätä asiaa tajuaisi ja siitä nalkuttaisi, niin hän lähtisi elämästäni nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ainakaan ole koko aikaa laittaa vain yhteen ihmiseen, vaan olen myös ystävieni ja perheeni kanssa. Myös yksin oleminen on hyvin tärkeää. Jos joku ei tätä asiaa tajuaisi ja siitä nalkuttaisi, niin hän lähtisi elämästäni nopeasti.
Sama juttu. Eiköhän ap:n mies ole kiinnostunut, mutta haluaa myös omaa aikaa. Oman kokemuksen mukaan miehet eivät vastaa, eikä ole itse yhtään aloitteellisia, jos ei kiinnosta. Yhteydenpito loppuu kuin seinään, ei miehet jaksa esittää kiinnostunutta tai viestitellä vain kohteliaisuudesta.
Kysäisepä ap mieheltä. Jos kerran teillä on mukavaa yhdessä, niin kai voitte puhua joskus jotakin hieman syvällisempääkin? En ymmärrä miksi jotkut eivät voi puhua suoraan, vaan mylvivät täällä epäilyjään?
Ehkä sun pitäisi esittää vaikeasti tavoiteltavaa, mutta siinäkin on se riski että mies lopettaa kaiken yhteydenpidon kokonaan, ja sitä et varmaan halua.
Jos epäilyttää, niin pistä pois. Ainakin minulla kaikki miesystävät ovat olleet todella innokkaita olemaan seurassani vaikka koko ajan.
50/60 tsäänssit kirjoitti:
Ehkä sun pitäisi esittää vaikeasti tavoiteltavaa, mutta siinäkin on se riski että mies lopettaa kaiken yhteydenpidon kokonaan, ja sitä et varmaan halua.
Toihan on hyvä ”testi”, silloin huomaisin onko oikeasti kiinnostunut. Loppukoon jos on loppuakseen. -ap
No kuule jospa sillä on muutakin elämää? Kaverit, duunit, opiskelut, harrastukset. Nauttii välillä yksinolosta.
Vierailija kirjoitti:
Jos epäilyttää, niin pistä pois. Ainakin minulla kaikki miesystävät ovat olleet todella innokkaita olemaan seurassani vaikka koko ajan.
Voi jestas täällä on jatkuvasti ketjuja missä valitetaan, että miehet on liian innokkaita ja se on turn off.
Nyt sun kannattaa ihan ehdottomasti alkaa pelata kaikkia pelejä testataksesi sen kiinnostusta. Koita tehdä se mustasukkaiseksi.
Muista myös 1-tutkia sen puhelin. 2-stalkata sitä somessa. 3- vaatia siltä, että se viettää kaiken aikansa sun kanssa 4- mennä yllätyskäynnille aamuyöllä.
Näillä keinoilla sulla on sormus sormessa alta aikayksikön.
Vastaan nyt naisena, että mulla ainakin vaihtelee paljon, kuinka paljon jaksan pitää yhteyttä. Vaikka nauttisinkin jonkun seurasta ja hän on minulle tärkeä, välillä tulee kausia, jolloin ei jaksa olla niin kiinni toisessa. Eli en alkaisi heti epäilemään pettämisestä.
No entä kun roikut miehen perässä, mitä veikkaat kiinnostuuko?
Ei varmaan kannata kysyä mieheltä, missä mennään. Asia saattaisi selvitä.
Jos miehen kiinnostusta ja rehellisyyttä tarvitsee epäillä, niitä ei yleensä ole.
Niin kuin tässäkin on nyt käynyt ilmi, ihmisillä on erilaisia tapoja ja mieltymyksiäkin yhteydenpidossa, joten mitään varmaa on mahdotonta sanoa.
Itse olen sitä sorttia, että jos olen kiinnostunut, löydän kyllä aina aikaa kiinnostukseni kohteelle ja jos on menoa, joka estää yhteydenpidon ilmaisen kyllä senkin.
Miehestä ei tarvi ottaa selvää, riittää että on selvä mies.