Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin jollain naisella eilen sellaisen läpinäkyvän ohuen putken korvan takana, mikä tuollainen on ja minkä sairauden takia se laitetaan?

jäi vaivaamaan.........
02.09.2018 |

Näin eilen tuntemattomalla naisella korvan takana sellaisen kirkkaan läpinäkyvän ohuen putken, joka näytti menevän kalloon. Hänellä oli hiukset ponnarilla, siksi se näkyi selvästi. Ihan selvästi siis joku lääketieteellinen juttu eikä suinkaan mikään "koriste".

Näin siitä yöllä painajaisia, että minulle upotettiin ja kiinnitettiin putkia ja sähköjohtoja päähän ::o Jäi vaivaamaan että mikä sairaus kyseessä jos tuollainen on istutettu ihoon? Tietääkö kukaan teistä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäkorvaimplantti. Hän kuulee sen avulla. Näe sinä ihan vapaasti painajaisia.

Vierailija
2/29 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäkorvaimplantti tai mahdollisesti fistelintyhjennysputki? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/29 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla suntti tai tuo sisäkorvaimplantti.

Vierailija
4/29 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sairaus, vaan kuulolaite.

Mun ystävällä on tuolainen. Kaatui koulun pihalla, kun piha oli aurattu ja löi päänsä jäälohkareeseen ja menetti toisesta korvssta kuulon ja makuaistin. Oli n. 23v. että ikävä juttu ja elinikäinen vamma.

Vierailija
5/29 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko liittyä epilepsiaan?

Vierailija
6/29 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos olisi kuulolaite niin eikö siinä korvassakin olisi jotain eikä vaan pään sisältä putken pätkä joka menee takaisin pään sisään?

Näin nuoren naisen jolla oli tuollainen ja luulin ensin että se on hiuksissa kiinni oleva hiussolki joka korvan takana mutta sitten tajusin ettei ole.

Vierailija
7/29 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan niin siinä korvassa ei ollut mitään kiinni, vaan tämän näköinen putki päänahassa

http://www.i-zeleziarstvo.sk/1392-home_default/hadica-pvc-na-vodu-4mm-t…

Näytti siltä että imee päästä jotain mutta mihin se toinen pää menee?

t: ap

Vierailija
8/29 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veikkaus on agentti tai androidi.

Vierailija
9/29 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö et näe painajaisia tai sinua ei jää vaivaamaan jos näet jotain lääketieteellisiä juttuja jotka näyttää siltä että tekevät kipeää toiselle, ja etkö koe empatiaa? Näin kerran miehen jolla puuttui puolet kasvon luustosta, jonka jälkeen näin monta yötä painajaisia että minun naamaa moukaroitiin!

Vierailija
10/29 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin noita sisäkorvaimplantti-kuvia googlettamalla mutta ei ollut mikään sellainen. Nuo sisäkorvaimplanit näyttää kivuttomilta verrattuna siihen mitä minä näin. Kuvittelin että joku tällä palstalla viihtyvä olisi tiennyt kun täällä aina tiedetään kaikki sairaudet ja laitteet :)

Vierailija
11/29 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäkorvaimplanteissa on korvan takana myös osa (joka ei tosin mene korvaan, siinä on vain paristot, mikrofoni ym). Sillon on myös kallossa pyöreä muoviosa kiinni. Sisäkorvaistutteissa ei myöskään ole kuvan mukaista letkua vaan johdot.

Vierailija
12/29 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suntti? 

Vierailija
13/29 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö et näe painajaisia tai sinua ei jää vaivaamaan jos näet jotain lääketieteellisiä juttuja jotka näyttää siltä että tekevät kipeää toiselle, ja etkö koe empatiaa? Näin kerran miehen jolla puuttui puolet kasvon luustosta, jonka jälkeen näin monta yötä painajaisia että minun naamaa moukaroitiin!

Itse asiassa en näe. Sinun painajaisillasi ei ole mitään tekemistä empatian kanssa, olet vaan kypsymätön.

Vierailija
14/29 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa en näe. Sinun painajaisillasi ei ole mitään tekemistä empatian kanssa, olet vaan kypsymätön.

Ilmeisesti sinä tarvitsisit jonkin LUETUNYMMÄRTÄMISLAITTEEN päähäsi kiinni, kun käyt väärinkäsittämässä  ja haukkumassa ihmisiä joka ikisessä ketjussa!??? Sinun kirjoitustyylisi nimittäin tunnetaan!

Vierailija
15/29 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suntti? 

Tuommoinen se saattoi olla, luin että sillä voidaan hoitaa vesipäätä ja siirtää nestettä pois.

Kiitos kaikille teille aikuisille ja fiksuille ihmisille, jotka vastasitte asiallisesti kysymykseeni.

Vierailija
16/29 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sinä tarvitsisit jonkin LUETUNYMMÄRTÄMISLAITTEEN päähäsi kiinni, kun käyt väärinkäsittämässä  ja haukkumassa ihmisiä joka ikisessä ketjussa!??? Sinun kirjoitustyylisi nimittäin tunnetaan!

Siinä meillä varsinainen empaatikko! Tietää muidenkin palstalaisten puolesta mitä he tuntevat. Tai sitten kärsit suuruusharhasta, mikä onkin todennäköisempää.

Vierailija
17/29 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suntti? 

likvorsuntissa ei ole koskaan kehon ulkopuolella meneviä osia, suntin osat ei näy ulospäin. kallon ihon alta voi toki tuntea sunttiletkuston osia.

Vierailija
18/29 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on suntti aivokasvaimen takia.

Vierailija
19/29 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se putki voidaan kai jättää ihon päälle, jos se on joku tilapäinen?

Vierailija
20/29 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee ensimmäisenä mielenä vesipään hoitolaite, jolla liika vesi tai pissa johdetaan ihmisen päästä virtsarakkoon, josta ihminen pissii sen pois. Se vesipää kun on siitä kurja vaiva, että siinä ihmisen päähän on kehittynyt vain vettä eikä ollenkaan aivoja kallon sisälle ja sitä vettä tulee sinne koko ajan, niin että se pitää johtaa sieltä pois ennen kuin pää räjähtää. Tosin ihmettelen vähän, että miten sellainen aivoton vesipääihminen voi elää ja toimia ilman aivoja.