Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, tässä teille ilmaisia Tinder-vinkkejä, niin onnistutte!

Vierailija
02.09.2018 |

1. Kuvat ovat TODELLA tärkeitä. Onhan kyseessä kuviin keskittynyt palvelu. Eli:
a) pois päihteet (ellet ole alkoholistinarkkariketjuröökaaja niin kiva tietty olla heti alkuun rehellinen
b) pois toiset naiset. Ethän halua, että potentiaalinen deitti pitää sinua naistennaurattajana, tai miettii, että okei, onkohan tossa kuvassa oleva nainen sinun nykyinen, entinen, vai etsittekö parina seuraa? Menee äkkiä vasemmalle.
c) ÄLÄ KUVAA ALAVIISTOSTA. Ei. Älä kuvaa.
d) HYMYILE. On käsittämätöntä, miten miehet kuvaa itseään vakavanaamaisina juroina ja sieltä hiton alaviistosta, että varmasti voidaan laskea 1. nenäkarvat 2. kaulan rypyt.
e) pyyhi se hiton kännykkäkamera ennen kuvaa, ettei siinä ole viiden vuoden smegmoja sumentamassa ennen kuvan ottamista.
f) yllä olevaan jatkumoa: vain tarkkoja kuvia, kiitos. Ei epäselvää etäältä, ei ilman kasvoja. Kuka urpo luulee saavansa mätsin ilman selkeää kasvokuvaa? Ei saa.
g) näillä pääset pitkälle: yksi selkeä, iloinen kasvokuva, yksi kokovartalokuva (VAATTEET PÄÄLLÄ! kts. kohta h) ja yksi "tilannekuva", jossa vaikkapa olet harrastamassa lempiharrastustasi. Viimeinen ei ole pakollinen, kasvo- ja vartalokuvatkin riittävät.
h) PIDÄ NE HEMMETIN VAATTEET PÄÄLLÄ KUVISSA. Ei, ei edes sitä t-paitaa pois.
i) ÄLÄ pullistele. Iloinen, hymyilevä peilin kautta otettu kuva salilla on ok, JOS sulla on vaatteet päällä. Ei näytellä palaa, ei nostella t-paidan helmaa, ei hyvä luoja sentään olla alasti. Vaikutat urpolta jos olet.
j) OTA NE AURINKOLASIT POIS. Jos saisin euron jokaisesta miehen Tinder-kuvasta, jossa jätkä on vaan lasit silmillä, olisin rikas nainen. Ei, aurinkolasit ei tee sinusta coolia. En aio tavata ihmistä, joka ei paljasta minulle edes silmiään.

2. Esittelyteksti: Kirjoita mitä kirjoitat, mutta voi hyvänen aika, tarkista kirjoitusvirheet.

3. Viestittely: Ollaan jookos niin kuin normaalit ihmiset keskustelutilanteessa: KYSY VUOROSTASI TOISELTA KYSYMYKSIÄ. On saakelin turhauttavaa ylläpitää keskustelua ja esittää vastavuoroisia kysymyksiä, kun toinen kyllä vastaa, mutta ei kysy mitään tilalle. Nämä siis miesten kanssa, jotka selvästi ovat olleet kiinnostuneita (tyyliin tullut superlikeä ja vastaavat nopeasti ). Tulkitsen, ettei sinua kiinnosta, tai et vain osaa keskustella, ja poistan mätsin.

Onnea matkaan!

Samat pätevät tietysti naisillekin, mutta itsellä kokemuksia vain miesten kanssa tinderöinnistä.

Rakkautta kaikille <3

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen neuvo: ole oma itsesi. Ei siinä vippaskonsteja tarvita.

Feikkaus tulee esiin kuitenkin jossain vaiheessa.

Tämäkin tärkeä. Mutta jotta pääsisi edes treffeille, kannattaa noudattaa yllä olevia ohjeita. Eivät ole vippaskonsteja, vaan ystävällisiä neuvoja, joilla voi edes saada sen liken, jotta pääsee esittäytymään livenäkin. 

En halua treffeille ihmisen kanssa, jonka kanssa treffeille päästäkseni minun pitää tehdä asioita, jotka eivät ole minulle luontaisia. Tosin ei minulla tulisi mieleenkään kuvata itseäni ilman paitaa tai likaisella linssillä. Luulisi tuollaisen olevan miehille itsestään selvää?

Luitko ohjeet? Siellä ei vaadita ihmeitä, vaan nimenomaan olemaan normaali täysjärkinen ihminen. Jos et luontaisesti kuvaa itsestäsi paljastelukuvia niin onnittelut, osut siihen harvinaiseen 5% joukkoon Tindermiehiä. 

Vierailija
22/32 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta 0. Ole hyvännäköinen.

Tässäpä se. Ole hyvännäköinen ja laita paidattomia kaljakuvia niin saat silti matcheja. Ole ruma, tee kaikki ohjeiden mukaan ja saa matcheja vain boteilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/32 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta 0. Ole hyvännäköinen.

Tämä pitäisi ehdottomasti olla tuossa listalla heti ensimmäisenä, koska loput kohdat muuttuu hyödyttämiksi jos tuo ei täyty.

24/32 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin tärkeä. Mutta jotta pääsisi edes treffeille, kannattaa noudattaa yllä olevia ohjeita. Eivät ole vippaskonsteja, vaan ystävällisiä neuvoja, joilla voi edes saada sen liken, jotta pääsee esittäytymään livenäkin. 

En halua treffeille ihmisen kanssa, jonka kanssa treffeille päästäkseni minun pitää tehdä asioita, jotka eivät ole minulle luontaisia. Tosin ei minulla tulisi mieleenkään kuvata itseäni ilman paitaa tai likaisella linssillä. Luulisi tuollaisen olevan miehille itsestään selvää?

Luitko ohjeet? Siellä ei vaadita ihmeitä, vaan nimenomaan olemaan normaali täysjärkinen ihminen. Jos et luontaisesti kuvaa itsestäsi paljastelukuvia niin onnittelut, osut siihen harvinaiseen 5% joukkoon Tindermiehiä. 

Nauroin ääneen tälle. Älä viitsi.

Vierailija
25/32 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko paljonkin käynyt tinderöimässä miesten kanssa, että tiedät vitsiksi? Ja siis mistä taas kiikastaa, joku yrittää auttaa ja antaa oikeasti hyviä vinkkejä (kuten moni nainen täällä ketjussa jo kiittänyt) niin silti vängätään vastaan ja inistään? 

Vierailija
26/32 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderöin hetken ja sitten iskin vasaralla pallini murskaksi, eipä tarvi enää naisten kanssa hiuksiaan repiä. Huoletonta elämää.

27/32 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko paljonkin käynyt tinderöimässä miesten kanssa, että tiedät vitsiksi? Ja siis mistä taas kiikastaa, joku yrittää auttaa ja antaa oikeasti hyviä vinkkejä (kuten moni nainen täällä ketjussa jo kiittänyt) niin silti vängätään vastaan ja inistään? 

Lähinnä huvitti tuollaiset 5% joukkoon kuulumiset. Miehenä voin sanoa että ihan turha antaa jotain odotuksia että saisi silti yhtään mätsiä. Itsekin kuulun tuohon.

Vierailija
28/32 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä teksti, 100% samaa mieltä! Miehet, ottakaa oppia. itse lisäisin vielä sen että ei kuvia lasten kanssa elleivät ne ole omia.

Okei pakko lisätä, ylipäätään lasten näkyminen tinderkuvissa on aika kyseenalaista, järkevä ihminen ei laita tunnistettavia kasvokuvia sinne ei omista eikä muidenkaan lapsista.

Vierailija
29/32 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/32 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ylimielinen esitystyyli neuvoissasi. Oikein aistii kuinka paljon parempana pidät itseäsi. Ellet osaa asiatyylillä kirjoittaa, voi tunkea neuvosi per see seesi.

Vierailija
31/32 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein vinkki: pyydä tavallisennäköisiä Tinderistä seksiä ja suhdetta saaneita miehiä kertomaan miten siellä kannattaa olla.

Vierailija
32/32 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen miehenä saanut kymmeniä treffejä vaikka on paidattomia kuvia profiilissa.

Sanoisin että niiden paidattomien kuvien tyyli on olennaisinta, kylppärissä tai salilla otettu kuva on ei mutta esim rannalla tai jossain vesiurheilussa on täysin ok.