Mikä on AV-mamman keskimääräinen paino?
Mitä arvelette? Sen verran katkeraa porukkaa, että mietin onko katkeruus yhteydessä jotenkin tähän.
Kommentit (22)
Mun paino ei ole heilahtanut viimeiseen 5:n vuoteen, mitä nyt täällä av:lla olen palstaillut. Saavutetut kilot kannetaan kunnialla. Elämme kovia aikoja! :D
Painan 42kg tällä hetkellä, olen kroonisesti sairas. Olen myös painanut kovilla lääkityksillä 80 kg tässä samassa sairaudessa? Happy now?
Mun mitat 165/98.
Paino siis mainittuna ensin.
ap
arviolta n.400 Fazerin sinisen levyn verran. Palmuöljy ei muuta tätä tosiasiaa
70-79kg kuulostaa hyvältä arviolta mammojen painoksi.
Kuvittelen muutaman laihan mamman, jonkun verran normaalipainoisia ja muutaman ylipainoisen plus aina on vielä jokunen gainer.
Palstapapat on laihoja tai sitten urheileva hopeakettuja. Muutama salihirmu saattaa satunnaisesti (hyvin harvoin!) eksyä paikalle. Mahakkaita löytyy myös papoista. Miehiä taitaa olla kuitenkin vähemmän kuin naisia palstalla.
Mutta kokonaisuus eli naiset ja miehet voisi olla 80-89kg. Se on minun arvaus.
Keskimääräisesti siinä satasen pintaan varmaankin. Mätisäkkiponttoonit tietenkin vääristävät tilastoja ylöspäin, mutta katkeruudesta päätellen av-mammat ovat reilusti tavanomaista ylipainoisempia.
162 cm
55 kg
64 v
Viime perjantaina terkkarilla mitattu ja punnittu vuositarkastuksen yhteydessä.
Ap, onko alle 50-kiloinen nainen mielestäsi taruolento, vai minkä takia vaihtoehdot alkavat vasta 50->?
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko alle 50-kiloinen nainen mielestäsi taruolento, vai minkä takia vaihtoehdot alkavat vasta 50->?
Ootko sä syömättömyytes takia kujalla vai etkö vaan perkele osaa lukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi lisää joka ei näe vaihtoehtoa alle 50kg. Paitsi sitten kun painan näytä tulokset.
Oletko syönyt itsesi läskiksi vai mikä tekee noin kiukkuiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhutaan mammoista.
Vierailija kirjoitti:
Lastensarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi lisää joka ei näe vaihtoehtoa alle 50kg. Paitsi sitten kun painan näytä tulokset.
Oletko syönyt itsesi läskiksi vai mikä tekee noin kiukkuiseksi?
Jos 167/55 on läski niin selvä. En ees halua olla normaalipainonen.
159cm. ja 50kg.