Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Julmin tahallinen tekosi?

Vierailija
02.09.2018 |

Itse löin baarikahakassa toista miestä niin, että käräjille mentiin. MS-potilaalle sanoin, että kaikki riippuu asenteesta ja masentunutta kehotin vain nousemaan sängystä, piristymään ja hankkimaan elämän.

Lisäksi olen mm. reagoinut uutiseen siihen saakka terveenä eläneen vaarin syövästä riemuitsemalla perinnöstä. Johannesburgissa annoin vähäisellä suuntavaistolla varustetun kaverin eksyä ja tuotin hänelle ns. paskahalvauksen.

Levitin kaiken kukkuraksi perätöntä huhua kaverini tyttöystävän HI-viruksesta, mutta olin silloin vasta 17, joten tuo mennee nuoruuden hölmöyden piikkiin. Tiedän olevani yhä kusipää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse löin baarikahakassa toista miestä niin, että käräjille mentiin. MS-potilaalle sanoin, että kaikki riippuu asenteesta ja masentunutta kehotin vain nousemaan sängystä, piristymään ja hankkimaan elämän.

Lisäksi olen mm. reagoinut uutiseen siihen saakka terveenä eläneen vaarin syövästä riemuitsemalla perinnöstä. Johannesburgissa annoin vähäisellä suuntavaistolla varustetun kaverin eksyä ja tuotin hänelle ns. paskahalvauksen.

Levitin kaiken kukkuraksi perätöntä huhua kaverini tyttöystävän HI-viruksesta, mutta olin silloin vasta 17, joten tuo mennee nuoruuden hölmöyden piikkiin. Tiedän olevani yhä kusipää.

Oletko Pohjanmaalta? Siellä tuollainen on normikäytöstä, kuulostaa tutulta.

Vierailija
2/7 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin pitämästä yhteyttä kaveriin, joka oli minusta liian rasittava. Tein sen vielä sen jälkeen, kun hän oli sairastunut vakavasti. Häpeän sitä vieläkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan anonyymina kirjoitetut ilkeät kommentit vauvapalstalla.. Tai parisuhteessa tahallaan sanotut vyön alle menevät kommentit.

Vierailija
4/7 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilpittomiksi kommenteiksi naamioitu vittuilu.

Vierailija
5/7 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkasin pitämästä yhteyttä kaveriin, joka oli minusta liian rasittava. Tein sen vielä sen jälkeen, kun hän oli sairastunut vakavasti. Häpeän sitä vieläkin. 

Mulla sama. Olen vaan jättänyt pitämättä yhteyttä "ystäviini" sanomatta mitään. Koen kuitenkin, että miksi pitää pitää elämässään ihmisiä, jotka vaan vie energiaa. Olen myös monet kerrat jättänyt sanomatta minusta kiinnostuneille miehille, että en ole kiinnostunut. Olen vain vedonnut kiireisiin.

Vierailija
6/7 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso, ei Herran käsi ole liian lyhyt auttamaan, eikä hänen korvansa kuuro kuulemaan:

vaan teidän pahat tekonne erottavat teidät Jumalastanne, ja teidän syntinne peittävät teiltä hänen kasvonsa, niin ettei hän kuule.

Sillä teidän kätenne ovat tahratut verellä ja sormenne vääryydellä; teidän huulenne puhuvat valhetta, teidän kielenne latelee petosta.

Ei kukaan vaadi oikeuteen vanhurskaasti, eikä kukaan käräjöi rehellisesti.

He turvautuvat tyhjään ja puhuvat vilppiä, kantavat kohdussaan tuhoa ja synnyttävät turmion.

Myrkkyliskon munia he hautovat, hämähäkin verkkoja he kutovat;

joka niitä munia syö, se kuolee, rikkipoljetusta puhkeaa kyykäärme.

Heidän verkkonsa eivät kelpaa vaatteeksi, heidän tekemäänsä ei voi verhoutua; heidän työnsä ovat vääryyden töitä, ja heidän kätensä ovat täynnä väkivallan tekoa.

Heidän jalkansa juoksevat pahuuteen, kiiruhtavat vuodattamaan viatonta verta; heidän ajatuksensa ovat vääryyden ajatuksia, tuho ja turmio on heidän teillänsä.

Rauhan tietä he eivät tunne, oikeutta ei ole heidän askeleissansa; polkunsa he tekevät mutkaisiksi, ei kukaan, joka niitä käy, tunne rauhaa.

Peseytykää, puhdistautukaa; pankaa pois pahat tekonne minun silmäini edestä, lakatkaa pahaa tekemästä.

Oppikaa tekemään hyvää; harrastakaa oikeutta, ojentakaa väkivaltaista, hankkikaa orvolle oikeus, ajakaa lesken asiaa.

Niin tulkaa, käykäämme oikeutta keskenämme, sanoo Herra.

Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi.

Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.

Vierailija
7/7 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu tahallisia tekojani koska siinä asiayhteydessä ne olivat perusteltuja. Tahattomista teoista on joskus jäänyt paha mieli, jos olen loukannut vahingossa.