Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tori.fi llä useinkin tapana tehdä oharit

Vierailija
02.09.2018 |

Että juuri ennen sovittua aikaa ostaja ilmoittaa ettei ostakaan. Onko tämmöinen toiminta tyypillistä kyseisellä foorumilla?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Sulla kävi hyvä tuuri että se edes ilmoitti.

Vierailija
2/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et aiemmin tiennyt, niin kyllä vaan. Ihan perus meininkiä. Ihmisiltä puuttuu käytöstavat. Hukataan surutta toisten aikaa, eikä ilmoitella mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä,tietääpähän jatkossa.Ekaa kertaa sinne laitoin myyntiin ja ostaja oli jo mutta perui vähän ennen h-hetkeä. Harmittaa.Kaikin puolin.

Vierailija
4/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On valitettavasti.

Vierailija
5/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on paljon "Hupiostajia", jotka vievät myyjän koko päivä tai jopa viikkoja. Vain siis nauraakseen kotonaan.

Vierailija
6/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myyjät ei vastaa juuri koskaan. Ainakaan mulle.

Vierailija
7/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä edes saanut siellä kaupaksi mitään. Kumma paikka.

Vierailija
8/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän sääntö kuin poikkeus, valitettavasti. Ja myyjät ei vastaa sellaiselle ostajalle joka on kerran oharit tehnyt, tiedoksi nro 6:lle.

Vierailija
9/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän sääntö kuin poikkeus, valitettavasti. Ja myyjät ei vastaa sellaiselle ostajalle joka on kerran oharit tehnyt, tiedoksi nro 6:lle.

Mistä sen tietää kuka on kellekin oharit tehnyt?

Vierailija
10/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää kuka on kellekin oharit tehnyt?

Minä ainakin pidän kirjaa siitä kuka on spostilla laittanut viestiä ja ilmoittanut ostohalukkuudesta. Jos tämä sitten ei ilmesty paikalle eikä enää vastaa mihinkään viesteihin niin ihan turha on myöhemminkään enää yrittää mitään minulta ostaa. En vastaa kyselyihin enkä viesteihin. Tietenkään en tiedä muiden myyjien tilannetta :)

Vierailija
11/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori palvelimen huonopuoli verrattuna, vaikka sitten huutonettiin on, että ostajasta saati myyjästä ei tiedä välttämättä yhtään mitään. - kun taas jo mainitussa huutiksessa voi, ehkä saada jonkinalisen kuvan kauppakumppanista hänelle annetuiden palautteiden perusteella.  - Toinan asia mistä huomauttaisin on, että jossain vaiheessa itselläni meni kaikki Torin kautta lähetetyt yhteydenotot suoraan roskapostiin. - En varmaan olisi pitkään aikaan huomannut niitä, ellei eräs kiinnostunut olisi myös rohjennut soittamaan ja kertomaan, että hän on yrittänyt tavoittaa minua myös Tori palvelimen tarjoaman lomakkeen kautta. - onneksi ilmoituksessani oli myös puhelinnumeroni. Mutta ymmärrän heitäkin, jotka eivät halua numeroaan laittaa näkyville.

Vierailija
12/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Saan kyllä monia yhteydenottoja "OSTAN!", mutta sen jälkeen katoavat kuin pieru saharaan. Ihmisillä ei ole käytöstapoja. Itse otan yhteyttä vain, jos aikuisten oikeasti haluan tuotteen ostaa.

Vierailija
13/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on KAIKKI tulleet sovitulle ostopaikalle ja KAIKKI ovat ovat ostaneet tuotteen minkä ovat tullee hakemaankin. Tietysti tiotwlun on ollut kuvatun kaltainenkin.

Yksi jätti kerran tulematta. Laitoin viestiä, että olisi ollut kiva, jos olisit ilmoittanut... Vastasi unohtaneensa ja lupasi tulla 30min päästä hakemaan - ja tulikin.

Eli aloitukseen: ei ole tapana tehdä ohareita eikä ole tyypillistä ostajien toimintaa. Varmasti näitäkin sattuu ja monenlaista muuta ihmeellistä, mutta minulla on käynyt tuuri - ainakin tähän asti 😃

T: kymmeniä tuotteita Torissa myynyt viimeisen 2-3 vuoden aikana, muualla en myykään.

Vierailija
14/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on KAIKKI tulleet sovitulle ostopaikalle ja KAIKKI ovat ovat ostaneet tuotteen minkä ovat tullee hakemaankin. Tietysti tiotwlun on ollut kuvatun kaltainenkin.

Yksi jätti kerran tulematta. Laitoin viestiä, että olisi ollut kiva, jos olisit ilmoittanut... Vastasi unohtaneensa ja lupasi tulla 30min päästä hakemaan - ja tulikin.

Eli aloitukseen: ei ole tapana tehdä ohareita eikä ole tyypillistä ostajien toimintaa. Varmasti näitäkin sattuu ja monenlaista muuta ihmeellistä, mutta minulla on käynyt tuuri - ainakin tähän asti 😃

T: kymmeniä tuotteita Torissa myynyt viimeisen 2-3 vuoden aikana, muualla en myykään.

*tiotwlun = tuotekin

Vierailija
15/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä laittaa johonkin facen kirppisryhmään myyntiin, kun siellä ollaan omilla naamoilla ja harvempi kehtaa alkaa perseilemään. Ainakin itsellä muutamat kaupat menneet putkeen.

Vierailija
16/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torista taas eliseltä hyviä kokemuksia.

Hlö1: moi sulla tavara A myynnissä, onko kunnossa ja voiko tulla tänään hakemaan klo 17 jälkeen,maksan hintapyynnön

Hlö2: moi, kunnossa on, aika sopii, liitän vielä lisäkuvan oheen

Hlö1: ok, tulen klo 17:30

Hlö2: tervetuloa

Hommassa meni noin 1.5h. Tässä tapauksessa toki myyjä ja ostaja olivat molemmat cis-miehiä.

Vierailija
17/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että juuri ennen sovittua aikaa ostaja ilmoittaa ettei ostakaan. Onko tämmöinen toiminta tyypillistä kyseisellä foorumilla?

Minulla puolestani useampi myyjä on veivannut suuntaan ja toiseen myyntiaikojen suhteen. Kun vuorokaudessa on vain 24 tuntia niin olisi hyvä että molemmat osapuolet olisivat täsmällisiä.