Martina juoksi eilen 10 km katujuoksussa huippuajan, alle 50min!
Kommentit (44)
Juoksiko paljan jaloin niinkuin miesten perässä?
Mä taidan olla tän perusteella sitten aika lailla huippukunnossa. Juoksen maastossa 10 km alle tunnissa. Paras aika mulla 57 min.
Juoksin 46 minuuttiin, joka on kaukana huippuajasta.
Vierailija kirjoitti:
Juoksiko paljan jaloin niinkuin miesten perässä?
Pitäiskö sinunkin vähän treenata? Ai mutta joo, eipä se auta, fiksuutta joko on tai ei.
Hyvä aika. (Huippuaika kympillä on naisilla alle 34 minuuttia.)
Paljonko Paavo Nurmen aika vastaavassa kisassa oli, niin saisin jonkinlaista perspektiiviä?
Olin taas pettynyt urheilija-Martinan tulokseen. Onko se jossain lajissa oikeasti keskiverto aktiivikuntoilijaa parempi? Uinnissa ehkä?
Ahaa, okei.. jos juoksen hyvän ajan jossain hölkkäkisassa, voin käyttäytyä huonosti, olla ihan wt, vaikka vetää turpaaan jos huvittaa eli ärsyttää?
Mulla menee Cooperin testiinkin vartti.
Vierailija kirjoitti:
Olin taas pettynyt urheilija-Martinan tulokseen. Onko se jossain lajissa oikeasti keskiverto aktiivikuntoilijaa parempi? Uinnissa ehkä?
Ei. Uinnissa sen ommellut pallot on tiellä ja hidastaa vauhtia. Ne pitäisi poistaa.
Olen läski ja halutessani juoksen ylämäkimaastossa 10 km tuntiin. Haha, Martina-raiska.
Prototyyppi kirjoitti:
Mä taidan olla tän perusteella sitten aika lailla huippukunnossa. Juoksen maastossa 10 km alle tunnissa. Paras aika mulla 57 min.
Vielä kun joku tietäis kuka sä oot niin voisit leveillä.
No olihan se hyvä aika siihen nähden, mitä hänen ikäiseltään ja harrastuksiltaan voisi odottaa. Itse en tuohon pystyisi.
Juoksin saman ajan ja olin myös pettynyt aikaani.
Vierailija kirjoitti:
Olen läski ja halutessani juoksen ylämäkimaastossa 10 km tuntiin. Haha, Martina-raiska.
Mielummin olisin hoikka vaikkei juoksu sujuiskaan. Että en nyt sinuna lähtis kellekkään lällättelemään.
Kyllä mä nostan hattua. kuten monelle muullekin. Itse olen niin huonossa kunnossa etten jaksa juosta edes kilometriä. Tiedän, säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
No olihan se hyvä aika siihen nähden, mitä hänen ikäiseltään ja harrastuksiltaan voisi odottaa. Itse en tuohon pystyisi.
Hyvä aika työn ohessa aktiiviliikkujalle. Martina liikkuu työkseen joten odotin kovempaa aikaa.
Hienoa, onnittelut. Helsinki City Runin reitti on vaativa.