Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä ei ymmärrä etten voi näyttää kavereideni minulle lähettämiä henkilökohtaisia asioita sisältäviä viestejä

Vierailija
02.09.2018 |

Ja sitten syyttää että salailen. Eräs ystäväni esimerkiksi kertoi minulle viestillä vakavasta sairaudestaan, josta ei halua "ylimääräisten" ihmisten tietävän. Miten takoa toisen kalloon ettei käytökseni johdu salailusta?

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on vähän niin ja näin. Me saatetaan käyttää toistemme puhelimia, toki ei tongita viestejä, ja jos yhtäkkiä ei voisikaan, se olisi vähän outoa. Kyllä minullakin epäilykset heräisivät jos tekosyyllä "kaverin asiat" varjeltaisiin omaa puhelinta kuin lasta. Sitäkään en kyllä ymmärrä, jos väen väkisin pitää näyttää joku tietty keskustelu. Ellei luottamus ole jo mennyt ajat sitten.

Ja toisaalta, jos mies ei tunne kaveria tai liiku jossain samoissa porukoissa, mitä väliä? Meillä kavereiden miehet ovat aika dead end sille jutulle, ovat niin omissa porukoissaan. Tuskin edes jaksavat kiinnostua jonkun peräpukamista. Minulle olisi ihan sama vaikka menisikin kaverin miehelle, ja toisekseen - ei kannata kertoa jotain sellaista, joka ei saa missään nimessä päätyä kenenkään korviin. Mieheni taas voi vapaasti puhua kavereistaan minulle, koska ei minun lähipiirissä ole ketään jota kiinnostaisi kuinka Matti muutti keskustaan ja Pertti myi sählymailansa liian kalliilla jollekin typerykselle.

Vähän sama kuin ala-asteikäiset ja eskarit joita nykyään merkitään numeroilla, koska lapsen nimeä ei saa kirjoittaa esim. pulpetin nimilappuun.

Jos puolisosi saisi käyttöönsä työsuhdepuhelimen, niin pitäisitkö itsestäänselvänä, että sinulla olisi oikeus käyttää sitäkin?

Vierailija
82/99 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muita esimerkkejä sulla on mitä et voi miehellesi kertoa? Tänne kuitenkin voit kertoa, että kaverillasi on terveydellisiä ongelmia mutta miehellesi et🙄

Lähes kaikilla ihmisillä on kavereita. Aloittaja ei kertonut kaverinsa nimeä, asuinpaikkaa ja sairautta tänne, joten ketään ei voi tunnistaa.

Mutta mies voi lukea tätä palstaa ja tunnistaa naisensa ja itsensä aloituksesta.

Ahaa, Suomessa tai jossain päin maailmaa on yksi suomea puhuva nainen, jonka poikaystävä vaatii häntä näyttämään saamansa viestit. Hassua, olen luullut että mustasukkaisuus on tuota yleisempää.

Mä toivon, että ap jää kiinni tästä ketjusta miehelleen.

Mikä aloituksessa on niin salassapidettävää verrattuna siihen, että levittelee toisen terveystietoja ja vielä niin, että kertoja on pyytänyt pitämään sen omana tietonaan?

Miksei ap voi kertoa vain, että yhdellä kaverilla on terveydellisiä ongelmia. Ei tarvitse kertoa nimeä eikä sairautta.

Mitä merkitystä tuollaisella kommentilla edes on? Mitä aloittajan poikaystävä saa siitä tiedosta, että jollain on jotain ongelmaa terveyden kanssa? Ei minua kiinnosta, jos miehen kaverilla on vatsa löysällä.

Mutta kyllä sinuakin kiinnostaisi, jos miehesi piilottelisi viestejä. Oli kyse sitten oikeasti kaverin ripulista tai ihan mistä tahansa.

Kaikki viestit, mitä puhelimeeni tulee, ovat piilotettavia. Työnantajani edellyttää, että käyttämäni laitteet on asianmukaisesti suojattu eivätkä minulle lähetetyt viestit, sähköpostit ym joudu muiden tietoon.

Yhtä lailla pidän itsestäänselvänä, että puolisoni laitteet ovat hänen henkilökohtaisiaan eikä tulisi mieleenikään vinkua häntä kertomaan, kuka viestitti ja mistä asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on vähän niin ja näin. Me saatetaan käyttää toistemme puhelimia, toki ei tongita viestejä, ja jos yhtäkkiä ei voisikaan, se olisi vähän outoa. Kyllä minullakin epäilykset heräisivät jos tekosyyllä "kaverin asiat" varjeltaisiin omaa puhelinta kuin lasta. Sitäkään en kyllä ymmärrä, jos väen väkisin pitää näyttää joku tietty keskustelu. Ellei luottamus ole jo mennyt ajat sitten.

Ja toisaalta, jos mies ei tunne kaveria tai liiku jossain samoissa porukoissa, mitä väliä? Meillä kavereiden miehet ovat aika dead end sille jutulle, ovat niin omissa porukoissaan. Tuskin edes jaksavat kiinnostua jonkun peräpukamista. Minulle olisi ihan sama vaikka menisikin kaverin miehelle, ja toisekseen - ei kannata kertoa jotain sellaista, joka ei saa missään nimessä päätyä kenenkään korviin. Mieheni taas voi vapaasti puhua kavereistaan minulle, koska ei minun lähipiirissä ole ketään jota kiinnostaisi kuinka Matti muutti keskustaan ja Pertti myi sählymailansa liian kalliilla jollekin typerykselle.

Vähän sama kuin ala-asteikäiset ja eskarit joita nykyään merkitään numeroilla, koska lapsen nimeä ei saa kirjoittaa esim. pulpetin nimilappuun.

Jos puolisosi saisi käyttöönsä työsuhdepuhelimen, niin pitäisitkö itsestäänselvänä, että sinulla olisi oikeus käyttää sitäkin?

Etenkin kun monissa työpuhelimissa on henkilökohtainen salasana, jota ei saa muille luovuttaa.

Vierailija
84/99 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä ap salailet. Tuskin miehesi on mikään juorukello, joten ihan voit kertoa mitä kaverille kuuluu. Parisuhteessa jaetaan asiat.

Valitettavan moni mies on hölösuu, ei mitään käsitystä mitä voi ja mitä ei voi kertoa eteenpäin.

Jep jep. Miehethän ne yleensä hölöttää ja kälättää kaikki asiat vieraille.

Työskentelen miesvaltaisella alalla ja kyllä, hölösuita on... onneksi ei läheskään kaikki. Kuulostaa oudolle kuunnella niitä juttuja ruokapöydässä.

Ihmisiä on monenlaisia, ilman että se riippuisi jalkojen välistä.  Mutta kommentistasi voi päätellä että työskentelet alalla, jossa ei tarvita erityisiä älyllisiä lahjoja :)   .  

Tyyppien älyssä ei ole mitään vikaa, sosiaalinen ymmärrys on hakusessa...

Vierailija
85/99 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on työsuhdepuhelin ja nainen näpyttelee sitä kuin omaansa, eli vastaus kysymykseen on kyllä. Toki jos haluaa jotain pimittää, niin sitte voi tietty kieltää kännyä räpläämästä. On täällä ihme porukkaa. Mä en ymmärrä naiseni työjutuista tuon taivaallista eikä se minun.

-eri

Vierailija
86/99 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teksoyyllä kaverin asiat? Eihän se tekosyy ole. Miksi olla noin mustasukkainen ja epäileväinen, ei toisen viestit kuulu toiselle.

Vierailija
87/99 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minkäs ikäisiä olettekaan? Kuullostaa ihan teinimenolta. Kyllä meillä (+40v) jaetaan kaikki puolisoiden kesken, vaikka olisi kyse toisen kaverin harmaakaihista tai erektio-ongelmasta.

Ei meillä, +40 v.

Vierailija
88/99 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä ap salailet. Tuskin miehesi on mikään juorukello, joten ihan voit kertoa mitä kaverille kuuluu. Parisuhteessa jaetaan asiat.

On syytä salata toisen asiat, ei ne kuulu pikakaverille. Ei terveessä suhteessa jaeta ulkopuolisten asioita.

Vierailija
89/99 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minkäs ikäisiä olettekaan? Kuullostaa ihan teinimenolta. Kyllä meillä (+40v) jaetaan kaikki puolisoiden kesken, vaikka olisi kyse toisen kaverin harmaakaihista tai erektio-ongelmasta.

Ei meillä, +40 v.

Ikävää ettet voi luottaa kumppaniisi.

Vierailija
90/99 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavan moni mies on hölösuu, ei mitään käsitystä mitä voi ja mitä ei voi kertoa eteenpäin.

Jep jep. Miehethän ne yleensä hölöttää ja kälättää kaikki asiat vieraille.

Miehet juroruaa siinä kuin naisetkin.

Vierailija
91/99 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko ymmärtämisvaikeuteen, että soitatte yhdessä ko. kaverille, ja kerrot kaverille, että poikkis on kovin utelias tietämään mitä viestissä luki, mutta sinä et halua näyttää sitä hänelle. Poikkis saa kysyä häneltä itse, että haluaako kaverisi kertoa hänelle samat asiat kuin mitä kertoi sinulle viestissään. 

Ja voiko poikkis myös jatkossa nähdä kaikki viestit mitä ko. kaveri lähettää. Koska häntä niin kovasti kaverin asiat kiinnostaa, ettei pysy housuissaan.

Minä laittaisin välit poikki, jos joku kaveri vetäisi minut mukaan kumppaninsa mustasukkaisuusöykkäröintiin. Toisten parisuhdeongelmat ei kuulu ulkopuolisille.

Vierailija
92/99 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla on työsuhdepuhelin ja nainen näpyttelee sitä kuin omaansa, eli vastaus kysymykseen on kyllä. Toki jos haluaa jotain pimittää, niin sitte voi tietty kieltää kännyä räpläämästä. On täällä ihme porukkaa. Mä en ymmärrä naiseni työjutuista tuon taivaallista eikä se minun.

-eri

Teillähän se on löperö tietosuoja. Meillä tuo olisi irtisanomisperuste, pörssiyhtiö kun on. En ota riskiä, sen verran paljon pidän työstäni.

Vierailija
93/99 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Teillähän se on löperö tietosuoja. Meillä tuo olisi irtisanomisperuste, pörssiyhtiö kun on. En ota riskiä, sen verran paljon pidän työstäni.

Just. Onko sulla elämää? Pörssiyhtiössä minäkin, ja meidän perheessä on 100% luottamus toisiimme.

Vierailija
94/99 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh mitä juttua. Niin monelle menisi kaverin salaisuudet parisuhteen edelle. Onneksi mä elän ihan erilaista elämää kuin suurin osa tämän palstan naisista.

Vierailija
95/99 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä, +40 v.

Eikä meillä. Me on alettu tähän suhteeseen reilusti aikuisina ja meidän suhteen ”perustuslakiin” (kuvainnollisesti ilmaistu) kuuluu oikeus yksityisyyteen. Se piiriin kuuluvat postit, emailit, puhelimien sisältö, sometilien salasanat, pankkitilit ja niiden salasanat, taskut, käsilaukkuni, taskukalenterit ja muu sellainen.

Näistä meillä ei ole kumpikaan valmis tinkimään. Me väitämme olevamme keskimääräistä onnellisempi pariskunta. On oltu jo parikymmentä vuotta.

Vierailija
96/99 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Just. Onko sulla elämää? Pörssiyhtiössä minäkin, ja meidän perheessä on 100% luottamus toisiimme.

Kyllä on. Minulla nimenomaan on oma elämä, en elä puolisoni kautta.

Se onnistuu kun luottamus on sisäsyntyistä, eikä perustu todisteiden esittämiseen.

Vierailija
97/99 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Kyse ei nyt ole puolisostasi, vaan yhtiösi ja sinun välisestä sopimuksesta. Mistä tuollausia idiootteja sikiää?

Vierailija
98/99 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh mitä juttua. Niin monelle menisi kaverin salaisuudet parisuhteen edelle. Onneksi mä elän ihan erilaista elämää kuin suurin osa tämän palstan naisista.

Mutta mikä ihmeen oikeus puolisolla on vaatia nähdä toisen ihmisen viestit jotka eivät sille puolisolle millään tavalla kuulu? En minä haluaisikaan olla yhdessä sellaisen sairaalloisen mustasukkaisen miehen kanssa joka ei anna minkäänlaista yksityisyyttä ja kyttää kaikkea.

Vierailija
99/99 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Juuri siksi, että meillä on 100 % luottamus toisiimme, emme käytä/lue toistemme kännyköitä. Olemme sentään samassa pörssiyhtiössä töissä, mutta eri tiimeissä. Kännyköitä ei muille luovuteta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän