Yhden illan juttu jäi taas väliin kun en kehdannut...
Olen siis sinkku ja seksiä tekisi tietysti silloin tällöin mieli. Kokemusta siitä hommasta on tähän asti kertynyt vain parisuhteista, mutta sellaistahan ei näytä tähän hätään olevan tarjolla.
Tässä tilanteessa yhden illan jututkin kelpaisi, ja taas eilen ihan houkutteleva sellainen olisi ollut tarjolla. Mutta mutta... Ongelmana on, että en vain jotenkin kehtaa. Olla nyt alasti jonkun sellaisen edessä, jota ei kovin hyvin tunne. En oikein syty sellaisesta seksistä, jossa pimeässä peiton alla jostain vaatteiden välistä nopeasti tuikataan. Ja toisaalta esim takaapäin (asento jota seurustelukumppaneiden kanssa olen rakastanut) en voisi kuvitellakaan antavani ventovieraalle.
Varmasti tämä ongelma on muillakin naisilla. Miten olette hoitaneet?
N36
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi yksikään nainen harrastaa irtoseksiä, ellei sitten ota siitä rahaa vastaan.
Et siis ymmärrä että nainen voi nauttia seksistä? Ookoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi yksikään nainen harrastaa irtoseksiä, ellei sitten ota siitä rahaa vastaan.
Tottakai voi, ja sen lisäksi myös ottaa rahaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisten miesten kanssa, jotka joutuvat maksamaan seksistä, ei nainen todennäköisesti nauti seksistä. Niiden miesten, jotka osaavat tyydyttää naisen sängyssä oikeasti, ei tarvitse maksaa seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon olet normaali ihminen! Sinunlaisia ei ole enää paljoa.
Näin ei voi sanoa. Normaali määrittyy enemmistön arvojen perusteella ja muuttuu sen mukaan, miten enemmistön arvot muuttuvat.
Aloittajalle sanoisin, että hommaa tuttu vakipano. Mulla oli sinkkuaikoina pari vuotta fwb, kun odottelin että tapaisin jonkun romanttisessa mielessä kiinnostavan. Tosi kätevä sopimus, eikä tule huolittua suhteeseenkaan ketään ”ihan kivaa” vain pelkän seksin puutteen takia. Yhden illan jutut olleet munkaan juttu millään lailla, nehän on yleensä niin surkeaa seksiäkin, etten edes tajua, kuka niistä mitään saa.
Jostain seuranhakusivustolta fuckbuddy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisten miesten kanssa, jotka joutuvat maksamaan seksistä, ei nainen todennäköisesti nauti seksistä. Niiden miesten, jotka osaavat tyydyttää naisen sängyssä oikeasti, ei tarvitse maksaa seksistä.
Jos jokainen nainen, joka ei ole rakkaussuhteessa, ottaisi maksun seksistä, kaikkien miesten, jotka ei ole rakkaussuhteessa, pitäisi maksaa siitä.
Siis millä ihmeen perusteella miesten pitäisi maksaa seksistä, jota myös nainen haluaa?? Todella halventavaa molempia sukupuolia kohtaan moinen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi/ miten ei kehtaa? En vaa käsitä.
Ehkä olen joku poikkeus mutta mä tykkään olla alasti, koska tykkään kropastani ja miehet tykkää siitä myös.
On kiihottavaa olla kiihottava:) jos et viihdy kropassasi nii sille on paljonki tehtävissä, ainakin useimmiten .Mulla on riippuvat rinnat, joissa isot nännit (ei nännipihat, vaan nännit). Vatsassa raskausarpia, ylimääräistä nahkaa ja koominen leikkausarpi. Jaloissa sairaus, joka saa ne näyttämään kauttaaltaan epäsymmetrisiltä ja rumilta. Kiva että joku voi olla tyytyväinen vartaloonsa. Kai tällekin jotain voisi tehdä, mutta rahaa se vaatisi.
Tuo että nolostelet kehoasi koska sinulla on tarve näyttää täydelliseltä on lähinnä koomista.
Ei miehetkään ole adoniksia vaan tavallisia kehoja, kun mietin niitä joiden kanssa itse olen seksiä harrastanut niin ei hekään täydellisiä ole, jokaisella omat puutteensa.
Yhden illan jutun paras asia on se että voi antaa mennä, sitä miestä ei tarvitse koskaan sen jälkeen kohdata. Tuossa on tarkoitus vain omassa halussa. Ei tarvitse naisen edes miettiä saako mies panosta jotain, koska sinä sanot mitä tahdot.
Vierailija kirjoitti:
Siis millä ihmeen perusteella miesten pitäisi maksaa seksistä, jota myös nainen haluaa?? Todella halventavaa molempia sukupuolia kohtaan moinen kommentti.
Vastahan väititte yhteistuumin, että miehet eivät huolehdi naisille orkkua, vaan vain tyhjentävät kassinsa ja käyttävät välineenä r*nkkaamiseen? Nauttiiko joku tuollaisestakin?
Mitä halventavaa siinä naisille olisi? Fiksuahan se sen sijaan olisi.
Itse en voisi kuvitellakaan meneväni sänkyyn yhdenillanjutun kanssa. Yyyyh! Eli ei niitä tarvitse harrastaa, vaan koska niistä paljon puhutaan. Harrastakoot ne, jotka siitä jotain irti saavat.
Nim.kaunis nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastahan väititte yhteistuumin, että miehet eivät huolehdi naisille orkkua, vaan vain tyhjentävät kassinsa ja käyttävät välineenä r*nkkaamiseen? Nauttiiko joku tuollaisestakin?
Aika valikoivaa lukemista. Kyllä täällä on useampi sanonut saavansa ihan yhtälailla. Orgasmin, ei rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika valikoivaa lukemista. Kyllä täällä on useampi sanonut saavansa ihan yhtälailla. Orgasmin, ei rahaa.
Tämä kiinnostaa: saavatko yhden illan juttuja harrastavat naiset niissä useinkin sen orgasmin? Minulla olisi vaikeaa.
N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kiinnostaa: saavatko yhden illan juttuja harrastavat naiset niissä useinkin sen orgasmin? Minulla olisi vaikeaa.
N38
Minä harrastin ennen vain yhden illan suhteita, sain niissä nimenomaan helposti orgasmin. Sen takia varmaan, että oli niin vapauttavaa, kun ei tuntenut niitä miehiä ja tiesi, ettei tarvitse hdä niitä uudestaan.
Kun aloin seurustella mieheni kanssa, meillä oli valtavasti kemiaa ja muuten loistavaa seksiä, mutta orkkuja aloin saada vasta vuoden parin päästä mielikuvaharjoittelulla. Minua siis häiritsi siinä aluksi se, että meillä oli tunneyhteys
T. Sitoutumiskammoinen kaunis nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäinen ja itsetunto kuin epävarmalla teinitytöllä? Olisko jo syytä varata aika terapiaan?
Koskee n. 98% naisista.
N. 98% miehistä taas ei omalla kohdallaan koe tällaista ongelmaa ollenkaan. Tuolla matematiikalla maailmassa yhden illan suhteiden pitäisi olla naisten keskuudessa tosi harvinaisia.
En jää koskaan mulla on kotona lemmikkiorava.