Yhden illan juttu jäi taas väliin kun en kehdannut...
Olen siis sinkku ja seksiä tekisi tietysti silloin tällöin mieli. Kokemusta siitä hommasta on tähän asti kertynyt vain parisuhteista, mutta sellaistahan ei näytä tähän hätään olevan tarjolla.
Tässä tilanteessa yhden illan jututkin kelpaisi, ja taas eilen ihan houkutteleva sellainen olisi ollut tarjolla. Mutta mutta... Ongelmana on, että en vain jotenkin kehtaa. Olla nyt alasti jonkun sellaisen edessä, jota ei kovin hyvin tunne. En oikein syty sellaisesta seksistä, jossa pimeässä peiton alla jostain vaatteiden välistä nopeasti tuikataan. Ja toisaalta esim takaapäin (asento jota seurustelukumppaneiden kanssa olen rakastanut) en voisi kuvitellakaan antavani ventovieraalle.
Varmasti tämä ongelma on muillakin naisilla. Miten olette hoitaneet?
N36
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Miksi/ miten ei kehtaa? En vaa käsitä.
Ehkä olen joku poikkeus mutta mä tykkään olla alasti, koska tykkään kropastani ja miehet tykkää siitä myös.
On kiihottavaa olla kiihottava:) jos et viihdy kropassasi nii sille on paljonki tehtävissä, ainakin useimmiten .
Mulla on riippuvat rinnat, joissa isot nännit (ei nännipihat, vaan nännit). Vatsassa raskausarpia, ylimääräistä nahkaa ja koominen leikkausarpi. Jaloissa sairaus, joka saa ne näyttämään kauttaaltaan epäsymmetrisiltä ja rumilta. Kiva että joku voi olla tyytyväinen vartaloonsa. Kai tällekin jotain voisi tehdä, mutta rahaa se vaatisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta jumankekka että teillä naisilla on helppoa noiden luontaisten tarpeidenne tyydyttäminen: ei muuta kuin näytille ja hups, kohta jo joku ritari on tarjoamassa patukkaa. Miehenä tuollaisesta voi vain unelmoida (siitä että joku nainen olisi himokkaana valmiina seksiin), ellei suorastaan r aiskaukseen halua ryhtyä. Miksi ihmeessä aina näin päin?
Nythän sulla kävi mäihä heti. Olis meinaan patukkaa tarjolla.
En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta jumankekka että teillä naisilla on helppoa noiden luontaisten tarpeidenne tyydyttäminen: ei muuta kuin näytille ja hups, kohta jo joku ritari on tarjoamassa patukkaa. Miehenä tuollaisesta voi vain unelmoida (siitä että joku nainen olisi himokkaana valmiina seksiin), ellei suorastaan r aiskaukseen halua ryhtyä. Miksi ihmeessä aina näin päin?
Niinpä. Naisilla on joka hiton asiassa aina paremmat asetelmat. Moni asia on kiinni vain , että kehtaisiko. Miehillä, jotka ei kuulu " parhaaseen A-ryhmään" kysymys on ihan utopiaa..
Seksuaalisesti etuoikeutetun ongelmia...
Meinaatteko että seksikumppani arvostelee sun ruumiinosia tohon tyyliin kuin aloittaja kertoi itsestään? Varmasti ns epätäydellinenkin kelpaa .
Surullista että noin paljon annetaan oman häveliäisyyden vaikuttaa tekemisiin.
Seksi on iloinen asia ja kuuluu kaikille ulkomuodosta viis :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ole kyllä jättänyt tollaset hoidot hoitelematta. Hyi hitto voin kuvitella sen morkkisfiiliksen mikä tollasen jälkeen olis monta päivää. Sellanen alavire vaikkei mitään kamalaa olis tapahtunut.
Miksi ihmeessä siitä tulee morkkis, jos ehkäisyä on käytetty ja kivaa on ollut molemmilla?
Varmaan kiva antaa ventovieraan ukon tyhjentää kassinsa sinuun, vailla tunteen häivää. Ehkä sait orkun, ehkä et, luuletko että häntä hirveästi kiinnostaa miten se meni...?
Ja sama mälliriepu kuitenkin on tuomitsemassa maksullisen seksin..
Vierailija kirjoitti:
Meinaatteko että seksikumppani arvostelee sun ruumiinosia tohon tyyliin kuin aloittaja kertoi itsestään? Varmasti ns epätäydellinenkin kelpaa .
Surullista että noin paljon annetaan oman häveliäisyyden vaikuttaa tekemisiin.
Seksi on iloinen asia ja kuuluu kaikille ulkomuodosta viis :)
Seksi ei kuulu tavismiehille..varmaan se oliskin iloinen asia, mutta koskee vain harvoja miehiä ja sitten kaikkia naisia , jotka " kehtaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä.
Patukkaa, parrua, suun täydeltä ja peppuun kans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä.
Niin että pylly pystyyn! Saat justiinsa yhtä helposti kuin norminainen, ei tarvii edes tietokoneelta poistua tulen sinne, olen himokas ja valmis!
Pidä vaatteet päällä. Joku seksikäs body esim. Tai perinteisesti viinaa paljon. Näin mä olen toiminut ja mullakin on huono itsetunto vartalon suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ole kyllä jättänyt tollaset hoidot hoitelematta. Hyi hitto voin kuvitella sen morkkisfiiliksen mikä tollasen jälkeen olis monta päivää. Sellanen alavire vaikkei mitään kamalaa olis tapahtunut.
Miksi ihmeessä siitä tulee morkkis, jos ehkäisyä on käytetty ja kivaa on ollut molemmilla?
Varmaan kiva antaa ventovieraan ukon tyhjentää kassinsa sinuun, vailla tunteen häivää. Ehkä sait orkun, ehkä et, luuletko että häntä hirveästi kiinnostaa miten se meni...?
Miksi se olisi vähemmän kivaa naiselle kuin sille miehelle? Lähes jokainen jonka kanssa olen seksiä harrastanut, on huolehtinut myös minulle orgasmin. Myös ne yhden illan jutut. Ja joo, ihan kivaa on ollut molemmilla!
Tuon ikäinen ja itsetunto kuin epävarmalla teinitytöllä? Olisko jo syytä varata aika terapiaan?
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäinen ja itsetunto kuin epävarmalla teinitytöllä? Olisko jo syytä varata aika terapiaan?
Koskee n. 98% naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Naisilla on joka hiton asiassa aina paremmat asetelmat. Moni asia on kiinni vain , että kehtaisiko. Miehillä, jotka ei kuulu " parhaaseen A-ryhmään" kysymys on ihan utopiaa..
Sama juttu se on naisilla, jotka eivät kuulu parhaaseen A-ryhmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tuo on perus"seksiä" teidän perheellisten palstamammojen elämässä, kaikki naiset eivät alennu tuollaiseen. Itse olen saanut aina hyvää seksiä yhden yön jutuilta, ja jokainen mies on mm antanut vapaaehtoisesti suuseksiä.
Minulla ei ole koskaan ollut tuollaista ongelmaa. Miksi ihmeessä pitäisi olla pimeässä peiton alla ja hoitaa hommat nopeasti? Varaan aikaa aina sen verran, että kumpikin ehtii saamaan, minä ensin ja mies sen jälkeen. Tai joskus jos mieheltä on karannut ennen aikojaan, jolloin on sen jälkeen saanut hoidella minutkin.
Valitsen rakastajani mieluiten netin kautta, jotta saan vähän vinkkiä siitä, että mieltymyksemme ovat samansuuntaiset. Ei ole tullut isoja pettymyksiä vastaan tällä tyylillä, vaan olen löytänyt aivan mielettömän hyviä rakastajia. Lopulta muutama huipputaitava mies on jäänyt vakkarikseni, eikä enää tarvitse lähteä etsimään yhdenillanjuttuja, kun yleensä jollakin fb-kavereistani on vapaata, kun halut iskevät päälle.
Yhden elämän juttu vai yhden illan juttu. Kumman valitset?
Vierailija kirjoitti:
Känni auttaa kehtaamiseen
No, esim. minä en juo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tuo on perus"seksiä" teidän perheellisten palstamammojen elämässä, kaikki naiset eivät alennu tuollaiseen. Itse olen saanut aina hyvää seksiä yhden yön jutuilta, ja jokainen mies on mm antanut vapaaehtoisesti suuseksiä.
Ai kamala, tarkoitan siis että oma-aloitteisesti, eikä vapaaehtoisesti! 😂 En minä kieltäytyvää sentään pakottamaan alkaisi!