Isonenäinen nainen, onko mitään mahdollisuuksia löytää parisuhde?
Nenä on muuten siro mutta pitkä. Tulee pinokkiomainen olo kun katsoo omaa peilikuvaa. Onko nenäni syynä siihen miksi miehet ei kiinnostu?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Nenä on muuten siro mutta pitkä. Tulee pinokkiomainen olo kun katsoo omaa peilikuvaa. Onko nenäni syynä siihen miksi miehet ei kiinnostu?
Iso nenä naisella voi olla hyvinkin seksikäs! Riippuu nenästä. Minun mielestäni persoonallinen nenä voi tehdä naisen kasvoista kiinnostavat ja kiehtovat. Näkyyn voi jäädä "koukkuun" - varsinkin jos on koukkunenä, hehe. Jää mieleen, vähän niin kuin poikkeuksellisen intensiiviset silmåt.
Höpö höpö,nenän perusteella puolisoo valita 😀 itsellä se ainakaan ole este ollut, yksin nenäni kanssa ei ole tarvinnut jäädä
Kiitos :-) Olen miettinyt jo nenäleikkaukseen menemistä mutta se olisi jo vähän isompi operaatio.
Ap
Minulle sanoi kerran baarissa mies, että sun nenä on liian pitkä. Se vei kyllä itsetunnon. Vaikka ei mieskään ollut mikään kummoinen, lyhytkin vielä. Mutta en sitä lähtenyt hänelle kuitenkaan sanomaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulle sanoi kerran baarissa mies, että sun nenä on liian pitkä. Se vei kyllä itsetunnon. Vaikka ei mieskään ollut mikään kummoinen, lyhytkin vielä. Mutta en sitä lähtenyt hänelle kuitenkaan sanomaan.
Se oli kato sellainen iskuoppaan lukenut luuseri.
Riippuu minkälainen nenä. Jos se on sellainen tukaanimainen kyömynenä, niin ei kiitos. Sitten taas sellainen kiva hyppyrinenä voi olla hyvinkin söpö. <3
Mutta oikeasti, jos olisin nainen ja minulla olisi kyömynenä, menisin kyllä nenäleikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä iskuoppaassa pyydetään huomauttamaan ulkonäköpiirteistä negatiivisesti?
Huh, iso nenä voi olla super seksikäs. Ei sellainen pottunenä vaan kapea ja pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä iskuoppaassa pyydetään huomauttamaan ulkonäköpiirteistä negatiivisesti?
En tiedä onko iskuoppaissa, mutta moni mies kuvittelee, että naisille kannattaa olla baarissa epäkohtelias mul**u.
Ei mun iso nenäni ainakaan koskaan ole estänyt parisuhteen muodostamista. Eiköhän kokonaisuus ratkaise.
Minä miellän ison nenän sellaiseksi leveäkantaiseksi ja laajaksi vekottimeksi, en pelkän nenän pituuden vuoksi pitäisi nenää isona.
Itselläni on pitkähkö, kapeahko, suora ja teräväkärkinen nenä, enkä vaihtaisi mihinkään.
Sieraimia voisin pienentää, että olisi sellaiset hienostuneemmat, mutta en muuta.
Lyhyt hyppyrinenä olisi kauhistus, vaikka muiden naamassa ihan söpö onkin.
Itse vain tykkään ylvään näköisistä nenistä - niin miehillä kuin naisillakin.
En voisi olla hyppyri- tai nöpönokkamiehen kanssa, ja nenän täytyy toki olla kapeakantainen.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu minkälainen nenä. Jos se on sellainen tukaanimainen kyömynenä, niin ei kiitos. Sitten taas sellainen kiva hyppyrinenä voi olla hyvinkin söpö. <3
Mutta oikeasti, jos olisin nainen ja minulla olisi kyömynenä, menisin kyllä nenäleikkaukseen.
Onneksi makuja on monia, eikä sinun mielipiteesi ole ainoa oikea. :)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos :-) Olen miettinyt jo nenäleikkaukseen menemistä mutta se olisi jo vähän isompi operaatio.
Ap
Mitä? :D selitätkö millä tavalla se on ”isompi operaatio”? Lol, siksikö koska se on ”leikkaus”? :D
Millainen on suomalaisten mielestä iso nenä? Täällä ollaan niin pottunenäisiä että pidetäänkö jokaista ulkonevaa nenää isona?
Huono itsetunto on pahin turn-off, mitä voi olla. Niin miehellä kuin naisella se johtaa kummalliseen käytökseen, aggressiivisuuteen ja herkkänahkaisuuteen. Sietämätöntä. Toista pitäisi kaiken aikaa kehua ja hyvitellä, jotta tämä olisi tyytyväinen, eikä sittenkään ole. Energiasyöppö.
Ihminen on ihana kun hyväksyy itsensä kokonaan. Silloin hän hyväksyy sen toisenkin, kykenee rakastamaan. Ja se on sitä kuuluisaa LUONNETTA, johon rakastuu.
Mulla on iso nenä, mutta ei se ole parisuhteita estänyt eikä onneksi kukaan ole baarissa kommentoinut ikävästi. Toki itseä se haittaa oikeastaan ihan päivittäin. En kuitenkaan uskalla leikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMitä? :D selitätkö millä tavalla se on ”isompi operaatio”? Lol, siksikö koska se on ”leikkaus”? :D
Siis eikö nenäleikkaus ole iso operaatio? Olen luullut että on.
On iso nenä, kapea mutta suht korkea/ pitkä. Enempi sellainen venäläinen kyömy kuin suomalainen pottu.
Pari kertaa joku kaksilahkeinen on sitä negatiivisesti kommentoinut. Toisaalta aina minulla silti on seuraa ollut ja parisuhteessakin ollut jo 10 vuotta.
Mulla on juuri tuollainen iso ja pitkä nenä ja olen kyllä ollut parisuhteissa. Suhteet eivät ole kompastuneet nenääni vaan muihin asioihin. Ilmeisesti nenä ei häiritse muita niin pahasti kuin itseä.