Miksi nuoret naiset ulkoilevat nykyään pitkissä kalsareissa
Ensi kerran ilmiöön törmätessä luulin, että kyse oli polttaripilasta
Kommentit (35)
Onko tässä nyt oikeesti kyse pitkistä kalsareista, vai leggareista? En kyllä ihmettelis, vaikka tulis kalsaritkin muotiin, paljasnilkkaissuus on ollut in jo pari talvea, jopa reidet paljaana oon nähnyt tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni fättis noita näyttää käyttävän, syy on tietenkin se, etteivät normaalit housut enää mahdu. Jalat kierossa lyllertävät menemään huohottaen.
no, mitä vaatetusta ehdotat mainitsemillesi fattiksille? Laihtuminenkin vie aikaa ja moni haluaa ulkoilla tai asioida. Toivottavasti itse et joudu tilanteeseen syystä tai toisesta, etteivät entiset vaatteet mahdu päälle.
Niin, mikä oli se ehdotus vaatetukseksi? Alapeukkua ei voine pukea lenkille. Milloin tästä tuli ongelma, onko nyt tullut jotain ihan uudenmallisia leggareita?
Kuulkaa naisvihaajat, te olette homoja, vaikka ette sitä itsellenne myönnä. Rakastakaa rohkeasti toisianne, ei siinä mitään pahaa ole. Ja jättäkää naiset rauhaan.
Naiset eivät pukeudu miehiä varten. Mukavuus on tärkeintä. Onneksi krinoliineista ja korseteista päästiin, mutta ken niitä kaipaa, kokeilkoon vapaasti suuntautumisesta huolimatta.
Useimmiten kyllä aika erikoinen look. Näkyy tosiaan häpyhuulet usein.
Miksi? Koska ne voi.
Aika monta rumaa asiaa on maailmassa. Esim viikset. Miksi jollain on viikset? Tai ahdistavat rintaliivit? Talvella hame? Typerät pipot? Lippis väärinpäin yms.
Jos me laittaisi hastemihousut, niin niistäkin valitettavasti. Vaikkei edes näy häppäri tai peppu.
Vierailija kirjoitti:
Jos me laittaisi hastemihousut, niin niistäkin valitettavasti. Vaikkei edes näy häppäri tai peppu.
Haaremihousut.
Ihan uskomatonta, että tästä jaksetaan vielä jauhaa, kun legginsejä on käytetty varmasti jo yli 15 vuotta. Näitä paheksuvat naiset ovat luultavasti sellaisia, jotka eivät niitä pysty muotojensa vuoksi käyttämään. Miehet taas luultavasti katselisivat ennemmin muita miehiä kuin salityttöjen pylleröitä. ;) <3
kulkeeks vaikka alasti mun puolesta
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä nyt oikeesti kyse pitkistä kalsareista, vai leggareista? En kyllä ihmettelis, vaikka tulis kalsaritkin muotiin, paljasnilkkaissuus on ollut in jo pari talvea, jopa reidet paljaana oon nähnyt tyttöjä.
Onko noilla muka muuta eroa kuin nimi? Kuositkin alkaa olla jo identtiset
Paras muotijuttu ikinä. Jotkut vain käyttävät ärsyttävästi pitkaa paitaa tai takkia noiden kanssa. Menee koko idea.
Koska huvittaa:) eletään sellaista ikävää aikaa, että jokainen saa pitää ihan mitä haluaa päällään.
Miesten kalsareissa on sepalus eli täälläpäin julppi (lausutaan juluppi). Legginseissä sellaista ei ole.
Ostin jokin vuosi sitten housut, joiden hintalapussa luki "Legginsit". Niissä lahkeet liehuu eikä muutenkaan mene ihoa/lihaksia myöten. Salliiko ap sellaiset legginsit ylipainoiselle keski-ikäiselle muijalle?
Perse näkyy --> olet heruttaja
Rintavako näkyy --> olet heruttaja
Miehen housun etumus pullottaa --> olet mies?
Ihanat kaksoistandardit taas palstalaisilla. Legginssit on todella mukavat yllä, joten en ihmettele niiden suosiota. Miten toisen ihmisen vaate voi häiritä niin paljon, että siitä muodostuu itselle ongelma? Mä käytän legginsejä töissä, urheilessa ja kaupassa koska niissä on helppo liikkua. Vielä ei ole kukaan tullut valittamaan.