Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näistä rasvaisista herkuista maistuu parhaiten?

Vierailija
01.09.2018 |

Mitä näistä täysrasvaisista tuotteista käytät eniten?

Voit myös kertoa kommenttiosiossa, miksi käytät kyseistä tuotetta ja mihin tarkoitukseen.

Mikä näistä rasvaisista herkuista maistuu parhaiten?

Vaihtoehdot

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voita jonkin verran ruuanlaittoon ja puuronsilmäksi. Varttikilon paketti riittää pitkään. Muuten kevyemmä tuotteet ostoskorissani.

Vierailija
22/28 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vastaa ennen kuin ap kertoo mihin tarkoitukseen tietoa kerää. Suosittelen että muutkin kysyvät samaa sen sijaan että klikkailevat menemään.

AP tässä. En kerää tietoa, olen vain itse jo syönyt kymmenisen vuotta pelkästään täysrasvaisia, ja alkoi kiinnostaa, olenko joku kummajainen vai maistuvatko ne muillekin eli joko tästä rasvahysteriasta päästäisiin eroon. :)

Itse käytän niin täysrasvaista luomumaitoa kuin voitakin, samoin tietysti juustoja ja kermaa.

Niin, ja kokonaiskolesteroli oli viime mittauksessa 3,8.

3,8 ? Indikoi äkillistä sydäntapahtumaa noin alhainen kole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vastaa ennen kuin ap kertoo mihin tarkoitukseen tietoa kerää. Suosittelen että muutkin kysyvät samaa sen sijaan että klikkailevat menemään.

AP tässä. En kerää tietoa, olen vain itse jo syönyt kymmenisen vuotta pelkästään täysrasvaisia, ja alkoi kiinnostaa, olenko joku kummajainen vai maistuvatko ne muillekin eli joko tästä rasvahysteriasta päästäisiin eroon. :)

Itse käytän niin täysrasvaista luomumaitoa kuin voitakin, samoin tietysti juustoja ja kermaa.

Kunhan ei enää alemmaksi mene. Esim. yli 44  vuotiailla naisilla >9 kol. elävät 25% kauemmin! Miehillä % on hieman pienenpi. Myös D- vit. ei imeydy jos kol. on alhainen, sekä suurin osa kolestrolista on aivoissamme! ( Heikki Palviaisen luennolla kuultu). Samaa olen lukenut muualtakin.

Kolesteroli, ei kolestroli.

Vierailija
24/28 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi nyt oli kysymys "maistuu parhaiten" vai "käytät eniten"?

Aika eri asioita.

Vierailija
25/28 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3,8 ? Indikoi äkillistä sydäntapahtumaa noin alhainen kole.

Jaa, lääkäri kehui oikein hyväksi, kun HDL ja LDL:kin olivat kuulemma tasapainossa. Alimmillaan kokonaiskolesterolini on ollut 3,5. Geneettinen ominaisuus, väittävät. - AP

Vierailija
26/28 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä noista melkein mitään melkein koskaan. Miksi ihmeessä käyttäisin?

Hieman kyllä joskus käytän kookosöljyä. Se on ihan ok öljy siinä missä muutkin öljyt; oliiviöljy, rypsiöljy, pellavaöljy, manteliöljy,...

Vierailija
27/28 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi nyt oli kysymys "maistuu parhaiten" vai "käytät eniten"?

Aika eri asioita.

Niin no, moni syö eniten sitä tuotetta, josta tykkää. Mutta oikeassa olet, logiikka hoi. - AP

Vierailija
28/28 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysrasvainen jogurtti marjojen ja hunajan kera on korvannut minulla jäätelön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi