Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt apua, hiukset ovat ihan pilalla

Vierailija
01.09.2018 |

Eli siis, minulla vaaleanruskeat hennot hiukset ja ongelma on se, että ne ovat ihan normaalit tyvestä ehkä noin 10cm, mutta siitä eteenpäin ihan katkeilleet ja kuivat. En ole ikinä värjännyt hiuksia, mutta joskus käytin suhteellisen paljon hiustenkuivaajaa ja suoristusrautaa. Mutta pitkiin aikoihin en ole käyttänyt rautoja yms. Hiukset silti aivan järkyttävät.. Kertokaa, miten saan nämä oikeasti takaisin normaaleiksi? Mitkään öljyn suihkuttelut ei ole auttaneet.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolinen ruokavalio on, toki imetän tällä hetkellä. Mutta hiusten huonokuntoisuus alkoi jo ennen sitä. Hain kaupasta sitä kookosöljyä nyt ensialkuun ja katsotaan miten se auttaa. Ja en ole alipainoinen, eikä ole mitään sairautta. Ja vielä tuosta silikonia sisältävistä shampoista, oon kuullut että ne hetkellisesti siloittaa hiusta, mutta loppuviimein ovat vain pahempia hiuksille kun se silikoni kerrostuu hiuksen pintaan ja katkoo sitä lisää.. En tiedä onko faktaa. - Ap

Vierailija
22/27 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kunnon öljyhoito auta (ihan mahdollista), niin kannattaa leikata huonot pois. Se kun on aina se takuuvarma keino, jos ei muu toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kunnon öljyhoito auta (ihan mahdollista), niin kannattaa leikata huonot pois. Se kun on aina se takuuvarma keino, jos ei muu toimi.

Jep, näin täytyy tehdä. - Ap

Vierailija
24/27 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hoidot, mitä täällä on neuvottu on 100% kosmeettisia, Ainoa todistetusti edes jollain tasolla rakennepaikkaava on Olaplex. Ostat sen Olaplex 3, tai parhaassa tapauksessa tilaat amazonista 1 ja 2, teet hoidon joka toinen viikko, ja NUKUT se päässä. Tämä rakennepaikkaa sitä latvaa sen verran, mitä siitä nyt voi konkreettisesti edes pelastaa. Kosmeettisesti voit peittää tuota esim: kerastasen hoidoilla, joka peittää sen, miltä hius näyttää rakentamalla sille kalvon. 

itse teen näin omalle vaalennetulle ja rikkinäiselle tukalle ja se on ainao, millä sen saa konkreettisia muutoksia. hius kestää lämmän vain 170 asteeseen eli jos joskus käytät rautaa, muiat ettei IKINÄ tuon yli koska polttaa latvan poikki.

Vierailija
25/27 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tehohoitoaineeksi Joico k-pak deep penetrating reconstructor! Ja käytä sitä kerran viikossa, muhittelet pitkään vaikka tv:tä katsoessa.

Silikonit hiustenhoitotuotteissa eivät katko hiusta lisää, joten ihan turhaan niitä välttelet. Jos kuitenkin haluat vältellä, niin osta jojoba-, avokado- tms. öljyä luontaistuotekaupasta, jota laitat muutaman tipan hoitoaineen sekaan :)

Vierailija
26/27 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse (vielä) kokeillut olaplexia, mutta proteiinia sisältävät tehohoidot ovat yleensä hyviä vahingoittuneille hiuksille. Siis mikään hoito ei varsinaisesti korjaa niitä kun ne ovat kerran tuhoutuneet, mutta niillä on kosmeettinen vaikutus, eli tukka näyttää paremmalta siihen asti kunnes voit leikkauttaa huonot latvat pois. Itse tykkään Joicon K-Pakista ja olen joskus käyttänyt Redkenin extreme anti-snap -jätettävää tuotetta, joka mielestäni jonkin verran vähensi katkeilua. 

Mutta suoristusrauta on kaiken pahan alku ja juuri. Huomasin itse ihan selvän eron tukan kunnossa kun lopetin sen käytön, vaikken edes ollut käyttänyt päivittäin ja aina lämpösuojan kanssa. Föönaminen ei ole yhtä paha. 

Vierailija
27/27 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä muovisia harjoja, hanki kunnon puinen kampa.

https://www.thebodyshop.fi/detangling-comb