Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetteleekö IltaLehti juttuvinkkejä ihmisten kännyköihin?! Mulle tuli äsken viesti missä linkki juttuun narsismista:O

Vierailija
01.09.2018 |

Siis mitä ihmettä? Ikinä ennen ei ole tullut. Millään en viittis maksaa 020202 3,50ekkua että kysyisin kenen numero toi on.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiinnostais tietää millä he ovat juuri ton aiheen valinut minulle? Vähän loukkaavaa! Toisaalta kävi mielessä että törmäsin tällä viikolla ekaa kertaa vuosiin exään jota aikanaan kaltoinkohtelin mutta tuskin hän enää olisi noin katkera:((

Vierailija
2/23 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä tyyppinen numero se on, joku 15XX0 vai 050XXXXXXX?

Juttuvinkki taitaa kyllä tarkoittaa sitä, että joku vinkkaa lehdelle, että tehkää tästä juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

040 590 xxxx. Ja joo olet oikeassa että oikein sanottuna lähettävätkö linkkejä juttuihinsa.

Ap

Vierailija
4/23 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuttusi kyseessä...

Vierailija
5/23 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo numero miltään mainosviestinumerolta vaikuta ja miksi lähettäisivät tuollaisia muutenkaan. Se on se ex tai joku muu tuttu.

Vierailija
6/23 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä kiinnostais sen verran että maksaisin :D

Vierailija
7/23 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhea:(( Nyt mä en enää edes ole varma haluanko tietää keneltä se on. Ainakin joltain jonka numeroa ei ole mun puhelimessa.

Ap

Vierailija
8/23 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko exä?

Vierailija
9/23 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä kiinnostais sen verran että maksaisin :D

No normaalisti minäkään en miettis kahta kertaa mutta kun just viime kuun laskusta soitin DNA:lle kun oli 15ekkua isompi kun yleensä ja johtu just kun olin kysellyt parturin ja parit muut numerot tiedustelusta. Tein pyhän lupauksen että never again. Ja nyt en todella tiedä haluanko edes tietää.

Ap

Vierailija
10/23 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta aika hyvä näpäytys sille tyypille kun et ota selvää etkä reagoi mitenkään. Oot vaan ihan pokkana kun ennenkin😃 Jos vaikka exä ottanut pari lauantain loiventavaa ja nyt luuri kuumana odottaa vastaustasi.

Vierailija
11/23 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nykyaikana mukamas pysty selvittämään puh.numeroa ilmasiks?!

Vierailija
12/23 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero menee arkkitehtitoimistoon ja exä on arkkitehti joten kai se hän on. Ihan hölmö olo jäi tästä!

Ap

Vierailija
13/23 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa ihme ex, kun tuollaisia lähettelee! Ja numeroita voi selvittää ilmaiseksi vaikka lataamalla Fonecta Caller -sovelluksen puhelimeen.

Vierailija
14/23 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

040 590 xxxx. Ja joo olet oikeassa että oikein sanottuna lähettävätkö linkkejä juttuihinsa.

Ap

Mun numero alkaa noin... Tuskin silti olin minä.

Vierailija
15/23 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka kaltoin sä sitä kohtelit jos vielä vuosien jälkeen menee noin tunteisiin teidän kohtaaminen? Miten se käyttäytyi siinä kun tapasitte?

Vierailija
16/23 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuinka kaltoin sä sitä kohtelit jos vielä vuosien jälkeen menee noin tunteisiin teidän kohtaaminen? Miten se käyttäytyi siinä kun tapasitte?

No siis kyllä mä olin nuoruuden ja kauneuden tuomalla typeryydellä melko vaativa häntä kohtaan. Hänen piti uudestaan, uudestaan ja uudestaan tehdä kaikkensa todistaakseen miten paljon minua rakastaa ja palvoo. Ja sen tiedän että jos minua on joskus joku rakastanut se on hän. Sen takia minulle jäi meidän tapaamisesta hyvä mieli että hän näyttää hyvinvoivalta menestyneeltä mieheltä eikä minun tarvitse kantaa huonoa omaatuntoa menneestä. Siitä on kuitenkin jo vuosikymmen. Hän vaikutti tavatessamme vakavalta ja asialliselta mutta halusi kuitenkin itse tulla tervehtimään koska minä en olisi häntä huomannut. Ja nyt sitten tämä viesti!

Ap

Vierailija
17/23 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis kuinka nuoria te olitte ja kaunko yksissä? 14vee ja puollvuotta vai päälle parikymppisiä ja useamman vuoden?

Vierailija
18/23 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis kuinka nuoria te olitte ja kaunko yksissä? 14vee ja puollvuotta vai päälle parikymppisiä ja useamman vuoden?

Hän oli 21v. ja minä 22v. kun alettiin ja vähän päälle kolmekymppisinä erottiin.

Vierailija
19/23 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mies parkaa..

Vierailija
20/23 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta numero johtaa arkkitehtitoimistoon, ota yhteys paikan pomoon ja kysy onko ex siellä töissä (tai kaiva tieto esille jostain). Jos on niin kerro että käyttää työpuhelinta henkilökohtaisiin asioihin.