Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ex-aktivisteja? Missä vaiheessa luovutitte?

Vierailija
01.09.2018 |

Minä olen oman taisteluni maailman epäoikeudenmukaisuutta vastaan taistellut. Mitään hyvää se ei ole elämääni tuonut, päinvastoin olen kärsinyt mielenterveysongelmista ihan nuoresta saakka koska luonteeni on aina ollut sellainen, että kannan kaikkien muidenkin murheita harteillani.

Nyt olen jättänyt mielenosoitukset, zinet, nettiaktivismin yms. enkä jaksa kirjoitella enää tännekään asioista, jotka olivat ennen tärkeitä (esim. eläinten oikeudet, ihmisoikeudet, tasa-arvo). Poistin jopa Twitter-tilini, jolla oli toista tuhatta seuraajaa.

Enkä taistele, vaan yritän pelata peliä (= elämää) sen sääntöjen mukaan. En edelleenkään syö lihaa enkä äänestä Kokoomusta, mutta laskelmoin asioita muuten: teen työni turvaten oman selustani, ostin sijoitusasunnon, verkostoidun sellaisten ihmisten kanssa, joista on minulle hyötyä.

Ehkä tämä on vain vanhenemista, mutta olen väsynyt oikeudenmukaisuuden puolustamiseen. Asia on edelleen minulle tärkeä, mutta olen tullut myös itsekkääksi. Yritän pärjätä parhaani mukaan niillä eväillä mitkä minulle on elämässä annettu, vaikka aina tekoni eivät vastaa arvojani.

Ei tästä elämästä muuten selviä järjissä.

Muita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan siinä tuppaa käymään. Eikös Björn Wahlrooskin ollut vasemmistolainen nuoruudessaan..

Vierailija
2/2 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla