Millaisille ihmisille toivot pahaa?
Itse inhoan ja kammoksun AC/DC-yhtyeen faneja ja miehiä, jotka juovat siidereitä. Naisista inhoan erityisesti tupakoitsijoita ja niitä, jotka ovat pidempiä tai vanhempia kuin seurustelukumppaninsa/puolisonsa. 95-99-vuotiaista en pidä, mutta jostain syystä 90-94-vuotiaat ja yli 100-vuotiaat ovat mielestäni ihan kelvollisia.
Kommentit (26)
En minä lähtökohtaisesti inhoa ketään, ellei käytös tai puheet anna syytä. Sinä annoit kyllä syyn. En silti sinullekaan toivo pahaa, toivon että päähäsi kasvaisi järkeä ja rintaasi edes puolikas sydäntä.
Jaa, ehkä nämä rajakit, polttopullonheittelijät ja muut persut kuitenkin ansaitsisivat joutua pienessä häkissä keskelle palavaa syyrialaiskaupunkia. Josko heille kehittyisi hitunen suhteellisuudentajua? Olisiko mahdollista? Oppiiko tuo sakki edes kantapään kautta mitään?
Niille jotka ovat tehneet minulle pahaa.
Vierailija kirjoitti:
En minä lähtökohtaisesti inhoa ketään, ellei käytös tai puheet anna syytä. Sinä annoit kyllä syyn. En silti sinullekaan toivo pahaa, toivon että päähäsi kasvaisi järkeä ja rintaasi edes puolikas sydäntä.
Jaa, ehkä nämä rajakit, polttopullonheittelijät ja muut persut kuitenkin ansaitsisivat joutua pienessä häkissä keskelle palavaa syyrialaiskaupunkia. Josko heille kehittyisi hitunen suhteellisuudentajua? Olisiko mahdollista? Oppiiko tuo sakki edes kantapään kautta mitään?
Hoh hoh. Syyriassa köyhät, erityisesti naiset ja lapset, jäävät kuolemaan, vain rikkaat syyrialaiset miehet lähtevät ”pakollisiksi”. Siinä sulle totuutta.
Kahjokulttien johtohahmoille. Esim. skientologien David Miscavige.
En tiedä että onko loppujen lopuksii hyviä ja pahooja ihmisiä olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on tieteelllisiä syy ja seuraaus ketjuja.
Pedofiilit, raiskaajat ja pettäjät, siinä on ihmiskunnan alhaisimmat saastat.
Eläinten ja heikkojen ihmisten kaltoinkohtelijoita inhoan.
Vierailija kirjoitti:
Itse inhoan ja kammoksun AC/DC-yhtyeen faneja ja miehiä, jotka juovat siidereitä. Naisista inhoan erityisesti tupakoitsijoita ja niitä, jotka ovat pidempiä tai vanhempia kuin seurustelukumppaninsa/puolisonsa. 95-99-vuotiaista en pidä, mutta jostain syystä 90-94-vuotiaat ja yli 100-vuotiaat ovat mielestäni ihan kelvollisia.
On paljonkin ihmisiä, joista en pidä, joita inhoan, mutta enpä heille pahaa toivo, kuten ei sunkaan aloituksesta se käy ilmi.
Ainoat, keille toivoisin pahaa, ovat hyväksikäyttäjäni sekä lapseni kiusaajat. Heidän vuokseen elämämme on mennyt pirstaleiseksi pskaksi, josta selviäminen on järjettömän työlästä ja aikaa vievää, menee siinä rahatkin, ei sen puoleen...
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Miksi pitäisi toivoa pahaa? Sillä tavalla vaan kerää negatiivistä karmaa itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt läähtisiin puolustelemaan niin hyökkäisiit minua vastaan. Et jaksaa ajatellla niin pitkällle koskaa sinuaa on loukattu niin pahastii ja olett menettänyt luottamukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt läähtisiin puolustelemaan niin hyökkäisiit minua vastaan. Et jaksaa ajatellla niin pitkällle koskaa sinuaa on loukattu niin pahastii ja olett menettänyt luottamukseen.
Taii jaksatt ajatella mutta et jakksa luoda merkityssuhteita koska sille ei olee pontta allaaan että motiivoituisiit sille.
Vierailija kirjoitti:
Mä lisäisin kiusaajat vielä.
t eri
Vierailija kirjoitti:
Musta toi persujen yleistäminen on aika tyhmää. Mä tunnen muutaman ihmisen jotka kannattaa tai on kannattanut perussuomalaisia, eikä ne oo sellaisia stereotyyppejä mitä jotkut kuvittelee.
Vierailija kirjoitti:
Sama lista ja tuossa järjestyksessä. Tosin sillä täsmennyksellä, että en toivo pahaa kaikille pedofiliasta sairautena kärsiville, vaan ainoastaan niille jotka toteuttavat sairaita viettejään. Jos joku hakeutuu hoitoon ja pysyy kaukana lapsista, niin ei minulla sellaiselle ole syytä toivoa mitään pahaa.
Yli nelikymppisille jotka luulee elävänsä vielä nuoruuttaan.
En inhoa ketään. Se olisi hölmöä energian tuhlaamista.
Mutta tietysti eläinten ja lasten hyväksikäyttäjät&pahoinpitelijät voitaisiin eliminoida tältä planeetalta. Turhaa saastetta.