Milloin viimeksi olet suudellut?
Kommentit (22)
Jaa, n. 20 vuotta sitten. Sen jälkeen luovutin, minun mies ei osaa pussata.
Määrittele kunnolla?
Joka ilta ennen nukkumaan menoa ja aamulla ennen töihin menoa pusu, välillä satunnaisesti muuten vaan,
suutelointia kunnolla yleensä seksiä ennen ja sen aikana, ja jälkeen :D
13 vuotta sitten. Olen ollut sinkkuna enkä harrasta tuntemattomien pussailemista.
Suuteleminen on yliarvostettua, jos minulta kysytään. Pidän muunlaisista huomionosoituksista.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä totta?
Vierailija kirjoitti:
Määrittele kunnolla?
Joka ilta ennen nukkumaan menoa ja aamulla ennen töihin menoa pusu, välillä satunnaisesti muuten vaan,
suutelointia kunnolla yleensä seksiä ennen ja sen aikana, ja jälkeen :D
4 jatkaa, ainiin ja viimeksi tämä kunnolla suutelointi tapahtui siis toissapäivänä =)
Ehkä tunti sitten. Avioliittoa takana 20 vuotta ja kyllä me edelleen päivittäin (tai lähes) suudellaan.
Mulla ei ole kumppania. Viimeisin suudelmani oli oma entinen opettajani kolmisen kuukautta sitten. Olenpa luuseri.
Eilen yritti treffikumppani suudella, mutta jätkän hengitys haisi kuolemalta. Ihmiset, tsekatkaa sitä oman henkenne hajua välillä ennen kuin lähestytte muita romanttisesti.
Vierailija kirjoitti:
13 vuotta sitten. Olen ollut sinkkuna enkä harrasta tuntemattomien pussailemista.
Suuteleminen on yliarvostettua, jos minulta kysytään. Pidän muunlaisista huomionosoituksista.
Sama. En tajua miksi jotkut siitä pitää. Itsestä se on lievästi inhottavaa liman ja pöpöjen vaihtoa. Koen niissä tilanteissa itseni täysin naurettavaksi ja varsinkin jos kumppani tunkee kieltään suuhun jonkinmoisia ällötyksen tunteita. Ei kiitos.
Ehkä kuusi vuotta sitten. Pidän kyllä suutelemisesta kovasti.
Ei tee nykyään mieli suudella omaa miestä ja pettämisiin en lähde. En ole kunnolla suudellut vuosiin.
ehkä 2,5 vuotta sitten, varattua miestä
16.03.2018
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
A12 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä totta?
Valitettavasti on.
Tämä.
Suutelimme tänä aamuna seksin jälkeen.
Halasin miestö, ja nuuhkin ihon tuoksua. Nautin miehestä orkun jälkeen.?silitin ja etsin iho kontaktia. Mies nautti läheisyydestä. Pussaili jälkikäteen. Mies kehui kroppaani.
Noin 30 vuotta sitten. En pidä suutelemisesta ja aika pian sain sen nuoleskelun ja imeskelyn lopetettua