Hoitoalalla työskentelevä! Löytäisitkö helposti uuden työpaikan jos menettäisit nykyisen?
Kommentit (9)
Kyllä - jos haluaisin. Siinä on vaan se, että en halua.
Työtä kyllä mutta en välttämättä vakituista työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, ehkä... Haen just uutta, olen 52v. ja käynyt muutamissa haastatteluissa.
Kauanko olet ollut työttömänä?
Oon ollut 20v teho-osastolla töissä. Mua on pyydetty myymään hengityskoneita, esittelemään kuvantamislaitteita, projektipäälliköksi uudisrakennusprojekteihin,
sovellusneuvojaksi tietojärjestelmiin ja vaippa-edustajaksi. Mutta en halua myydä mitään koska olen hoitaja.
Lähtisin varmaan Saudeihin tienaamaan jos saisin potkut.
Jos niin pahasti töpeksisin että potkut saisin niin tuskinpa silloin enää hoitajaksi palkattaisiin
No kyllä olisi siinä vaiheessa alueen suurin ja arvostetuin alan työnantaja takanapäin joten työllistyminen jossain muualla samalla alueella ei tulisi kysymykseen. Lähtisin myös ulkomaille jos työttömäksi jäisin.
Löytäisin ja on löytynyt. Olen nimittäin ottanut lopputilejä kun vittuilevat potilaat ja typerät työkaverit ovat alkaneet ottaa päähän.
En. Uskaltauduin kritisoimaan vanhusten huonoa hoitoa määrä-aikaisessa paikassa, muut hoitajat eivät tästä pitäneet. Tämän jälkeen en ole saanut töitä.
En tiedä, ehkä... Haen just uutta, olen 52v. ja käynyt muutamissa haastatteluissa.