Yleä ei maksukortin taakse!
Vaan henkilöstö on vaihdettava puolueettomaan, rehelliseen ja ammattitaitoiseen.
Matuttajat kilometritehtaalle ja homottajat myös.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Vaan henkilöstö on vaihdettava puolueettomaan, rehelliseen ja ammattitaitoiseen.
Matuttajat kilometritehtaalle ja homottajat myös.
Puolueeton rehellisesti sinun mielipiteitäsi ja aatemaailmaasi myötäilevä siis?
Miten yle vois edes mennä maksukortin taakse?? Sitä puljua rahottaa koko kansa tahdostaan riippumatta. Ei ne niin hölmöjä ole, että vaihtaa kansan muutamaan maksavaan asiakkaaseen. Sitä en ymmärrä et kun lafkalla on koko kansan tuki, niin yyteeillään ja ohjelmia lopetetaan. Täysin mahdoton yhtälö.
Mulla on telkkari, mutta teeveetä olen katsonut viimeksi joskus 2014. Ei ole missään yle areenaakaan asennettuna, mutta youtubesta pakkosyötetään silti ylen ohjelmia. Yle Radiotakaan en kuuntele. Miksi maksan täyden tv-lupamaksun veroistani, jotka voisin käyttää johonkin muuhun?
Minä yritän kuunnella mutta aina loppuu lyhyeen. Jokainen uutinen on se sama "Matut on ihania".
Jopa musiikkiohjelmissa himosuvakit tyrkyttävät ideologiaansa. Knutars pahin. Vainiolaakaan ei jaksa kuunnella.
Esim. Saksan ongelma on ylen mukaan mielenosoitukset. Murhat ennen niitä ovat ihan ok.
Mafia on kaadettava ulkoapäin. Nyt suvakkimatuttajapervot ovat korruptoineet koko puljan.