Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masturbointi kumppanin nähden...?

Vierailija
01.09.2018 |

Kovasti tätä asiantuntijat tuntuvat suosittelevan, mutta oman kokemuksen mukaan aika harva nainen on tätä loppuun asti valmis viemään...

Miten on?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon masturbointia on ilo seurata! Eikä ujostele.

Vierailija
2/45 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa touhua välistä sekskkäitä puhuen, vaikka ei niin natinnollista kuin pilluun tai pyllyyn. Meillä päättyy usein suuseksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty vaimoni tuohon, vähän kehtaa hipasta. Yksin ollessa masturboi paljonkin :(

Vierailija
4/45 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali osa parisurhdeseksiä. Miksi ihmeessä vain kumppani voisi koskea sukuelimiin mutta itse ei, paitsi jos on yksin. Eikai noin estoisia naisia sentään todellisuudessa paljon ole?

En keksi tuohon muuta selitystä kuin että ihmiselle on jäänyt jostain lapsuudesta/nuoruudesta syvälle juurtunu kuva että itsetyydytys on väärin ja rumaa. Sitten sitä tehdään edelleenkin vaan yksin ja salaa, eikä jotenkin kasveta seksuaalisesti kypsäksi ja avoimeksi aikuiseksi.

Mun mies on ainakin niin seksikkään ja miehekkään näköinenkin runkatessaan että sitä on suuri ilo aina joskus katella ja laukean itse samaan aikaan :)

Vierailija
5/45 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan masturboida itselleni orgasmin, kun mies laittaa samalla nyrkin sisään. Hän tykkää siitä myös.

Vierailija
6/45 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N47 kirjoitti:

Ihan normaali osa parisurhdeseksiä. Miksi ihmeessä vain kumppani voisi koskea sukuelimiin mutta itse ei, paitsi jos on yksin. Eikai noin estoisia naisia sentään todellisuudessa paljon ole?

En keksi tuohon muuta selitystä kuin että ihmiselle on jäänyt jostain lapsuudesta/nuoruudesta syvälle juurtunu kuva että itsetyydytys on väärin ja rumaa. Sitten sitä tehdään edelleenkin vaan yksin ja salaa, eikä jotenkin kasveta seksuaalisesti kypsäksi ja avoimeksi aikuiseksi.

Mun mies on ainakin niin seksikkään ja miehekkään näköinenkin runkatessaan että sitä on suuri ilo aina joskus katella ja laukean itse samaan aikaan :)

No jaa-a. Eipä ole tilastotietoa tätä kyselyä enempää, mutta tämä oma datapiste on juuri tuon suuntainen. Vaimo ei koskekaan itseensä minun nähteni, eikä käsittääkseni juuri itselleenkään. Tykkää kyllä katsella, jos minä vähän vemputan ja kiusoittelen, mutta jos alan liian tosissani toimeen, niin ei halua loppuun asti katsoa, yksin saan tällaiset orgasmini nauttia. Eikä ole kyse mistään yleisestä seksinvastaisuudesta hänellä, päinvastoin pitää seksiä hyvinkin tärkeänä ja nautinnollisena. Rajat vaan on ne mitkä on, eikä niitä sovi koetella.

Vierailija
7/45 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai masturboin orgasmiin asti rakkaani nähden. Samoin hän minun, ja se on todella kiihottavaa. Ihanaa olla toisen lähellä siinä. Osallistumme useimmiten toisen nautintoon ja kyllähän sen jälkeen aina on muutakin seksiä. N50+

Vierailija
8/45 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboimme toimiamme. Se vasta kivaa on ja parasta kun tulee yhtä aikaa.

Vierailija
9/45 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin tykkään siitä kun mies vetäytyy ulos ja runkkaa syöksyn mun masulle jos kortsut on lopussa tai unohtunut. Monta kertaa vetää sellasessa tilanteessa itsensä niin aikaisin pois että saan katsella sitä kivan kauan. :)

Vierailija
10/45 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis tämähän ei itsetyydytystä ole?

Vierailija
11/45 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa kyllä aika mukavaa koittaa. Rouva joskus räplää itseään peppupanossa ja minä runkkailen kaluani välillä vielä kovemmaksi, mutta varsinaisesti ei ole koskaan yhdessä runkattu.

M40

Vierailija
12/45 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan masturboida itselleni orgasmin, kun mies laittaa samalla nyrkin sisään. Hän tykkää siitä myös.

Minä kyllä räjähtäisin lähes runkkaamatta jos tollasta saisin kokeilla! Rouvan peppuun menee melkein koko nyrkki mutta pimppiin ei.

M40

Vierailija
13/45 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimi käy kesken tv katselun makkarissa ja tulee pelkkä t paita päällä ja dildo kädessä olkkarin sohvalle.

Alkaa siin työnteleen sisäänsä.

Ei mene montaa sekuntia kun itsellä kovettuu

Vierailija
14/45 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo saisi masturboida enemmän. Se tykkää tehdä sitä samalla kun pannaan. Saisi runkkailla minusta itsekseenkin ja minun katsellessa. Ei tykkää masturboida yksin, joskus masturboi kun katselen. Minusta se on kivaa.

Vierailija
15/45 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo masturboi useinkin vieressäni illalla sängyssä. Tekee sen ihan loppuun asti. Toiselle kierrokselle sitten tulen minä.

Vierailija
16/45 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis tämähän ei itsetyydytystä ole?

Ei ihan olekaan, mutta mekin tehdään sitä.

Vierailija
17/45 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukset yllättivät minut. Yksikään seksikumppanini ei ole suostunut tyydyttämään itseään nähteni. Olen siis mies ja kumppanit (noin 15) olleet naisia.

Vierailija
18/45 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän tähän saagaan. Saan parhaan orgasmin kun mies panee mua takaa ja minä samalla hoitelen klittaa. Siitä tulee aivan uskomattoman ihana ja täydellinen orgasmi. en tiedä onko tuo masturboitmista  toisen nähden, mutta aikas normi juttu meillä

Vierailija
19/45 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä naiset tässä tulkitsevat panemisen aikana tapahtuvan klitoriksen räpläämisen itsetyydytykseksi :) Miesten kommenteissa selvää että masturbointi on sitä itse suoritettua käteenvetämistä.

En minä ainakaan ajattele että rakastelun tiimellyksessä tai lopuksi suoritettu muutama veto kalulla on itsetyydytystä, vaan rakastelun osa.

Aika huolissaan olisin ja partnerin mielestä paneminen on masturbointia.

Vierailija kirjoitti:

vähän tähän saagaan. Saan parhaan orgasmin kun mies panee mua takaa ja minä samalla hoitelen klittaa. Siitä tulee aivan uskomattoman ihana ja täydellinen orgasmi. en tiedä onko tuo masturboitmista  toisen nähden, mutta aikas normi juttu meillä

Vierailija
20/45 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet 35 vuotta naimisissa ja masturboimme usein toistemme nähden. Jos en laukea vaimon sisään, sitten kun hän on jo saanut, joskus teen sen polvillani hänen edessään ja hän minua kiihottaakseen tekee itselleen sitä lisää kun katson. Hän ei laukea siinä enää uudelleen, mutta nauttii kuulemma siitä kun teen ja itse tekee myös

Jos rakastelemme esim kahden päivän välein, normaalisti 2 krt viikossa,  en enää nykyään tahdo laueta niin helposti sisään, mutta itse tehden kyllä saan. Sitten kun orkku  juuri on tulossa työnnyn vielä usein sisään, kun se on niin ihanaa laueta sinne " oikeaan paikkaan " :)