Siepolla dilemma joka voi laukaista jopa eron?
jos roope asettuu puolustamaan kollegaansa eikä reagoi toivotulla tavalla Siepon julkiseen riepottelemiseen, niin voiko tämä dilemma laukaista lopulta jopa eron?
Kommentit (5)
Samaa mietin. Toivottavasti Roope yhä rakastaa Saraa, eikä anna maallisten asioiden tulla väliin. Sara on vielä hiukan lapsellinen (itse olin lapsellinen ja uhmakas 40-vuotiaaksi) mutta varmasti kasvaa tomeraksi naiseksi. Sara on äärettömän kaunis ihminen, jos sillä on merkitystä. Kunhan ei anna itsensä rupsahtaa. Hänellä on niin paljon enemmän mahdollisuuksia kuin meillä monella muulla. Juuri kauneuden takia. Toivottavasti pitää itsestään yhtä hyvää huolta kuin Brigitte Macron. Se olisi myös suotavaa meille muille suomalaisille naisille. Sosiaalinen elämä olisi paljon parempi.
Aika hankala tilanne, saa nähdä miten ratkeaa. Ihmettelen kyllä Mariaa miten teki noin kun oli kollegan puoliso kyseessä. Tai ehkä se ei olekaan niin ammattitaitoinen kuin luulin. Tai sitten on sokea itselleen ja omalle käytökselleen.
Maria on vaan niin nolo. Naamioi kiusaamisen toimittajan työn taakse. "Enhän mä ilkeä ole, mun täytyy olla tämmönen, jotta olisin uskottava toimittaja". Joo-o.
up