Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotellin respassa tapahtunutta.

Vierailija
01.09.2018 |

Olen kyllä ihan fiiliksissä tapahtuneesta. Työskentelen ison hotelliketjun respassa ja keskiviikkona myöhään illasta hotelliin kirjautui hieman varttuneempi herrasmies. Vaatetuksesta päätellen hän oli ilmeisen menestynyt mies. Oli niin kohtelias ja charmantti että tätä tyttöä alkoi melkein heikottaa. Mies kaivoi laukustaan hyvin arvokkaan näköisen mustekynän ja täytti kirjautumiseen vaadittavat paperit tiskillä. No ei tässä mitään, luovutin huonekortin miehelle ja toivotin viihtyisää vierailua. Mies hymyili ja iski silmää minulle. Taisin hieman punastuakin tästä tilanteesta, kuitenkin sain koottua itseni.
No kaksi päivää myöhemmin tämä samainen mies oli laukkuineen kirjautumassa ulos hotellista . Pakollisten huoneen luovutusta koskevien muodollisuuksien jälkeen, tämä mies ojentaa pienen pienen paketin minulle. Olen ihan ihmeissäni että mikä se on. Hän kertoi haluavansa antaa pienen lahjan. No minä menin ihan vaikeaksi ja kiitin kauniisti. Mies katsoi suoraan silmiini ja vinkkasi jälleen silmää, ja poistui aulasta taksin kyytiin. Ryntäsin heti tilaisuuden tullen pukuhuoneeseen avaamaan pakettia. Sieltä paljastui kultainen riipus jossa oli timantteja ja pieni lappu jossa oli puhelinnumero...olen siis nyt ihan että huh!
Eipä ole tällaista sattunut ennen kohdalle. Kotona illalla yritin etsiä vastaavaa riipusta netistä ja löysinkin sen. Voitteko kuvitella, samanlainen riipus löytyi 1200€ hintaan. Nyt mietinkin että mitä minun pitäisi tehdä. Soitanko tälle miehelle vai mitä teen? Todellakin hän oli huomattavasti minua vanhempi mutta hyvin komea ja ilmeisen hyvin toimeentuleva.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin innostunut enemmän Chanelin neljän tuhannen euron laukusta kuin 1200 euron kaulakorusta.

No näyttääpä olevan kova pala, että tyttö on saanut hienon lahjan.

Vierailija
22/26 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopea kettuhan alkaa kehittyä näissä fantasioissaan. Eilen oli salilla harrastamassa ja nyt ollaan jo hotellin respassa.

En ole Hopea kettu :) Mietin että selvitän nimen perusteella kuka tämä salaperäinen mies on ennen soittamista.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka uskoo, että tämän aloituksen on kirjoittanut nuori nainen (eikä esim. hopeaketuksi itseään tituleeraava limainen vanha ukko) sanoo "hep"!

Vierailija
24/26 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäpä kuva siitä korusta niin katsotaan.

Vierailija
25/26 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitin miehen henkilöllisyyden!On ison kansainvälisen yrityksen johtovasssa portaassa. Huh, miten uskaltaisin soittaa? 

Vierailija
26/26 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita vaan. Kiitä lahjasta ja kerro ettet voi mitenkään ottaa sellaista vastaan. Koska et ole h"""ra.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme