Hotellin respassa tapahtunutta.
Olen kyllä ihan fiiliksissä tapahtuneesta. Työskentelen ison hotelliketjun respassa ja keskiviikkona myöhään illasta hotelliin kirjautui hieman varttuneempi herrasmies. Vaatetuksesta päätellen hän oli ilmeisen menestynyt mies. Oli niin kohtelias ja charmantti että tätä tyttöä alkoi melkein heikottaa. Mies kaivoi laukustaan hyvin arvokkaan näköisen mustekynän ja täytti kirjautumiseen vaadittavat paperit tiskillä. No ei tässä mitään, luovutin huonekortin miehelle ja toivotin viihtyisää vierailua. Mies hymyili ja iski silmää minulle. Taisin hieman punastuakin tästä tilanteesta, kuitenkin sain koottua itseni.
No kaksi päivää myöhemmin tämä samainen mies oli laukkuineen kirjautumassa ulos hotellista . Pakollisten huoneen luovutusta koskevien muodollisuuksien jälkeen, tämä mies ojentaa pienen pienen paketin minulle. Olen ihan ihmeissäni että mikä se on. Hän kertoi haluavansa antaa pienen lahjan. No minä menin ihan vaikeaksi ja kiitin kauniisti. Mies katsoi suoraan silmiini ja vinkkasi jälleen silmää, ja poistui aulasta taksin kyytiin. Ryntäsin heti tilaisuuden tullen pukuhuoneeseen avaamaan pakettia. Sieltä paljastui kultainen riipus jossa oli timantteja ja pieni lappu jossa oli puhelinnumero...olen siis nyt ihan että huh!
Eipä ole tällaista sattunut ennen kohdalle. Kotona illalla yritin etsiä vastaavaa riipusta netistä ja löysinkin sen. Voitteko kuvitella, samanlainen riipus löytyi 1200€ hintaan. Nyt mietinkin että mitä minun pitäisi tehdä. Soitanko tälle miehelle vai mitä teen? Todellakin hän oli huomattavasti minua vanhempi mutta hyvin komea ja ilmeisen hyvin toimeentuleva.
Kommentit (26)
Jaa Hopea kettuko se siellä veijarimainen hymy kasvoillaan kokeilee uutta lähestymiskulmaa?
Jos hän on oikeasti hyvin toimeentuleva mies niin tuskin haluaa vaimokseen hotellin respatyttöä. Sori. Oletko kuullut näistä auervaaroista?
Vierailija kirjoitti:
Jos hän on oikeasti hyvin toimeentuleva mies niin tuskin haluaa vaimokseen hotellin respatyttöä. Sori. Oletko kuullut näistä auervaaroista?
No oikeasti varakkaalle miehelle on ihan sama onko sillä naisella rahaa vai ei
Palstapaappa-kommentti oli ihan vahingossa kadonnut
Kuinka hämmästyttävää.
Osalla seuranmyynti on ammatti. Ikävä kyllä.
jos olisin sinkku niin menisin treffeille, kun kerran sua melkein heikotti ja punastutti, selkeesti ainakin jonkinlaista kemiaa. itse olen naimisissa ja just toissapaivana tapasin toissa sellasen miehen et meidan valilla oli joku ihme vetovoima, juteltiin syvallisia koko ilta ja vielakin mulla on outo olo. mut koska rakastan aviomiestani en voinut tutkia tunnetta pidemmalle. mut siis tosiaan menisin treffeille, mita haittaa siita nyt olisi jos siis sinkku olet.
Vierailija kirjoitti:
En toki ole aloittaja, mutta mun mielestä oli ihan itsestäänselvyys, että kyse oli uusi valloitusyritys, että saisi säännöllisesti piparia hotellista, missä taitaa viihtyä muutenkin. Vain hölmö kuvittelee, että tuossa oltaisiin oltu kosiomatkalla.
Vierailija kirjoitti:
jos olisin sinkku niin menisin treffeille, kun kerran sua melkein heikotti ja punastutti, selkeesti ainakin jonkinlaista kemiaa. itse olen naimisissa ja just toissapaivana tapasin toissa sellasen miehen et meidan valilla oli joku ihme vetovoima, juteltiin syvallisia koko ilta ja vielakin mulla on outo olo. mut koska rakastan aviomiestani en voinut tutkia tunnetta pidemmalle. mut siis tosiaan menisin treffeille, mita haittaa siita nyt olisi jos siis sinkku olet.
Taidan mennäkin :) Ei siinä mitää taida hävitä.
Jos ap on todella kaunis ja hyväkroppainen, niin antaa mennä vaan.
Voi olla elämäsi paras sugardaddy.
Sinuna ottaisin yhteyttä. Voi olla tiedossa paljon asioita, joita on mukava muistella vanhana. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oikeasti varakkaalle miehelle on ihan sama onko sillä naisella rahaa vai ei
Sun unelmissa.
No empä usko että kukaan antaisi kallista korua tuntemattomalle respaneidille joten. ....😂😂😂😂😂😂😂
Cashflow manager iskee jälleen! Sama shaissea uudessa paketissa.
Vierailija kirjoitti:
No empä usko että kukaan antaisi kallista korua tuntemattomalle respaneidille joten. ....😂😂😂😂😂😂😂
Kyllä tätä tapahtuu maailmalla ja miksei Suomessakin. Jos tämä 1200€ onkin sama hänelle kuin 1€ sulle.
Eikö hotellin respassa ole kyniä? Vieläkö nykyaikana pitää käsin kirjautua hotelliin? Omat kynät yleensä varataan bisneskäyttöön eli sopimusten allekirjoitukseen jos paikalla kansainvälisiä vieraita/kumppaneita, ei niitä yleensä respassa esitellä.
Olisin innostunut enemmän Chanelin neljän tuhannen euron laukusta kuin 1200 euron kaulakorusta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö hotellin respassa ole kyniä? Vieläkö nykyaikana pitää käsin kirjautua hotelliin? Omat kynät yleensä varataan bisneskäyttöön eli sopimusten allekirjoitukseen jos paikalla kansainvälisiä vieraita/kumppaneita, ei niitä yleensä respassa esitellä.
Kyllä monessa paikassa täytyy vielä täyttää lomake käsin, varsinkin jos varausta ei ole tehty ennakkoon netissä.
Hopea kettuhan alkaa kehittyä näissä fantasioissaan. Eilen oli salilla harrastamassa ja nyt ollaan jo hotellin respassa.
Tänään sarjassamme "Asioita, joita ei koskaan tapahtunut"