Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelpaako kouluttamattomalle naiselle akateeminen, keskituloinen, urheilullinen, herkkä ja klassista musiikkia ja taiteita harrastava absolutistimies?

Vierailija
01.09.2018 |

Mietin vaan, kun duunarimiehet valittavat akateemisten naisten olevan nirsoja. Ja akateemiset miehetkin kuulemma katsovat ikää ja ulkonäköä eikä älyä/koulutusta.

Entäpä kouluja käymättömät tai matalan koulutuksen naiset? Tuntisivatko he vetoa minuun, otsikossa kuvattuun mieheen, lastensa isänä? Vai olisinko hänen silmissään nössö, jonka lähikapakan persumiehet hakkaavat ensitöikseen muutettuamme Tampereen Kalkkuun vuokrakolmioon?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kylläkin käynyt kosmetologi koulun ja maskeeraaja koulutuksen mutta vastaan silti, ei minua haittaa sinun harrastukset jos meillä on myös yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Kuten esim. pidän elokuvista ,karaokesta ja tanssimisesta ehkä enemmän kuin taiteista ja klassisesta mutta urheilullisuus meitä ainakin yhdistäisi. Mitä se sitten tarkoittaa että olet akateeminen, en varmaan osaa siitä keskustella kanssasi.

Vierailija
42/42 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, en tiedä koska itse en ole kouluttamaton, mutta itse etsisin juuri sinun kaltaistasi miestä (tosin en muuttaisi Kalkkuun ja haluaisin juoda lasin viiniä silloin tällöin kamarimusiikkikonsertin jälkeen. :-) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla