Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelpaako kouluttamattomalle naiselle akateeminen, keskituloinen, urheilullinen, herkkä ja klassista musiikkia ja taiteita harrastava absolutistimies?

Vierailija
01.09.2018 |

Mietin vaan, kun duunarimiehet valittavat akateemisten naisten olevan nirsoja. Ja akateemiset miehetkin kuulemma katsovat ikää ja ulkonäköä eikä älyä/koulutusta.

Entäpä kouluja käymättömät tai matalan koulutuksen naiset? Tuntisivatko he vetoa minuun, otsikossa kuvattuun mieheen, lastensa isänä? Vai olisinko hänen silmissään nössö, jonka lähikapakan persumiehet hakkaavat ensitöikseen muutettuamme Tampereen Kalkkuun vuokrakolmioon?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisessa miehessä ei ole mitään särmää. Se on täysi nössö, ei varmaan edes hakkaa vaimoaan eikä miehiä, joiden kanssa vaimo juttelee. Tuskin on edes sairaalloisen mustasukkainen.

Vierailija
22/42 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisko sulle joku Kaija Koota tai Jenni Vartiaista kuunteleva nainen? Olen itse kuvaamasi kaltainen mies, enkä voisi kuvitella kumppaniksi naista, joka ei kuuntelisi klassista musiikkia, joka ei pitäisi minään Beethoven myöhäisajan kvartettoja, sanoisi vain: "Älä sitä beethovenia, kuunnellaan mieluimmin Jennin Voulez voulez."

No kumpikin voi omilla kuulokkeilla kuunnella mitä haluaa. Kumma että aina haetaan samanlaista kumppania, vaikka juuri vastakohdat täydentää toisiaan. Yhdistävä tekijä on se, että molemmat ymmärtää tämän. Heikkoitsetuntoiset ei siedä, että toinen on erilainen, mutta silloin ei ole suhteelle muutakaan annettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niilo?

Vierailija
24/42 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutamia kouluttamattomia ja - pakko sanoa - vähän yksinkertaisia tyttökavereita. Eivät he taida ikinä miettiä tuollaista asiaa kuin miehen koulutus. Jos he esimerkiksi jossain juhlissa tutustuisivat korkeakoulutettuun mieheen, eivät he varmaan ymmärtäisi sitä koulutusta sen kummemmin pohtia. Heitä kiinnostaisivat miehen harrastukset, huumorintaju, ehkä työpaikka, ulkonäkö ja muut sellaiset asiat, joiden päälle itse ymmärtävät.

Vierailija
25/42 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan, kun duunarimiehet valittavat akateemisten naisten olevan nirsoja. Ja akateemiset miehetkin kuulemma katsovat ikää ja ulkonäköä eikä älyä/koulutusta.

Entäpä kouluja käymättömät tai matalan koulutuksen naiset? Tuntisivatko he vetoa minuun, otsikossa kuvattuun mieheen, lastensa isänä? Vai olisinko hänen silmissään nössö, jonka lähikapakan persumiehet hakkaavat ensitöikseen muutettuamme Tampereen Kalkkuun vuokrakolmioon?

? Sinäkö haluaisit em. naisen? Vai oletko siis ainoastaan kiinnostunut heidän mielipiteestään tässä asiassa omastasi riippumatta? En ymmärtänyt täysin sun pointtia.

Vierailija
26/42 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku wt-mimmi nyt ei edes tiedä, mitä vaikkapa maisteri tarkoittaa. Tuskin sillä sun koulutuksellasi on mitään merkitystä, coolit tribaalitatskat ja Yön tai Mamban diggailu on tärkeämpää.

Vierailija
27/42 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Absolutismia ei kannata julistaa. Absolutismi sopii aineisiin, jotka ovat välittömästi vaarallisia. Esim.desinfiointiaineina käytettävät voimakkaat alkoholit yms.

Siideritölkki silloin tällöin ei tee enempää vahinkoa kuin lasi vettä.

Absolutismiin uskomalla ei pääse taivaaseen.

Asian mainitseminen ei ole välttämättä julistamista, sen enempää kuin hiustenvärinsä kertominen. Jos absolutismini on kuulijalle ongelma, minä en asialle tietysti mitään voi eikä se minua sikäli hetkauta mihinkään suuntaan. Voi se kyllä kertoa jotain mielenkiintoista siitä absolutismin "tuomitsijasta" - miksi asia menee hänellä niin tunteisiin, että siihen tarvitsee takertua.

Alkohomin vaarallisuus tai vaarattomuus ei liity valintoihini oikeastaan mitenkään. Muista moraalisyistä puhumattakaan. Olen lihansyöjä, mutta en minä tiukkaa vegaanilta perusteita valinnoilleen. Saa kyllä niistä ihan vapaasti itse puhua, jos haluaa.

-ap

Vierailija
28/42 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*alkoholin

Vierailija
29/42 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsitkö nyt nimenomaan kouluttamatonta naista? Miksi? Kiinnostuin, mutta minulla on akateeminen loppututkinto.

En varsinaisesti etsi ketään. Kiinnostaa vain, miten kouluja käymättömät naiset yleisesti ottaen ajattelevat asiasta. Omaan tuttavapiiriini ei heitä kuulum Totta kai lopulta se ihminen sen koulutustaustan ja sosiaaliluokan takana ratkaisee. Minustakin otsikko antaa vain osittaisen kuvan. Siinä ei ole esimerkiksi mainittu lapsellista huumorintajuani.

-ap

Millainen on lapsellinen huumorintaju?

Vierailija
30/42 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

? Sinäkö haluaisit em. naisen? Vai oletko siis ainoastaan kiinnostunut heidän mielipiteestään tässä asiassa omastasi riippumatta? En ymmärtänyt täysin sun pointtia.

En ole valmiiksi lokeroinut haluamaani naistyyppiä pikkutarkasti. Minua vain kiinnostaa tämä asia. En usko, että kaltaistani miestä otettaisiin kovin "vakavasti" - mutta nämähän on yleistyksiä.

Vierailija
31/42 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsitkö nyt nimenomaan kouluttamatonta naista? Miksi? Kiinnostuin, mutta minulla on akateeminen loppututkinto.

En varsinaisesti etsi ketään. Kiinnostaa vain, miten kouluja käymättömät naiset yleisesti ottaen ajattelevat asiasta. Omaan tuttavapiiriini ei heitä kuulum Totta kai lopulta se ihminen sen koulutustaustan ja sosiaaliluokan takana ratkaisee. Minustakin otsikko antaa vain osittaisen kuvan. Siinä ei ole esimerkiksi mainittu lapsellista huumorintajuani.

-ap

South Park, Monty Python, Pahkasika, alapäähuumori ja kaksimielisyys (sopivassa seurassa), verbaalinen näsäviisastelu?

-ap

Vierailija
32/42 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.Eivät he taida ikinä miettiä tuollaista asiaa kuin miehen koulutus.

Eli arvostuksella tai arvostamattomuudella ei oikeastaan olisi asian kanssa mitään tekemistä? Että se koulutus voisi olla korkeintaan jännä yksityiskohta mutta epäkiinnostava asia? Tosiaan, ehkä jotkut ei mieti sellaisia lainkaan. Ihan niin joku vähät välittää toisen vaatetuksesta.

Vierailija
33/42 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole valmiiksi lokeroinut haluamaani naistyyppiä pikkutarkasti. Minua vain kiinnostaa tämä asia. En usko, että kaltaistani miestä otettaisiin kovin "vakavasti" - mutta nämähän on yleistyksiä.

Ok, ymmärrän. Etpä näytä kyllä täältä saavan vastausta kysymykseesi enkä itsekään pysty koulutuspohjani takia sulle vastausta omalta osaltani antamaan. Mozartiakin tuli eilen kuunneltua oikein sujuvasti pari tuntia joten vaikea sanoa :-)

Vierailija
34/42 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks oot absolusti? uskallak vetää karaokee lähibubis selvinpäin.jos nii eikai haittaa et ite tarbiin pari rohkasuu alle XDDD Jossei haittaa nii muakaan evvk joku akateeminen tmv

Vierailija
35/42 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

South Park, Monty Python, Pahkasika, alapäähuumori ja kaksimielisyys (sopivassa seurassa), verbaalinen näsäviisastelu?

-ap

Ok. Nuohan on usein ihan parhaita! Mietin vaan kun itse selittelen joskus omaa huumorintajuani ja olen miettinyt mikä termi sitä sopisi kuvaamaan päätyen useimmiten käyttämään määritelmiä "musta" tai ns. "huono" huumori. Kiinnosti siksi kuulla mitä tuo lapselliseksi määrittelemäsi huumori voisi tarkoittaa.

Vierailija
36/42 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako kouluttamattomalle naiselle akateeminen, keskituloinen, urheilullinen, herkkä ja klassista musiikkia ja taiteita harrastava absolut... =homo.

Vierailija
37/42 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa kiinnostaa, osaa ei. Osa varmasti ajattelee pahasti akateemisuudesta ja herkkyydestä, pitää nössönä. Varsinkin alkoholia runsaasti käyttävät ja lähiöbaareissa istuvat naiset.

Vierailija
38/42 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks oot absolusti?

Ei vaan kiinnosta. Ja koska aikaisemminkin join vain tullakseni känniin, en kaipaa edes saunakaljoja tai viinilasillisia ruuan kanssa. Halusin myös kokeilla, pystyisinkö siihen. Vähän niin kuin joku peli. En ole myöskään mikään kännäilykulttuurin suuri fani. Että kännissä on ok sanoa ja tehdä asioita, joita selvin päin tehtyinä ei sitten suvaitakaan. Miksi ei?

Jos etiketti vaatii kippistelyä eikä tarjolla ole mitään alkoholitonta, ei minulle ole ongelma osallistua rituaaliin yhdellä siemauksella.

-ap

Vierailija
39/42 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ap äkkiseltään oikein kelpo mieheltä, toki tietoa on vielä vähänlaisesti, mutta löytänet varmasti ajan kanssa kumppanin. Täälläkin taisi jo jokunen kiinnostunut ilmoittautua ;-) no, mä lähden tästä häiritsemästä kun en kuuluu kohderyhmään saati ole kumppania vailla. Onnea parin etsintään ja kohdelkaa toisianne sitten hyvin kun sen aika koittaa.

Vierailija
40/42 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuulen ihan käytöksestäsi ja perusluonteestasi. Ja siitä löytyykö minkäänlaista vetovoimaa kahden ihmisen välillä.