Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vasta p*iksen lyhennysleikkauksen jälkeen mahdollista istua pöntöllä ilman, että p*nis osuisi pöntön sisäreunaan?

Vierailija
01.09.2018 |

Minulla on ongelmana, että merkittävästi keskimääräistä kookkaampi "se" osuu herkästi vessanpöntön sisäreunaan hoitaessani kakkosasioita istualtaan. Kuivakäymälöissä ongelma on vielä pahempi, koska istuma-aukot on mitoitettu vieläkin pienemmiksi.

Tämä on luonnollisesti erityisen ällöttävää julkisissa käymälöissä. Kotona voin sentään sipaista desinfiointipyyhkeellä etureunan puhtaaksi.

Olen turhautunut tilanteeseen ja puolitosissani haaveillut jopa lyhennysleikkauksesta. Olen netistä yrittänyt etsiä "valjaita" tms. viritelmiä, jotka pitäisivät miehuuteni tiiviimmässä paketissa toimituksen ajan. Tällä hetkellä ainoa keinoa on painaa p*nistä toisella kädellä alaspäin, mikä on pyyhkimisvaiheessa tietysti aika mahdotonta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kikkelin nostaa reunalle niin ah miten ihanaa seuraavan istua siihen ;)

Vierailija
22/29 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

etkö voi pitää jalkoja yhdessä?

Aika vaikea puristaa ja työntää samanaikaisesti! Menee vielä kakat pitkin pyllynposkia.

Lisäksi puristamisesta saattaa seurata erektio, joka on tietenkin viimeinen asia, mitä tuossa tilaanteessa toivoisi tapahtuvan. Toki jos p*nis olisi ylöspäin erektoituneena koko toimituksen ajan, mutta siinäkin on aika suuri lerpahtamisen riski kesken kaiken. :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ongelmana, että merkittävästi keskimääräistä kookkaampi "se" osuu herkästi vessanpöntön sisäreunaan hoitaessani kakkosasioita istualtaan. Kuivakäymälöissä ongelma on vielä pahempi, koska istuma-aukot on mitoitettu vieläkin pienemmiksi.

Tämä on luonnollisesti erityisen ällöttävää julkisissa käymälöissä. Kotona voin sentään sipaista desinfiointipyyhkeellä etureunan puhtaaksi.

Olen turhautunut tilanteeseen ja puolitosissani haaveillut jopa lyhennysleikkauksesta. Olen netistä yrittänyt etsiä "valjaita" tms. viritelmiä, jotka pitäisivät miehuuteni tiiviimmässä paketissa toimituksen ajan. Tällä hetkellä ainoa keinoa on painaa p*nistä toisella kädellä alaspäin, mikä on pyyhkimisvaiheessa tietysti aika mahdotonta.

Pidä sitä kalua kädessäsi toimituksen ajan, ei voi olla noin vaikeaa.

Vierailija
24/29 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anatomiasta toi riippuu.

Mulla on pieni, varsinkin levossa ja silti tökkii liian helposti pöntön reunaan.

Naisilla puhutaan takap!lluista ja etup!lluista. Miehillä vastaavasti muna voi olla edempänä, ylempänä, taaempana kuin naapurilla.

Vierailija
25/29 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole oivaltanut, että kikkelin voi laittaa lepäämään siihen istuinringille kakkelilla istumisen ajaksi.

Näin itse teen, koska on todella epämukavaa se lerssin nojaaminen sinne posliinikupin sisäreunaan.

Näinhän kai suurin osa miehistä tekee, itsestäänselvä juttu.

Vierailija
26/29 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko perseenpienennysleikkaus? Jäisi etupuolelle enemmän tilaa, kun istut.

Tai sitten hanki koteka, jonka voit sitoa vyötärölle tai vaikka kaulaan. Ks. https://fi.wikipedia.org/wiki/Koteka; myös google-kuvahaku kertoo mistä on kysymys.

Vierailija
27/29 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanseerataan käsitteet etumuna ja takamuna tai ylämuna ja alamuna riippuen peeniksen sijoittumisesta.

Vierailija
28/29 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorottele rakkosi tyhjäksi ja laita kulli paperin päälle lauteille, hoida asiasi

Vierailija
29/29 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko perseenpienennysleikkaus? Jäisi etupuolelle enemmän tilaa, kun istut.

Tai sitten hanki koteka, jonka voit sitoa vyötärölle tai vaikka kaulaan. Ks. https://fi.wikipedia.org/wiki/Koteka; myös google-kuvahaku kertoo mistä on kysymys.

Tuollainen fallokrypta voisi olla yksi ratkaisu. Äkkiäkös sen rakentaisi jostain muovikanisterista, ellei sitten ihan ehta torahammas seuraavalla Paupua Uusi-Guinean-lomallani.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme