Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti olemassa miehiä, jotka eivät kehtaa ostaa tyttöystävälleen/vaimolleen terveyssiteitä tai tamponeita?

Vierailija
01.09.2018 |

Vai onko tuo pelkkää fiktiota? Voiko olla edes olemassa noin onnettomalla itsetunnolla varustettuja miehiä?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä 40v. mies ei kehtaa edes kondomeja ostaa.

Shokkihoitona kortsut, ölypullo, tuorekurkku ja pursotinpullo kermavaahtoa. Piti itsekkin ottaa pari kaljaa ensin.

Naisten vaippoja en kuitenkaan osta. Vannomatta paras kun ihminen minäkin vain olen ja lahjottavissa.

Vierailija
22/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellasia. Yks tyyppi (40 v) vaivaantui  jo pelkästään sanasta "menkat" :D saati että ois kaupasta mitään niihin liittyvää tuonut. Ihme hienohelmaheppu.

Kyllä mä ootan et kundi tuo naisten juttuja jos en itse syystä tai toisesta ole täydentänyt varastoja. 

Kyllä oikee mies kehtaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytölle voin ostaa. Kerran olen ostanut joskus vuonna keppi ja kivi. Jos ei aikuiset naiset saa itse ostettua siteitään niin olkoot puolestani ilman. Se on muutenkin niin hehkeää aikaa kun pms tai mikä ihana tekosyy vetää luvalla raivoa pari-kolme päivää. Vaikka saikku ja kaljaa/siideriä pahimpaan kiukkuun.

Seksistä on turha haaveilla kuukautisten aikaan. Riitelyä ja huutoa on senkin edestä ja arvon naiset odottaa tämän päälle palvelua? Ihan oikeasti ostakaa itse mitä tarvitsette. Rauhallisesti ja ajan kanssa. Kysykää kauppiaalta saisiko retkeillä yön kaupassa? Tai pyytäkää edes lääkäriltä sellaiset lääkkeet että pysyy ne hermot rauhallisina kuukautisten aikanakin.

PMS ei saa olla peruste huonolle käytökselle. Nainen joka ei tarvittaessa lääkitse itseään ja tekee lähipiirin elämästä kärsimystä, toimii törkeästi. Kai kuvittelevat että kuukautisten luonnollisuus oikeuttaa kaiken.

Vierailija
24/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan, mutta perhana jos se tulee tekstarilla ilman selkeää kuvaa.

Niitä on joku tuhat erilaista pakettia, samalle alueelle, kuitenkin eri käyttöön.

En minäkään laita vaimolle tekstaria tuo paristoja ja kilahda jos ei arvannut mitä mahdoin tarkoittaa.

-mies

Vierailija
25/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa miehelle jtkn spesiaalia, kuten peräsilmää palkinnoksi jos hakevat niitä teille. Ehkä näin saadaan käyttäytymismalleja muutettua.

En minä älä töistä kouluttamaan. Jos kaupassa käyminen on vaikeaa etsii mies toisen naisen. Sopii yhteen varmaan toisen sellaisen kanssa jolle perustoiminnot päivässä on vaikeista.

Vierailija
26/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytölle voin ostaa. Kerran olen ostanut joskus vuonna keppi ja kivi. Jos ei aikuiset naiset saa itse ostettua siteitään niin olkoot puolestani ilman. Se on muutenkin niin hehkeää aikaa kun pms tai mikä ihana tekosyy vetää luvalla raivoa pari-kolme päivää. Vaikka saikku ja kaljaa/siideriä pahimpaan kiukkuun.

Seksistä on turha haaveilla kuukautisten aikaan. Riitelyä ja huutoa on senkin edestä ja arvon naiset odottaa tämän päälle palvelua? Ihan oikeasti ostakaa itse mitä tarvitsette. Rauhallisesti ja ajan kanssa. Kysykää kauppiaalta saisiko retkeillä yön kaupassa? Tai pyytäkää edes lääkäriltä sellaiset lääkkeet että pysyy ne hermot rauhallisina kuukautisten aikanakin.

Tiesitkö ettei ole pakko olla suhteessa jos elämä toisen kanssa on hankalaa? Ei sellaisen edes kannata olla joka ei osaa tehdä pieniä asioista toisen eteen. Ne usein kuuluu siihen suhteeseen.

Vierailija
27/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ostaisin, eihän akkakaan osta minulle haulikon patruunoita.

Vierailija
28/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ostan, en todellakaan halua käyttää jotain ylivuotoa aiheuttavaa huonosti istuvaa rättiä pöksyissä, harvoin se mies edes muistaa muutenkaan puoliakaan kauppalistan tavaroita tai että ne ovat oikeasti sitä mitä pitäisi.

Kyllä kehtaa, jos on muutakin ostettavaa, menee huomaamattomammin kärryissä ja kassalla, mutta pitää kyllä antaa pala vanhasta pakkauksesta mukaan, muuten mies tuo mitä sattuu.

Räps, kuva pakkauksesta kännykällä ja se lähetetään miehen luuriin. Samoin kuin koko ostoslista tekstarilla.

Vierailija
29/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIINniin kirjoitti:

Onko olemassa oikeasti naisia jotka ei kehtaa ostaa itselleen tampooneita vaan ostattavat ne poikaystävillään?!? Voiko siis nainen olla niin avuton ettei edes niitä pysty itse ostamaan?

Enpä uske että olisi.

Vierailija
30/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uskallan ostaa tampooneja ja siteitä. Ja akka ostaa tarvittaessa mulle myös haulikon patruunoita samalla kun hakee niitä itselleen.

t. ukko

Vierailija
31/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisesi useinkin käy kaupassa jossa niitä myydään asiomassa muutenkin? Miksi hän ei siis osta?

Vierailija
32/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen synnyttyä en ollut osannut varautua jälkivuodon määrään. Ostamani siteet loppui hetkessä ja mies meni kauppaan ostamaan lisää. Ihmettelin, kun kauppareissu kesti, mutta tulihan mies lopulta kotiin mukanaan useita erilaisia sidepaketteja. Mies oli kaupassa kysynyt lähimmältä myyjältä apua. Myyjä oli mies, itsekin suht tuore isä, ja yhdessä he olivat etsineet sopivia tuotteita ja jutelleet synnytyksistä ja vauvoista. Ihania miehiä molemmat <3

En nyt keksi yhtään asiaa, mitä oma mies ei voisi tuoda kaupasta. Miehellä on itsetunto kohdallaan.

Vierailija
33/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olet mennyt naimisiin melkoisen ääliön kanssa, sitä on turha mitenkään yleistää muihin naisiin, jos itselläsi on paska naismaku. On lukuisia naisia, jotka ovat kuukautisten aikaan ihan normaaleja. Eipä tulisi mieleenkään kiukutella, käyttäytyä jotenkin eri tavalla - puhumattakaan raivota, vetää saikkua, juoda viinaa :D Olet kyllä jostain löytönyt itsellesi oikein kunnon WT kuningattaren. 

Seksiä voi hyvinkin harrastaa. Jos on iso vuoto, otan suihin, jossa väitän olevani myös taitava (niinkuin nyt kun sain keskenmenon ja seksiä ei saa harrastaa tulehdusriskin vuoksi).  Kaikki naiset eivät ole nihkeitä ja kammottavia lähiöruusuja :) 

Tiedän kyllä naisia, joille kaikki toiselle tekeminen on alistumista. En ota kantaa tällaisiin sairaisiin ihmissuhteisiin, jossa lasketaan joka ikinen teko toiselle eikä missään nimessä voida joustaa ja hyväillä toista, vaikka itse ei sillä hetkellä pysty. Hyvässä suhteessa nämä kyllä menevät joka tapauksessa aika lailla tasan, joten syytä olisi korjata silloin sitä parisuhdetta ja omaa asennetta.

Vierailija
34/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun poikaystävä ei voi edes kantaa sitä koria kaupassa, jos se sisältää kuukautistarvikkeita... Siis vaikka olisi se tyttöystäväkin mukana.

Nolompaa tuommonen kyllä on. :D

Vierailija
35/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon myyjä ja ensimmäisenä ajattelen että mies kyllästää tampoonit viinalla ja työntää pyllyynsä.

Jaa niin, voisihan noinkin tehdä. Hyvä että muistutit. Ei sillä että aikoisin niin tehdä, kyllä minä viinan maun kestän suun kautta nautittunakin. Mutta olen tähän mennessä ajatellut, että se, että ostan siteitä tai tamponeja kertoo, että minulla sentään on nainen jolle niitä ostaa. Ja siinähän ei ole mitään noloa, pikemmin päinvastoin.

Vierailija
36/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutun poikaystävä ei voi edes kantaa sitä koria kaupassa, jos se sisältää kuukautistarvikkeita... Siis vaikka olisi se tyttöystäväkin mukana.

Nolompaa tuommonen kyllä on. :D

Ihme neitimiehiä sitä onkin happea kuluttamassa.

Vierailija
37/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai onko tuo pelkkää fiktiota? Voiko olla edes olemassa noin onnettomalla itsetunnolla varustettuja miehiä?

Noita omasta miehisyydestään epävarmoja tampioita on valitettavasti  todella paljon enemmän kuin uskallat edes kuvitella.

Vierailija
38/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni oli ostanut huolimattomuuttaan miesten inkontinenssisuojia ja mäyräkoiran kauppareissulla. Kassaa on varmasti huvittanut.

Vierailija
39/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olet mennyt naimisiin melkoisen ääliön kanssa, sitä on turha mitenkään yleistää muihin naisiin, jos itselläsi on paska naismaku. On lukuisia naisia, jotka ovat kuukautisten aikaan ihan normaaleja. Eipä tulisi mieleenkään kiukutella, käyttäytyä jotenkin eri tavalla - puhumattakaan raivota, vetää saikkua, juoda viinaa :D Olet kyllä jostain löytönyt itsellesi oikein kunnon WT kuningattaren. 

Seksiä voi hyvinkin harrastaa. Jos on iso vuoto, otan suihin, jossa väitän olevani myös taitava (niinkuin nyt kun sain keskenmenon ja seksiä ei saa harrastaa tulehdusriskin vuoksi).  Kaikki naiset eivät ole nihkeitä ja kammottavia lähiöruusuja :) 

Tiedän kyllä naisia, joille kaikki toiselle tekeminen on alistumista. En ota kantaa tällaisiin sairaisiin ihmissuhteisiin, jossa lasketaan joka ikinen teko toiselle eikä missään nimessä voida joustaa ja hyväillä toista, vaikka itse ei sillä hetkellä pysty. Hyvässä suhteessa nämä kyllä menevät joka tapauksessa aika lailla tasan, joten syytä olisi korjata silloin sitä parisuhdetta ja omaa asennetta.

Joko luetun ymmärtäminen tai en ilmaissut asiaa oikein. Siis hakisi sitä saikkua että voisi ryypätä ettei tarvisi kiukutella. Normaalia se on joskus kiukutella ja riidelläkkin. Ei kukaan ole aina rauhallinen kuin viilipytty. Jos on niin epäileen liian kovaa lääkitystä.

Vierailija
40/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisesi useinkin käy kaupassa jossa niitä myydään asiomassa muutenkin? Miksi hän ei siis osta?

No ei se osta kyllä kaljaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi