Helppo tapa saada aloitukselle lisähuomiota on sujauttaa otsikkoon yksi tai useampi kirjoitusvirhe
Kommentit (9)
Paikalla on aina muutama kielipoliisi huomauttamassa asiasta ;)
Kaikki huomio onkin samanarvoista...
Vierailija kirjoitti:
En löytäny sulta yhtään.
Aloitus itsessään hiljensi ne pilkunnusattajat
Mäkin yritin kovasti etsiä tämän keskustelun otsikosta virheitä. :D,
Itse olen varmaan käyttänyt samaa tapaa joskus provoillessani tai muuten puoliksi läpällä kirjoittaessani. Mutta en muistaakseni ns. vakavissa aiheissa.
Aina, ilman kirjoitusvirheitäkin, löytyy myös se henkilö jonka mielestä pitäisi hoidattaa pää, olen jonkun diagnostikon mielestä ollut aina hullu kun moisia kerron tai kyselen. Great. Ehkä se on sitä huomiota? :D
Olen ottanut ylös omat aloitukseni, ja on ihan sattumanvaraista, mikä aloitus "ottaa tulta" ja mikä häipyy bittiavaruuteen ilman reaktioita. Kielletyistä sanoista ei voi olla kyse, en käytä niitä. Tietääkseni.
Jos mahdollista niin kannattaa sisällyttää otsikkoon lisäksi av-mamma tai nostalgia
Kaikki etsii virheitä ihan kuin se olisi kaiken ratkaisija. Jos virheitä ei löydy kiinnostus hiipuu.
Ihmisiä pitää provoisoida, työntää tikkuja kynnenaluset täyteen ja kysyä miltä nyt tuntuu.
Tulee ensin huutoa ja sitten pääsee käsiksi ajatuksiin. Kunnes taas kivun hellittäessä flegmaattisuus ottaa vallan ja päästään hautausmaan hiljaisuuteen.
En löytäny sulta yhtään.