Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti olemassa miehiä, jotka eivät kehtaa ostaa tyttöystävälleen/vaimolleen terveyssiteitä tai tamponeita?

Vierailija
01.09.2018 |

Vai onko tuo pelkkää fiktiota? Voiko olla edes olemassa noin onnettomalla itsetunnolla varustettuja miehiä?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa oikeasti naisia jotka ei kehtaa ostaa itselleen tampooneita vaan ostattavat ne poikaystävillään?!? Voiko siis nainen olla niin avuton ettei edes niitä pysty itse ostamaan?

Vierailija
2/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai se nyt miestä hävetä kun ne ei kuitenkaan tule itselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tamponit ottaa kaupasta se, kuka sinne kauppaan on silloin menossa. Kuuluu samaan kastiin kuin vaikka maito ja kasvikset, ostetaan kun ne alkavat loppua ja tarve ilmenee. Ja se ostaa, kumpi kauppaan menossa, ei ole kauhean hankalaa. Kai se on sitten joillain joku juttu tai erityisen hankalaa.

Vierailija
4/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Ja en tajuu miksi. Oon monta kertaa kysynytkin arveleeko se myyjän luulevan, että ostaa niitä itselleen😒

Muuten kaikinpuolin fiksu mies. Esimieskin työssään jos se nyt ihmisestä mitään kertoo. Eikä oikeasti ole mikään heikko itsetuntoinen. Yleensä kehtaa melkein liiankin kanssa. En tajua.

Vierailija
5/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on. Ja en tajuu miksi. Oon monta kertaa kysynytkin arveleeko se myyjän luulevan, että ostaa niitä itselleen😒

Muuten kaikinpuolin fiksu mies. Esimieskin työssään jos se nyt ihmisestä mitään kertoo. Eikä oikeasti ole mikään heikko itsetuntoinen. Yleensä kehtaa melkein liiankin kanssa. En tajua.

En tiedä tuleeko tää jotenkin lapsuudestaan. Siellä on ollut hyvin perinteiset sukupuoliroolit. Monta poikaa, isä ja äiti. Kertokaa jos joku keksitte jonkun "syyn" tohon.

Vierailija
6/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyn aina kaupan tytöltä isoon ääneen. "Missä hyllyssä niitä tampooneja olikaan" !

Vierailija
7/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa joillakin miehillä se miehisyys kärsii, kun nainen on laittanut ostamaan omia "intiimituotteitaan". 

Vierailija
8/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan, en todellakaan halua käyttää jotain ylivuotoa aiheuttavaa huonosti istuvaa rättiä pöksyissä, harvoin se mies edes muistaa muutenkaan puoliakaan kauppalistan tavaroita tai että ne ovat oikeasti sitä mitä pitäisi.

Vierailija
9/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kysyn aina kaupan tytöltä isoon ääneen. "Missä hyllyssä niitä tampooneja olikaan" !

Neuvo: tamponi, tamponeja.

Aivan, kuten sanassa kondomi, jota sinun kannattaa aina käyttää.

Vierailija
10/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIINniin kirjoitti:

Onko olemassa oikeasti naisia jotka ei kehtaa ostaa itselleen tampooneita vaan ostattavat ne poikaystävillään?!? Voiko siis nainen olla niin avuton ettei edes niitä pysty itse ostamaan?

Onnea sinulle täydellisyyden saavuttamisesta. On varmasti upea elämä, kun et koskaan unohda ostaa kaupasta mitään, etkä koskaan ole kotona niin kipeänä, että et pääse itse käymään kaupassa.

Vierailija
11/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myyjä ja ensimmäisenä ajattelen että mies kyllästää tampoonit viinalla ja työntää pyllyynsä.

Vierailija
12/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa miehelle jtkn spesiaalia, kuten peräsilmää palkinnoksi jos hakevat niitä teille. Ehkä näin saadaan käyttäytymismalleja muutettua.

Vierailija
13/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytölle voin ostaa. Kerran olen ostanut joskus vuonna keppi ja kivi. Jos ei aikuiset naiset saa itse ostettua siteitään niin olkoot puolestani ilman. Se on muutenkin niin hehkeää aikaa kun pms tai mikä ihana tekosyy vetää luvalla raivoa pari-kolme päivää. Vaikka saikku ja kaljaa/siideriä pahimpaan kiukkuun.

Seksistä on turha haaveilla kuukautisten aikaan. Riitelyä ja huutoa on senkin edestä ja arvon naiset odottaa tämän päälle palvelua? Ihan oikeasti ostakaa itse mitä tarvitsette. Rauhallisesti ja ajan kanssa. Kysykää kauppiaalta saisiko retkeillä yön kaupassa? Tai pyytäkää edes lääkäriltä sellaiset lääkkeet että pysyy ne hermot rauhallisina kuukautisten aikanakin.

Vierailija
14/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset oppivat häpeämään eri asioita. Minulle tulee todella kiusallinen olo, kun kuuntelen jonkun laulavan yksin ilman taustamusiikkia, mutta selvästi laulajalle itselleen se on peruskauraa, vähän kuin mulle siteiden osto. Lapsena kyllä häpesin kaikkea menkkoihin liittyvää, varmaan oletin aiheen noloksi, koska siitä ei kotona puhuttu (kerran kännissä äiti pystyi jotain mainitsemaan). Jos jostain ei puhuta eli siihen suhtaudutaan kuin tabuun, niin lapsi oppii pitämään aihetta salattavana. Asenne voi muuttua, kun aiheeseen törmää elämässä myöhemmin tarpeeksi usein arkisissa merkeissä - tärkeää on todistaa riittävän usein, ettei aihe ole muille kiusallinen.

Vierailija
15/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat varmaan niitä samoja ihmisiä, joita hävettää ostaa vessapaperia. Koska muutenhan kukaan ei ikinä arvaisi, että hekin käyvät vessassa.

Vierailija
16/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostan, en todellakaan halua käyttää jotain ylivuotoa aiheuttavaa huonosti istuvaa rättiä pöksyissä, harvoin se mies edes muistaa muutenkaan puoliakaan kauppalistan tavaroita tai että ne ovat oikeasti sitä mitä pitäisi.

Kyllä kehtaa, jos on muutakin ostettavaa, menee huomaamattomammin kärryissä ja kassalla, mutta pitää kyllä antaa pala vanhasta pakkauksesta mukaan, muuten mies tuo mitä sattuu.

Vierailija
17/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NIINniin kirjoitti:

Onnea sinulle täydellisyyden saavuttamisesta. On varmasti upea elämä, kun et koskaan unohda ostaa kaupasta mitään, etkä koskaan ole kotona niin kipeänä, että et pääse itse käymään kaupassa.

Miten ne yh.t pärjää, kun kukaan ei edes tamppooneita osta... 🙄🤔

Vierailija
18/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni osti mulle aina siteeni kun olin nuori (yläasteella) kun en itse kehdannut :-) En tiedä miten hän sitten kehtasi, ei ainakaan koskaan kieltäytynyt kun pyysin tuomaan.

Vierailija
19/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NIINniin kirjoitti:

Miten ne yh.t pärjää, kun kukaan ei edes tamppooneita osta... 🙄🤔

Joo, koska siis täytyy nimen omaan olla YH, että joutuu ostamaan itse tamponit. Lapsettomalle sinkkunaiselle ne toki ilmestyvät osmoosin avulla kylppärin peilikaappiin.

Vierailija
20/40 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 40v. mies ei kehtaa edes kondomeja ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä