Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyskeijujen pk-seudun ensimmäinen tapaaminen???

03.05.2006 |

Laitan tähän nyt ihan oman pinon tapaamisasiaa ajatellen.

Keitä syyskeijuja kiinnostaa tapaaminen pk seudulla?

Koska?

Missä?

Öttis

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kirjauduin juuri näille sivuille. Kiinnostais kyllä tavata muitakin odottajia! Tuo 25.4 ilta sopisi oikein hyvin. Onko jotain päätetty? Lakettuaika on 26.9 ja esikoista odottelen. :)

Vierailija
2/39 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hei pk-seudun syyskeijut, tapaammeko nyt siis ensi tiistaina vai keskiviikkona? Minulle sopii edelleen molemmat päivät. Ja mikä se treffipaikka olisi? Ellemme muuta keksi, niin mennään vaikka sinne Sanomataloon. Tai sit Kamppiin. Siellä olevat kahvilat ovat vain aika pieniä, eli yhtä isoa pöytää saattaa olla hankala löytää. Vai onko jollakulla tiedossa joku kahvila siellä, jonne mahtuisimme?

Terkuin

Rizzu 23+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

,että tapaaminen siirtyi siis tiistai-illalle klo 18? Ja montakos meitä on nyt sitten tulossa? Kampin 5. kerroksessa on isohko aukio, jonne saatas varmaan itsemme ryhmitettyä. Ei ole mikään ihmeen kotoisa, mutta kahvila kuitenkin. Mutta voitas vähän kartottaa tilannetta, kun tietäs monta meitä on tulossa. Eli mä olen ainakin tulossa tiistai-iltana klo 18.

inkuli ja nöpö rv 23+1

Vierailija
4/39 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips vaan, minua kiinnostaa toki tapaaminen. On hyvä aloittaa tämä " ystävien keruu" ajoissa, niin ei jää sitten ihan yksin kun jää äippälomalle.

Mulle sopii kaikki arki-illat keskustassa (klo 5:n jälkeen) sekä viikonloput. Olisiko keskusta sellainen paikka, johon kaikki pääsisivät näppärimmin?

Sen sijaan noita viikonloppuja ei mulla enää oikein ole kalenterissa kesän ajalta vapaana, sillä monet tapaamiset on tullu sovittua tuonne Pohjanmaalle. Mutta ehkä sieltä joku rako löytyy! Esim. 20.-21.5. sopis mulle.

Mites muut, onko vielä innostusta?

T. Rizzu rv 21+5

Vierailija
5/39 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vasta tosiaankin tulin ajatelleeksi että meitä eniten pääkaupunkiseudulla. Tuskin täällä Parkanossa saatais tapaamista aikaseksi :)

Voisin kyllä lähteä helsingin reissullekin...minulla ei ole kesäksi töitä tiedossa eli minulle käy varmaan melkeen mikä ajankohta vaan.....mutta jospa seurailen taustalta teidän tapaamis-suunnitelmia ja tulen mukaan jos täältä saan lähdettyä:)

Kerttu [color=pink][size=6]♥[/size] [color=pink][size=6]♥[/size] [color=pink][size=6]♥[/size] [color=pink][size=6]♥[/size]

Vierailija
6/39 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä kiinnostaa. Paikalla ei ole sillain väliä, käy hki-vantaa-espoo, mikä vaan. Kellonajallisesti ilta on parempi, eli viiden jälkeen, ehkä klo 18 olisi hyvä näin alkuun. Sitten kun ollaan kaikki äippälomalla, niin varmaan päiväsaikaan sopii parhaiten.

inkuli ja nöpö rv 21+1

Vierailija
7/39 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulle ei käy 29.5.-15.6. ajalla, ollaan matkoilla.

inkuli

Vierailija
8/39 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kuten tämän päivän pinoonkin laitoin, niin onkohan niin, että kesällä on vaikea löytää yhteistä aikaa, kun kaikki on reissussa - eli olisko jo nyt toukokuussa tai sit heti kesäkuun alussa parhaat mahdollisuudet saada porukka kasaan??

Näin kotiäitinä päivätkin käy hyvin ja jos esikoinen tulee mukaan niin kklo 18 on vielä ihan ok. Sitten pitäisi vain olla lapsiystävällinen paikka. Eikä muutenkaan varmaan mikään ihan pieni paikka että mahdutaan kunnolla.

t. K

Vierailija
9/39 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me yrittää tavata ihan tässä parin viikon sisällä (ennen lomien alkua) ja tehdä nyt kyselyä, että onko päivä vai ilta parempi? Itselle käy sekä että, kun esikoisen kanssa myös kotona. Olisko joku päivä viikolla 21 hyvä eli 22.-28.5.? Ja varmaan paikka kannattaa valita sen mukaan tavataanko päivällä vai illalla.

inkuli

Vierailija
10/39 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuussa ainoat päivät mitkä ei sovi ovat 20.5 ja 27.5 mutta muut käyvät.

Päivät ja illat sopivat kummatkin, mutta mielummin ilta niin pääsen ilman poitsua tulemaan (poitsu kun ei oo maailman rauhallisinta ja paikallaan pysyvintä sorttia).

helsingin keskustassa on monta ihan hyvä kahvilaa. Sanomatalossa on hyvä kahvila. Siellä ollaan mamma porukalla oltu ja sinne sitten aikanaan mahtuu rattaillakin hyvin.

Öttis

Vierailija
11/39 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta tosiaan varmaan parempi, että ei tartte lapsia ottaa mukaan. Ja sanomatalon kähvila kuulostaa hyvältä. Saatasko tapaaminen aikaiseksi nyt viikolla 21? Päiväehdotuksia...ma, ti, ke, to...?

inkuli ja nöpö rv 21+2

Vierailija
12/39 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla 21 minulle

ma&ti ei käy

ke&to päivällä tai illalla

pe illalla

la&su päivällä tai illalla

Paikalla ei niin väliä, mutta Hesan keskusta käy hyvin matkojen suhteen.

Vierailija
13/39 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisikö ke 24.5. joko päivällä tai illalla? Mitä mieltä olette?

inkuli ja nöpö rv 21+3

Vierailija
14/39 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mielummin ehkä illalla. Miten vaan enemmistölle sopii???

Öttis

Vierailija
15/39 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään ei la/su, eikä to - kun on pyhä.

ma, ti, pe käy päivä sekä ilta.

Ke päivällä meno ja 17 asti muskari - että en kyllä ihan klo 18 Hki keskustaan kerke, mutta vähän myöhemmin ehkä.

Vierailija
16/39 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olisko ke 24.5. klo 18-> Sanomatalon kahvilassa? Jos ei heti kuudeksi ennätä, niin tulee kun kerkee. Kyllä me varmaan parisen tuntia saadaan aikaa kulumaan kahvin/teen/limun ja muiden herkkujen äärellä :)

inkuli ja nöpö rv 21+4

Vierailija
17/39 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä päivä?

Monelta?

Missä?

Ketkä kaikki ovat tulossa?

Öttis ja masuasukki rv24+5

Vierailija
18/39 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montas meitä olisi tulossa?

Vierailija
19/39 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli oikeat rv.t 25+5

Vierailija
20/39 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskeijut huomio! Tavatkaamme huomenna tiistaina 23.5. klo 18 Kampin 5. kerroksen kahvilassa!

Terkuin

Rizzu

PS Mulla on päällä omenanvihreä takki ja silmälasieni sangat ovat tummanpunaiset...