Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyskeijujen pk-seudun ensimmäinen tapaaminen???

03.05.2006 |

Laitan tähän nyt ihan oman pinon tapaamisasiaa ajatellen.

Keitä syyskeijuja kiinnostaa tapaaminen pk seudulla?

Koska?

Missä?

Öttis

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tulla jo aikaisemminkin (klo 16->) mutta tuokin aika ihan hyvä, ehdin käydä sitä ennen vaikka vähän shoppaamassa :)

Vierailija
22/39 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pääsen minäkin tuolloin paikalle, Sanomatalo on jees, voimme samalla " ihailla" makasiinien uutta kuntoa... En olekaan niitä päässyt vielä vilkaisemaan.

Nähdään! Varmaankin jo tunnistamme toisemme vatsakummuista!

T. Rizzu rv 22+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisää vaan syyskeijuja mukaan! :)

inkuli

Vierailija
24/39 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en pääse tulemaan. Ihmettelette varmaan kun ei ole kuulunut. Kesäloma alkoi ja tulin kipeäksi. Flunssaa ja kuumetta, sängyssä maataan.

harmittaa kun tapaaminen tältä päivältä jää. :( Mutta sovitaan pian uusi tapaaminen!

inkuli ja nöpö rv 23+6

Vierailija
25/39 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tietysti lähdössä mökille keskiviikkona jo puolenpäivän aikaan kun on vapaata, eli en pääse. Sääli muttei voi mitään, toisen kerran sitten.

Vierailija
26/39 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vaikka mulle piti tämä päivä käydä paremmin, niin on sen verran flunssa olo - että en varmaankaan jaksa lähteä mihinkään ;(

Käytiin viemässä raha-anomus Kelaan ja vaikka mentiin bussilla olin ihan poikki (kävely tuli siis vaan satoja metrejä yhteensä). Nyt toivon, että toi toinen flunssapotilas nukkusisi pitkät unet, että mamma saa levätä!

Mutta kertokaahan sitten vaikka huomisessa pinossa ketä oli paikalla!!!

t. K rv23

Vierailija
27/39 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tulin juuri kotiin tästä " tapaamisesta" , koska en ollut päässyt koneen ääreen koko päivänä. Istuin siellä sitten 20 minuuttia yksin, enkä nähnyt ketään masukasta naista! Eli kukaan muu ei tullut paikalle kuin minä! Mutta sovitaan joku uusi kerta joskus...

-Rizzu-

Vierailija
28/39 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin tuli juuri mieleen, että onkohan monet syyskeijut lähdössä reissuihin jo keskiviikkona...Pidetäänkö ke-ilta klo 18 sovittuna vai vaihdetaanko ti-iltaan? Itselle käy kumpi vaan.

inkuli ja nöpö rv 21+5

Vierailija
29/39 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaa tiistai iltaan.

Muita tulossa???

kaikki vaan rohkeasti mukaan!!!

Öttis

Vierailija
30/39 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi Rizzu ;(((

Olipa kyllä ikävää, että tapaaminen surkastui ja olit siellä turhaan!!

Mä olen täällä ollut jalat kohti kattoa ja sekin tuntuu rankalta... Isukki meni viemään totoa touhuajaa pesulle, ja kohta menen perässä nukkumaan.

t. K

Vierailija
31/39 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi tuhannesti. Kumpa vaan oisin tiennyt. On koko illan harmiitanut etten jaksanut/ ehtinyt paikalle.

Öttis

Vierailija
32/39 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei väliä, sovitaanko tapaaminen tiistaille vai keskiviikolle, mulle sopii molemmat. Mulla on tiistaina klo 15 kauneushoitola-aika, joten jos tapaamme silloin, saatan tulla hieman naama kiiltävänä! Mutta muuten on sekin OK!

T. Rizzu rv 22+3

Vierailija
33/39 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli oikeastaan vähän paremminkin kun se keskviikko.

Mä mietin, että onko se Sanomataloin kahvila vähän sellainen kolkko? tai siis olisko joku " intiimimpi" kivempi? Tosin ei ole kyllä nyt mitään ehdotusta mikä olis sitten parempi...

t. K

Vierailija
34/39 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain on muita ehdotuksia niin otetaan vastaan.

Mä en kovin paljoa noita kahviloita tiedä. Ei oo niissä pitkään aikaa tullut käytyä.

Öttis

Vierailija
35/39 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minähän en eilen olisi päässytkään kuten ilmoitin, koska olin töissä, mutta tänään olin kaupungilla ja olisin kaivannut kahviseuraa. Toivottavasti sovitaan uusi tapaaminen pian ja niin, että mahdollisimman monelle se aika sitten sopisi...

Vierailija
36/39 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta meitä on tulossa, niin sitä kahvilaakin voi sen puolesta sitten miettiä. Voidaan mennä muuallekin, kaikki käy. Tietty jos menee esim. Espalle, niin jos meitä on monta ei välttämättä saada kaikkia samaan pöytään tai vierekkäin. Mutta kivoja kahviloitahan on paljon. Ja ainahan on Stockan seiskakerroksen ravintola/kahvila, jonne luulisi mahtuvan tai Forumissa joku paikka, samoin uudessa Kampin ostoskeskuksessa. Ja sitten noita yksittäisiä paikkoja. Ainoastaan täytyy katsoa, että kahvila auki klo 18 jälkeen.

inkuli ja nöpö rv 22

Vierailija
37/39 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tullut käytyä siellä uudella puolella vielä ja olispa sitten syy!

Onko kellään kokemusta niistä kahviloista mitä siellä on? Ihan pieneen ei kyllä jokatapauksessa kannata mennä!

t. K

Vierailija
38/39 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me en tiedä sen enempää kuin mitä siellä terminaalipuolella on niitä kahviloista ja sen sellaista. Ja sitten olen käynyt 5.kerroksen kahvilassa, joka ei nyt ole mikään intiimi vaan isohko alue, missä pöytiä ja tuoleja. Saa kahvia ja pientä purtavaa. Muista kahviloista en tiedä.

inkuli ja nöpö rv 22

Vierailija
39/39 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli joudun perumaan tuloni, jos tapaaminen siirtyy tiistaille. Toisen kerran sitten...