Miten uskotte R.Salmisen suhtautuvan Veitolaan tuon EVS-casen jälkeen?
Itse olen sitä mieltä että haastattelu oli nöyryyttävä Saraa kohtaan, ahdistettiin nurkkaan. Hämilleen meni varmasti. Mielestäni todella alentava haastattelu, ihan kuin tarkoitus olisikin nöyryyttää Sieppiä ja saada näyttämään tyhmältä.
Ja EI, en ole mikään sarafani. Itselleni aivan yhdentekevä julkkis enkä erityisesti häntä arvosta koska kaikki on niin "ihanan täydellistä" ja pitää somekulissia. Kaikki sympatiat menee nyt kyllä saralle.
Miten uskotte roopen suhtautuvan veitolaan kun tavallaan tarkoituksella otti tyttöystävän piikittelyn kohteeksi? Olisi kiva tietää.
Kommentit (34)
Nyt katsotaan, onko Roope mies. Jokaisen miehen tulee puolustaa eukkoaan, se on luonnonlaki.
Vierailija kirjoitti:
Hei. Kertoisiko joku, mistä löydän tämän haastattelun. Kiitos
Katsomosta, ole hyvä.
Toivottavasti riitelevät nyt ohjelman kulisseissa niin että Embuskaltakin lentää höyhenet ja koko ohjelma lopetetaan. Typerä ja vastenmielinen ohjelma muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt katsotaan, onko Roope mies. Jokaisen miehen tulee puolustaa eukkoaan, se on luonnonlaki.
Ei nainen niin huono saa olla että miehen pitää häntä puolustella. Mielestäni Roope on Sieppiä puolustellut jo liian monta kertaa. Itse häpeisin silmät päästäni jos mieheni alkaisi joskus minua puolustelemaan, niin ja hän tietää että pärjään kyllä ihan hyvin itsekkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen niin huono saa olla että miehen pitää häntä puolustella. Mielestäni Roope on Sieppiä puolustellut jo liian monta kertaa. Itse häpeisin silmät päästäni jos mieheni alkaisi joskus minua puolustelemaan, niin ja hän tietää että pärjään kyllä ihan hyvin itsekkin.
Höpö höpö. Jos mies jatkaa kaveraamista ja työskentelyä henkilön kanssa, joka on julkisesti nöyryyttänyt hänen puolisoaan niin siinä jos missä saat hävetä silmät päästäsi.ohis
Olihan joku lehti Roopelle soittanut ja Roope vastasi, että hittojako minulta kysytte. Asia ei kuulu minulle.
Eli ei aio ottaa kantaa.
Jokaisen pitäisi tietää, että EVS: n juontajat tykittävät vaikeita ja provosoiviakin kysymyksiä. Myös Roope tietää tämän hyvin.
Sara ehkä odotti vain jotain tyhjänpäivästä jutustelua sisustamisesta ja shoppailusta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti riitelevät nyt ohjelman kulisseissa niin että Embuskaltakin lentää höyhenet ja koko ohjelma lopetetaan. Typerä ja vastenmielinen ohjelma muutenkin.
😂😂😂😂
Mikä siinä nyt meni pieleen? En nähnyt mitään tahallista kiusaamista siinä! Kertokaa mikä siinä oli kiusaamista?
Vierailija kirjoitti:
Ei Veitola saanut Sieppiä näyttämään tyhmältä. Sieppi hoitaa sen ihan itse.
Onko nyt hyvä mieli kun sait ulos rinnastasi pakonomaisen tarpeesi haukkua Saraa?
Ihme kiusaaja friikki.
Mun tulee ihan semmonen olo, että tää on sovittu juttu, jolla saadaan EVSälle ilmaista mainosta ja vähän kohautettua "kolmiodraamalla", ei jatkoon.
Mitä ihmeellistä toss oli? Onhan monia muitakin haastateltavia kuumotettu ja ihan jokasen kysesisen ohjelman juontajann toimesta.
Sieppi saa instakuviensa katselusta rahaa, muistakaa se. Joka ikinen klikkaisu tuo rahaa hälle kirstuun lisää. Elikkä aika hyvä markkinointikikka tuo haastattelu
Ai Roope ei aio sanoa mitään? Uskomaton vetelys. Itse en voisi jättää asiaa noin vaan, vaan tekisin raivopäissäni siitä julkisen ja hyökkäisin kunnolla Veitolaa vastaan. Ehkä duuni lähtisi alta, mutta so what: kunnia ja terve itsetunto on sekin jonkin arvoinen.
Ihan samoja oon itsekin miettinyt kuin mitä Maria kysyi ja onhan niitä täälläkin ihmetelty.
Roopen tulikaste!