Jos saisit keksiä uuden jäätelömaun, mikä se olisi?
Kommentit (70)
Hyviä jäätelöitä löytyy jo, mutta mua ärsyttää kun jokaiseen tungetaan mukaan suklaata. Coocie dought jäätelöt pilataan aina suklaahipuilla.
Sitruuna-marenki
Sitruuna-salmiakki
Joku mietti sitruunajäätelöä. Eikö sitä sitruuna-marenkia enää ole? Joku Aino tai vastaava muovipurkissa. Itse toivoisin että nykyisissä jäätelöissä olisi enemmän makuraitoja niinkuin ennenvanhaan. Esim. Valion minttu... etsimällä saa etsiä minttusuonta sieltä. Olemattoman makuista :(
Vierailija kirjoitti:
Ei ole uusi, mutta Suomesta ei saa sitruunajäätelöä. Se on ihanaa kaikessa yksinkertaisuudessaan.
Suomesta saa Ainon laktoositonta sitruunamarenkijäätelöä, kannattaa kokeilla. On tosi raikas eikä niin makea kuin Ainot yleensä :)
Itse yhdistäisin mintun ja lakritsin.
Punainen viinimarja+kinuski+manteli
pähkinä-valkosuklaa-kinuski, namskis
Karpalo-kinuski- paljolla omenahillolla
Herkkuhurmio kahvi-lakritsi-sitruuna-juustokakku-nougat
Päärynä-pistaasi-toffee ja sitruuna-valkosuklaa
Pihlajanmarja karamellistä on tehty keksikin.
Omar toffee. <3
Vanilja-popcorni-kinuski ja ehkä vielä tummasuklaa hippuja sinne. Rakastan kunnon suolasen ja makeen yhdistelmää.
Minä haluaisin maistaa piparkakku - marianne jätskiä tai joulusuklaan makuista jädeä 😘
Ruusunmarja vanilja.
Vinkistä provikka kiitos. Muistelen mummon ruusunmarjakiisseliä.
Joku kakkujätski, ben&jerrys tyylisessä pönikässä, mutta isommassa 😁. Kakkupohjaa päällä, pinnalla ja välissä, sitten just jotain mansikka-valkosuklaa-vanilja juttua.
Vadelma turkinpippuri
Inkivääri omena