Apua! Treffit huomenna..
Tuli sitten sovittua treffit huomiselle. Tampereella nähdään, ei kummallekaan täysin tuttu paikka, mutta minulle ehkä vähän paremmin kun asun lähempänä.
Nyt tarvitsen apua treffien ohjelmaksi! Kuulostaako minigolf , sitten kaupoissa kiertelyä ja ehkä kirpputori ja joku ruokapaikka ok:lta? Ei mitään hirveän ihmeellistä tarvitse olla, muta jtn pientä tekemistä. En ole juuri treffeillä käynyt niin jännittää..
Otan myös mahdollisia museo vinkkejä Tampereelta vastaan!
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt kauppaan tai kirpparille haluaa treffeillä?
Hmm. Tuskin minä, mutta saattaisin minä mieluummin lauantai-aamupäivästä kuitenkin sopia ja viettää treffit launatai aamupäivästä mieluummin Tammelan toria, - tai jotain muuta toria, mutta kun kerran Tampereella, Tammelan toria katsellen ja vaikka torikahvit nauttien kuin sopia ensitreffit menemällä ensin yhdessä katsomaan, jotain leffaaa, mitä mulle on nainen ehdottanut. - Sain soperrettua, että josko mentäsiin vaikka syömään tai johonkin istumaan ensin, tai sitten sen jälkeen... Tämä siksi, että minulle on epäselvää, että miten leffateatterissa voi tutustua toiseen? - Päätellä, jotain hänen huumorintajustaan ja luonteestaan jos sattuu samaan aikaan jännittymään tai naurahtamaan leffan aikana kuin itse(?=
Minigolf kuulostaa hyvälle ja kaupungilla kiertely/istuskelu & jutustelu. Kaupat ja kirpparit ohittaisin suosiolla.
Kuka nyt kauppaan tai kirpparille haluaa treffeillä?