En haluaisi joutua kuuntelemaan radiosta jotain emätinvoidemainoksia hierojalla ollessani
"Kärsitkö emättimen kuivuudesta?" No joo en, mutta silti kuulostaa tuossa yhteydessä jotenkin hankalalta.
Kommentit (17)
Kaikki vaan lakkaa ostamasta tuotetta, niin mainoskin häviää.
Oletko niin tossu että et saa suutasi auki?? Pyydä sulkemaan se radio jo heti alussa. Itse en voi sietää radiota (en kuuntele itse koskaan) joten kun käyn hierojalla, pedikyyrissä tms., pyydän että radio laitetaan kiinni. Juuri koskaan ei ole kukaan vastustellut. Ainoa oli virolainen jalkahoitaja Schollin hoitolassa, joka alkoi vänkäämään vastaan ja sanoi että kun hänestä on kiva kuunnella radiota. En viitsinyt nostaa asiasta mekkalaa mutta sillä hoitajalla en ole sen jälkeen käynyt. Jos maksan 119 euroa jalkahoidosta niin totta hemmetissä siellä silloin on radio kiinni jos minä niin haluan.
Kosmetogini laittaa aina kaikkea ihanaa musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Oletko niin tossu että et saa suutasi auki?? Pyydä sulkemaan se radio jo heti alussa. Itse en voi sietää radiota (en kuuntele itse koskaan) joten kun käyn hierojalla, pedikyyrissä tms., pyydän että radio laitetaan kiinni. Juuri koskaan ei ole kukaan vastustellut. Ainoa oli virolainen jalkahoitaja Schollin hoitolassa, joka alkoi vänkäämään vastaan ja sanoi että kun hänestä on kiva kuunnella radiota. En viitsinyt nostaa asiasta mekkalaa mutta sillä hoitajalla en ole sen jälkeen käynyt. Jos maksan 119 euroa jalkahoidosta niin totta hemmetissä siellä silloin on radio kiinni jos minä niin haluan.
Ei minua radio haittaa, mutta se mainos. Jos käyn vaikka mieshierojalla ja on tehokas hieronta käynnissä, sitten radiossa selitetään jotain emättimestä, niin tulee vähän #metoo-olo. Voisi valita sen kanavan jotenkin eri tavalla.
Ap
Sanot seuraavalla kerralla vaan rohkeasti METOO!
Ja mistähän se hierojaparka tietää mitä mainoksia tullaan esittämään milläkin kanavalla juuri sinun hierontavuorosi aikana??
Meillä entisessä kolmen naisen työhuoneessa huusi radio kaupallisella kanavalla kaikki päivät. Suljin ja pistin sitä välillä pienemmälle, mutta muut halusivat meteliä voidakseen keskittyä, joten usein se oli päällä ja kuuluvasti olikin. Ison firman vanhempi miespuolinen kuivakan kalvakka pääjohtaja kävi huoneessamme varsin harvoin, mutta sen kerran kun tuli, alkoi radiosta samalla sekunnilla just toi Vagisan-mainos :D Minusta se oli hupaisaa, kun kaikki koitti vaan ignoorata sen taustalla raikuvan ylipirteän naisäänen puhumassa emättimen kuivuudesta, kun herra johtaja esitti asiaansa. Priceless!!
Ymmärrän sinua,
Sitä en ymmärrä, miten joku hieroja/kosmetologi/kampaaja jaksaa kuunnella KOKO päivän jotain hemmetin mainosradiota, jossa samat soittolistat kiertää päivästä toiseen.
Mitä hän on sanonut kun sanoit että et halua kuunnella?
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän on sanonut kun sanoit että et halua kuunnella?
Tuo tilanne tekee niin hankalaksi sanoa että en halua kuunnella emätinjuttuja kun mua hierotaan. Jos joku teitäkin ahdistelee epäsuorasti niin tuleeko heti mieleen sanoa että lopeta?
Ap
Minä en haluaisi kuulla niitä missään. Tai katsella olohuoneessani. Kannatan aikaisempaa järjestelyä, jossa tietyt asiat olivat yksityisiä ja että ne, joilla on ongelmia piirakkansa kanssa, menevät oma-alotteisesti apteekkiin kyselemään.
Miksi ne on aina juuri naisten alapäävaivoihin liittyviä mainoksia? Ärsyttää.
Apteekissa ne vittuasiat huudetaan liveyleisön edessä oireita tiedustellen.
Käytä korvatulppia seuraavan kerran.