Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla - sinkut esittelyssä. Tästä se alkaa!

Kommentit (1271)

Vierailija
1021/1271 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miinassa on vähän samaa näköä Touko Aallon tyttöystävän Iris Flinkkilän kanssa.

Suunnilleen saman verran kuin Touko Aallolla ja Teuvo Hakkaraisella. 

Vierailija
1022/1271 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsit kun tekisi mieli ottaa tuo kuukauden ilmainen cmore 😂😂😅 mutta ehkä tämä viikon odottaminen on vähän nii kuin osa tätä sarjan iloa!

Samaa mietin, mutta vaikka sen ottaisi, joutuisi kuitenkin uuden jakson nähtyään odottamaan taas viikon. Joten hyöty jää oikeastaan aika vähäiseksi. Päätin että katson sarjan tv-aikataulussa niin riittää viihdettä pidemmälle syksyyn. :)

Minä katson jaksot kahdesti. Huomenna työpäivän jälkeen palkitsen itseni ennakkojaksolla ja herkuilla, ja sitten ensi viikon tiistaina katson jakson uudestaan live-seurannan kera, koska kiinnostaa muiden mielipiteet (=parempi katselukokemus). Plus tokalla katselukerralla löytää uusia juttuja. Minulle ei tulisi mielenikään paljastella täällä ennakkojakson tapahtumia vaan voin keskittyä analysoimaan hääjaksoa tulevina päivinä ja avautumaan häämatkajaksosta vasta ensi viikon tiistai-iltana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1271 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miina on fiksu ja ei ala katsoon kovin kauaa jos Heikki osoittautuu piikittelijäksi jne

Tai Heikki ei jaksa Miinan jatkuvaa opettamista. Heikki sai ohjeita tanssiessa ja lasia kilistäessään.

Vierailija
1024/1271 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää Heikin "en koskaan kysy lupaa"-juttu oli? Mulla meni ohi.

Heikki ei kysy koskaan lupaa silloin, kun hän hääleikkien yhteydessä laittaa päänsä vaimonsa hämeen alle ja ottaa hampaillaan sukkanauhan.

Vierailija
1025/1271 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkäisin, että täällä voisi spoilatakin, laittaa vaan varoitukset. Mä tykkään lukea niitä aiemmin, mutta en haluaisi lukea montaa ketjua.

Vierailija
1026/1271 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikin rentoutuminen ja Rosan pohdiskelut ei olleet spoilaamista, ihan kaikkien nähtävissä eilisen jakson lopussa.

Vierailija
1027/1271 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miina on fiksu ja ei ala katsoon kovin kauaa jos Heikki osoittautuu piikittelijäksi jne

Tai Heikki ei jaksa Miinan jatkuvaa opettamista. Heikki sai ohjeita tanssiessa ja lasia kilistäessään.

Totta...

Vierailija
1028/1271 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä tykkäisin, että täällä voisi spoilatakin, laittaa vaan varoitukset. Mä tykkään lukea niitä aiemmin, mutta en haluaisi lukea montaa ketjua.

Sama!!

Vierailija
1029/1271 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin tykkään realityspoilauksista. Osa huomaa jotakin, mitä joku toinen ei. Saa kunnolla sitten analysoida, mitä sekin ilme siinä välissä tarkoitti.  :D Eli mun puolesta saa spoilata, kunhan laittaa varoituksen viestin alkuun. Jos täällä siis mielipiteitä kysytään. 

Vierailija
1030/1271 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miina on tämän kauden Esa. Jos Heikki tajua, minkälaisen upean naisen sai vaimoksi, niin tämä on Miinalle oivallinen deitti-ilmoitus. 

Mun mielestä on vähän raakaa syyllistää Heikkiä siitä, jos hänellä on ollut ajatuksissa ja myös haussa mainituissa toiveissa vähän herkempi ja kiltimpi tyttö, ja Miina vaikuttaa nyt siihen nähden väärältä ja liian räväkältä tyypiltä. Mutta ehkä Miinan isä puhui totta, ja Miinasta löytyy räväkkyyden alta noita ominaisuuksia. Silloin on toivoa.

Raakaa syyllistää, kun ajatuksissa oli herkkä ja kiltti tyttö?

Heikkiä on kritisoitu Miinan ulkonäköön takertumisesta ja huonosta käytöksestä. Hän ei edes huomannut vaimonsa herkkyyttä, joka oli juuri sitä mitä toivoikin. Appiukon piti varta vasten se sanoa, että tajuatko Miinan olevan herkkä. (Ei siis kannattaisi töksäytellä jatkuvasti...) Sitten kun Heikki pystyi katsomaan tatuoinnin ja kielilävistyksen läpi tajusi hän itsekin, että Miina onkin tosi herttainen ja mukava ihminen.

Heikki oli siis yllättävän pinnallinen ihminen ja veti vaimonsa ulkonäön perusteella aika radikaaleja johtopäätöksiä hänen luonteestaan. Tosiasia on kuitenkin se, että tatuoinnit ja lävistykset ovat verrattain yleisiä nykyään, eivätkä ne kerro ihmisen luonteesta tai siitä kiltteydestä juuri yhtään mitään. 

Vierailija
1031/1271 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuli itsellenikin mieleen. Minä olen sosiaalisesti hieman taitamaton ja hyvin ujo. Vihaan sitä kun tullaan neuvomaan kuin pikkulasta. Kyllä minä osaan toimia normaalisti kunhan saan tehdä asiat rauhassa omaan tahtiin.

Vierailija
1032/1271 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetun äiti on hyvä esimerkki siitä, että kaunis nainen on kaunis vähän vanhempanakin.

Vierailija
1033/1271 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki on tyrmätty aika totaalisesti somessa eilisen perusteella. Itse en olisi huolissani, sillä mielestäni oli aika selkeää että Heikkiä jännitti ja siksi hän yritti keventää tunnelmaa huumorilla. Hän ei välttämättä muutenkaan ole tyyppi kenelle on luontevaa näytellä komean ja edustavan sulhasen roolia tv-kameroiden edessä ja silloin huumori on tyypillinen keino selvitä tilanteesta. Mielestäni hänellä oli sitä paitsi ihan hyvääkin huumoria, mutta esim. se runoläppä kyllä kuulosti tylyltä. Mutta tämäkin on tavallista - kun jännittyneenä yrittää vääntää huumoria, se ei aina tule suusta ulos sellaisena kuin sen toivoisi tulevan. Hermostuneena sitä myös voi puhua kameralle mitä sattuu niin kuin Heikki Miinan ulkonäköä kommentoidessaan.

Mielestäni Heikki on hyvää vaihtelua vaikkapa viime kauden miehiin, sillä Heikissä on yllätyksellisyyttä ja mystisyyttä, eikä hänestä aina osaa sanoa milloin hän on tosissaan ja ei. 

Vaikka Heikki yllätyikin aluksi Miinasta, jakson lopussahan hän jo puhui varsin lämpimään sävyyn hänestä kun oli saanut vähän totutella tilanteeseen. Monet ujot ihmiset vain tarvitsevat hiukan aikaa lämmitäkseen. 

Vierailija
1034/1271 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinan ulkonäön arvostelu tuntuu minusta hyvin kummalliselta. Hänhän on erittäin kaunis nainen, eikä älyssäkään vaikuta olevan vikaa. Toivottavasti Heikki ei tuota pettymystä.

Vierailija
1035/1271 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa keskustellaan Ava-kanavan ohjelmiston mukaisessa ajassa.

CMore-kanavan tahtinen keskustelu:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3267577/ensitreffit-alttarilla-cmore-ka…

Vierailija
1036/1271 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosalla ja Eetulla on kemiaa, jatkuvaa pusuttelua.

En halua maalata piruja seinille, mutta niinhän oli alussa Heidillä ja Mikollakin.

Parin ensimmäisen jakson perusteella ei olisi ikinä uskonut miten käy.

Vähän sama tuli mieleen... tosin Eetu vaikuttaa normaalilta verrattuna Mikkoom joka aiheutti inhotusviboja heti alusta asti.

En kyllä muista, että tällä palstalla olisi puhuttu inhotusviboista silloin eka jaksojen aikana. Vielä häämatkallakin heitä pidettiin pääosin söpönä parina.

Kyllä Mikon ja Heidin yhteensopivuutta epäiltiin paljonkin ennen sen vihkimisjakson näyttämistä (jossa heillä siis oli hyvää kemiaa). Lisäksi erityisesti Mikon puhetyyliä vieroksuttiin ja muistan itsekin, että valokuvan perusteella ajattelin Mikon olevan mielenkiintoinen ja kiva, mutta heti ensimmäisen jakson nähdessäni mielipiteeni hänestä muuttui. Kehonkieli ja puhetapa yms. jutut kertovat yllättävän paljon ihmisestä kuitenkin.

Tässä sen vuoden keskustelu: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/2654674/ensitreffit-alttarilla-official

Vierailija
1037/1271 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miten lastenhoitaja ja opettaja on laitettu pariksi. Toisella on akateeminen koulutus ja toisella...ööh...peruskoulu just ja just käytynä? Itse en ainakaan viihtyisi ihmisen kanssa, jolla on huomattavasti matalampi koulutustaso.

Vierailija
1038/1271 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua, miten lastenhoitaja ja opettaja on laitettu pariksi. Toisella on akateeminen koulutus ja toisella...ööh...peruskoulu just ja just käytynä? Itse en ainakaan viihtyisi ihmisen kanssa, jolla on huomattavasti matalampi koulutustaso.

Hah, koulutus nyt ei kerro ihmisestä juuri mitään. Minusta esimerkiksi Sini vaikuttaa ihmisenä paljon miellyttävämmältä kuin vaikkapa tohtorismies Heikki. 

Vierailija
1039/1271 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, koulutus nyt ei kerro ihmisestä juuri mitään. Minusta esimerkiksi Sini vaikuttaa ihmisenä paljon miellyttävämmältä kuin vaikkapa tohtorismies Heikki. 

Eihän siitä ole kysymys, vaan siitä, että Sinin kaltaisille pitäisi pariksi olla joku, mitänäitänyton, putkimies?, levyseppä-hitsaaja?autonkorjaaja? Tohtoreille sitten taas akateemisesti koulutettu.

Vierailija
1040/1271 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tajuan hyvinkin. Samalla alalla todennäköisesti samansuuntaiset arvot. Ymmärtää toisen työtä kun itsekin työskentelee samalla alalla. Persoonallisuudet ovat luultavasti asiantuntijoiden mukaan yhteensopivat jne. Onneksi asiantuntijoilla on laaja-alaisempi käsitys kuin sinulla eivätkä he tuijota vain titteleitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi