Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla - sinkut esittelyssä. Tästä se alkaa!

Kommentit (1271)

Vierailija
981/1271 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miinan isä on nolo

Ylipäätään nolointa on, että sukulaiset joutuvat mukaan tuohon näytelmään, joka saattaa osoittautua vain leikiksi. Kaverit eri asia.

Vierailija
982/1271 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miinan isä on nolo

Eikä ole, vaan rohkeampi kuin suurin osa ikäisistään suomalaismiehistä. Mietipä minkälaista olisi olla itse vastaavassa tilanteessa, ja vielä niin että ei ole itse valinnut osallistua ohjelmaan, vaan on mukana oman lapsen tekemän valinnan seurauksena. Hienosti isä tuki tytärtään tämän valitsemalla tiellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1271 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paha mieli Miinan puolesta. Hän on fiksu, iloinen ja tarkkanäköinen. Olisi ansainnut puolison, joka arvostaa häntä ja on hänen rinnallaan. Heikki jätti hänet fyysisesti ja emotionaalisesti yksin siihen pöytään. Ja kun oli paikalla, piikitteli.

Tarkkanäköinen oli Miinan isäkin. Huolissaan, satutetaanko hänen lastaan.

Heikki pilaa jutun omalla tuomitsevuudellaan. Sai kultakimpaleen muttei osannut arvostaa sitä. Jos liitto ei jatku, ehkä Heikki tajuaa joskus syyn.

Jos tuo jatkuu tuollaisena, toivottavasti Miinalla on itsetuntoa lähteä suhteesta. "Mä en koskaan kysy lupaa" - ei kysy toisen suostumusta seksiin? Karmivaa.

Vierailija
984/1271 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa ja Eetu on ehkä ainoa pari näistä joka on tehnyt muutakin kuin pussaillut hääyönä. Näin luulen.

Vierailija
985/1271 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cmoreen tuli jo häämatkajakso! 😁

Eikä sitten kirjoitella mitään paljastuksia tänne etukäteen. Oma ketju paljastuksille.

Kannatan! Perustakaa oma ketju, te jotka katsotte jaksoja etuajassa, niin voitte kirjoitella vapaasti spoilaamatta.

Vierailija
986/1271 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ihan vielä luovuttamassa Heikin ja Miinan suhteen. Heillä on ainakin musta huumori selvästi yhteistä (vrt. Miinan romanttinen keskitysleirihäämatka -heitto ja Heikin kaikki jutut, tosin "en kysy lupaa" meni överiksi Miinankin mielestä). Miina selvästi myös saa Heikkiä irti kuorestaan ja saa tämän irrottelemaan. Jos Heikillä olisi joku yhtä rauhallinen tyyppi kuin hän itse on (kuten toivoi), niin eihän tuosta tulisi yhtään mitään. Hän pysyisi yksinään siellä askeettisessa kaupunkiyksiössään. Miinan vuoksi toivon, että Heikki noudattaa Miinan isän neuvoa ja tosiaan pitää vaimoaan arvossa. 

Vierailija
987/1271 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toi yksi Rosan kaasoista pyöritteli taas silmiään myrtsinä?

Vierailija
988/1271 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki on just niitä miehiä joka vetää maton alta riidan tullen.

Vierailija
989/1271 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miinan isä on nolo

Eikä ole, vaan rohkeampi kuin suurin osa ikäisistään suomalaismiehistä. Mietipä minkälaista olisi olla itse vastaavassa tilanteessa, ja vielä niin että ei ole itse valinnut osallistua ohjelmaan, vaan on mukana oman lapsen tekemän valinnan seurauksena. Hienosti isä tuki tytärtään tämän valitsemalla tiellä.

Kyllä! Ja varmasti huomasi vielä, että Heikki vaikutti ilkeältä ja Miina koitti tilannetta keventää. Olisi ehkä ollut toisenlainen puhe jollekin paremmin käyttäytyvälle...

Vierailija
990/1271 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kertoi täällä eilen nähneensä Miinan ja Heikin yhdessä alepassa. Miinan valk murre mukana. Olisipa!

Vierailija
991/1271 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli paha mieli Miinan puolesta. Hän on fiksu, iloinen ja tarkkanäköinen. Olisi ansainnut puolison, joka arvostaa häntä ja on hänen rinnallaan. Heikki jätti hänet fyysisesti ja emotionaalisesti yksin siihen pöytään. Ja kun oli paikalla, piikitteli.

Tarkkanäköinen oli Miinan isäkin. Huolissaan, satutetaanko hänen lastaan.

Heikki pilaa jutun omalla tuomitsevuudellaan. Sai kultakimpaleen muttei osannut arvostaa sitä. Jos liitto ei jatku, ehkä Heikki tajuaa joskus syyn.

Jos tuo jatkuu tuollaisena, toivottavasti Miinalla on itsetuntoa lähteä suhteesta. "Mä en koskaan kysy lupaa" - ei kysy toisen suostumusta seksiin? Karmivaa.

Tuollainen sammakko voi päästä suusta vaikkapa siksi, että Heikki tajusi mokanneensa ja että Miina on oikeassa, mutta ei kuitenkaan pystynyt myöntämään tätä ja pahoittelemaan (kuten todellinen mies tekisi), vaan yritti heittää tilanteen vitsiksi. Ei siis varmasti tosissaan tarkoittanut sanoa, että ei koskaan kysy lupaa, vaan sen oli tarkoitus olla läppä. Mutta läpänheitto ei toimi tilanteessa, jossa vitsailija on jo vähän loukannut toista osapuolta. Silloin parasta olisi suorin selin myöntää erehdyksensä.

Johtuu siis epävarmuudesta tuollainen, mutta eihän se viehättävää ole. Jää nähtäväksi, onko Heikillä tuollainen ihan tapana, vai jännittikö hän tuossa vain niin paljon että tuli vähän alitettua omia normaaleja standardeja.

Vierailija
992/1271 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ihan vielä luovuttamassa Heikin ja Miinan suhteen. Heillä on ainakin musta huumori selvästi yhteistä (vrt. Miinan romanttinen keskitysleirihäämatka -heitto ja Heikin kaikki jutut, tosin "en kysy lupaa" meni överiksi Miinankin mielestä). Miina selvästi myös saa Heikkiä irti kuorestaan ja saa tämän irrottelemaan. Jos Heikillä olisi joku yhtä rauhallinen tyyppi kuin hän itse on (kuten toivoi), niin eihän tuosta tulisi yhtään mitään. Hän pysyisi yksinään siellä askeettisessa kaupunkiyksiössään. Miinan vuoksi toivon, että Heikki noudattaa Miinan isän neuvoa ja tosiaan pitää vaimoaan arvossa. 

Hyvin puhuttu, siellä takana! Jännäksi menee seurata, miten tässä käy.

Vierailija
993/1271 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miina on hyvä lukemaan ihmisiä ainakin. 

Mutta ei aivan yhtä tilannetajuinen. Tuo voi olla miehelle aika kova turn off, että nainen ottaa kiireen kaupalla tilanteen haltuun ikään kuin sanoen sillä miehelle, että olet liian vätys. Hienovaraisempaa kuin tilata oletko hermona olisi ollut antaa toiselle tilaa koota itsensä.

Vierailija
994/1271 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainokset - vagisan on läsnä hääyöstä alkaen

Ja seksilelut heti jos ei muuten onnistu:)

Vierailija
995/1271 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut ihmisiä, joista on tullut hyvin tyly ensivaikutelma. Eräästäkin paremmin tutustuttuani kuoriutui erittäin lämmin ja ihana ihminen, kun opin ymmärtämään hänen sarkastista tyyliään ja mustaa huumoria. Luulen, että Heikkikin saattaa olla tällainen

Vierailija
996/1271 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosalla ja Eetulla on kemiaa, jatkuvaa pusuttelua.

En halua maalata piruja seinille, mutta niinhän oli alussa Heidillä ja Mikollakin.

Parin ensimmäisen jakson perusteella ei olisi ikinä uskonut miten käy.

Vähän sama tuli mieleen... tosin Eetu vaikuttaa normaalilta verrattuna Mikkoom joka aiheutti inhotusviboja heti alusta asti.

Enemmän minua pelottaa tässä noiden parien naisten samankaltaisuus. SE turkulainen ope oli elämänsä prinsessa, ja Rosa taitaa olla samanlainen. Liika äkkipikaisuus ja itsekkyys suhteessa sammuttaa ne suuretkin tunteet nopeasti.

Vierailija
997/1271 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina on fiksu ja ei ala katsoon kovin kauaa jos Heikki osoittautuu piikittelijäksi jne

Vierailija
998/1271 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, paha sanoa. Itse mielessäni tuomitsin Heikin aika pahasti tämän jakson perusteella. Mutta sitten mietin mitä asiantuntijat painotti koko ekan jakson aina Heikki klipeissä, että oli ihan eri ihminen kun hetken oli juteltu. Ehkä he koittivat pedata tietä tulevalle, ettei Heikki ole niin mulkku kun vaikutti olevan. 😅

Tuntuu, että Heikki on todella kömpelö ja sosiaalisesti rajoittunut. Voi olla siis oikeasti ihan erilainen kun ei ole itselleen hankalassa tilanteessa. Olen myös sitä mieltä, että tuollaisille ihmisille sopii Miinan kaltainen puoliso koska se voi tuoda sitä erilaista näkökulmaa. Sellaista, että uskaltaakin heittäytyä paremmin jne. Tälläisissä suhteissa minusta erilaisuus on hyvästä, koska kaksi liian samalaista voisi aiheuttaa totaalisen mökkihöperyyden. Heikin tapauksessa siis. Miinalle voisi sopia hyvin sellainen puoliso kun itsekin on. Eli Heikillä on tässä nyt elämänsä tilaisuus löytää sellainen ihminen elämäänsä jota ehkä kipeästi tarvitsisi.

Mutta jos tottapuhutaan, Miina oli niin ihanan oloinen ihminen, että Heikin on kyllä tehtävä TÄYSKÄÄNNÖS että Miinan takia toivon näiden kahden jatkavan. Koska tämän jakson perusteella Miina tosiaan ansaitsee parempaa!

Vierailija
999/1271 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miina on hyvä lukemaan ihmisiä ainakin. 

Mutta ei aivan yhtä tilannetajuinen. Tuo voi olla miehelle aika kova turn off, että nainen ottaa kiireen kaupalla tilanteen haltuun ikään kuin sanoen sillä miehelle, että olet liian vätys. Hienovaraisempaa kuin tilata oletko hermona olisi ollut antaa toiselle tilaa koota itsensä.

Kyseessä ei ollut suinkaan tivaaminen, vaan rakentava keskustelun avaus, johon Heikissä ei ollut miestä tarttua. 

Vierailija
1000/1271 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, Rosa ja Eetu! Siis juuri tuolta aito ihastuminen näyttää! He ovat tosi nuoria, mutta uskon, että molemmat ovat sillä lailla perinteisiä, että kaipaavat elämältä jo varhain sitoutumista ja perhe-elämää. Täydellinen match! <3

Sini ja Vesa myös symppiksiä. Heissä voi olla paljonkin potentiaalia, mutta aika vaikea sanoa vielä. Jäivät ehkä tässä jaksossa tyyppeinä kaikkein etäisimmiksi.

Heikki olisi selvästi toivonut, että alttarille olisi lipunut joku eteerisen kaunis runotar. Tulikin rempseä oululainen Miina, joka ei hönkäile romanttisesti vaan sanoo asiat suoraan ja nauraa räkättää päälle. Saas nähdä, oppiiko Heikki arvostamaan Miinaa. Jotenkin tuntuu siltä, että Miina olisi oikean kumppanin kanssa ihan huippupuoliso, lämmin ja luotettava kuin peruskallio, mutta että Heikin kaltaisen miehen kanssa hän ei ehkä pääse loistamaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan