Mies ei oo oikeesti koskaan kotona!
Näin sen viimeksi tiistaiaamuna, kun se tuli klo 7 kotiin, no kerkis lapsia näkemään puoli tuntia, kun piti kiiruhtaa töihin ja kouluun ja päiväkotiin. Nyt on torstai.
Se ei tule enää edes yöksi nukkumaan kotiin, eikä ilmoittele menoistaan. Ehkä kaksi yötä ollut kotona viikon sisään, ja silloinkin tullut yöllä niin, että mä ja lapset ollaan oltu jo nukkumassa.
Mun piti erikseen laittaa sille viesti, että sen pitää hoitaa lapsia lauantaina, kun mulla on oma meno. Vähän raskasta olla näin yksinhuoltajana parisuhteessa, en oo päässy kuukausiin edes lenkille yksin iltaisin.
No mä teen lasten kanssa kaikkee kivaa kolmistaan, reissataankin ym. Jos on jotkut juhlat/koulun tapahtuma/joulukirkko/kesälomareissu tiedossa, niin mies peruu tulonsa viimeistään edellisenä iltana.
Mitenköhän siitä pääsisi lopullisesti eroon, kun ei sitä kiinnosta mikään perheessään, mutta aina se jossain vaiheessa käy tossa kiukuttelemassa?
Kommentit (25)
Ollaan naimisissa, lapset on yhteisiä, alakouluikäinen ja päiväkotilainen. Vuokralla asutaan. Mun nimi tais olla vuokrasopimuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan naimisissa, lapset on yhteisiä, alakouluikäinen ja päiväkotilainen. Vuokralla asutaan. Mun nimi tais olla vuokrasopimuksessa.
"Tais olla" ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tais olla" ?
Niin, siis vaan mun nimi.
Vierailija kirjoitti:
En mä jaksa enää raivota sille, en jaksa pakata sen kamoja, ei mua oikeesti kiinnosta. En mä vihaa sitä, eikä tää ole mitään miesvihaa. Oon vaan pettyny.
Mä haluaisin rauhanomaisen ratkaisun tähän. Muutanko vaan lasten kanssa pois ja irtisanon kämpän? Ap.
Itse tekisin juuri niin.
Kenen nimissä asunto on. Ovatko lapset yhteisiä ja minkä ikäisiä?