Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reiman verkkokauppa

Vierailija
30.08.2018 |

Onko täällä muita, jotka olisi tilanneet viimeisen kuukauden aikana Reiman verkkokaupasta eikä ole saanut tilaamiaan tuotteita edelleenkään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Tilauksesta on kulunut viitisen viikkoa. Sivuilla luki silloin kyllä, että toimitusaika on pitempi varaston muuton vuoksi. En silti ihan ajatellut näin pitkää toimitusaikaa... Tilasin välikausikengät ja talvikengät, vk-kengät olen tällä välin ostanut jo muualta koska tällä menolla tuo paketti ei tule perille ikinä.

Joku kuppainen -15% alekoodi tuli joku aika sitten sähköpostiin hyvityksenä, mutta enpä taida ihan hetkeen olla tilaamassa uusiksi reimalta.

Vierailija
2/4 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kolme tuotetta tammikuussa 2019. Tuli ilmoitus että yksi tuote jää tulematta ja maksu palautetaan automaattisesti luottokorttitilille. Nyt on kulunut melkein kolme viikkoa eikä rahoja näy. Vetoavat kiireisiin, eli siis asiakas ei ole heille tärkeä. Heti tulee mieleen että onko kyseessä tarkoituksellinen laina josta ei tarvitse maksaa korkoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiman varasto siirtyi Suomesta Saksaan ja siksi toimitusajat venyivät. Eipä tartte enää tilata.

Vierailija
4/4 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin pettynyt  Reiman verkkokaupan toimintaan. Sain lahjakortin jolla tilasin tuotteita alennuksesta. Tuotteita oli jäljellä tilausta tehdessä, kohta tulee viestiä että kahta tuotetta ei saatavilla/loppuunmyyty. Asiakasvastaava tekee vaihtotilauksen toiseen tuotteeseen ja tilaa sen minulle, sitä löytyikin. Toisesta saan lahjakorttikoodin. No viikon päästä tulee viesti, että tämä tuote onkin loppunut. ????

Asiasta tiedotetaan töykeästi vain maililla ja tarjotaan ilmaista postikulukoodia vaikka  minulla on sisällä yli 50 euroa käytettyä lahjakorttikoodia!!! 

En suosittele Reiman verkkokauppaa ollenkaan. Netissä ilmoitetut lukumäärät ei pidä ollenkaan paikkaansa ja toimituskin tulee jonnekin epämääräiseen ulkomaalaistaustaiseen liikkeeseen. Yhden tuotteen vain kolmesta sain ja sekin haettu jostain epämääräisesti puljusta jossa Postilla pakettipiste. Ja höpön löpön että paketti ei muka mahdu valitsemaani lokeropalveluun, se oli pussukka, joka olisi voitu tunkea vaikka postiluukustani.

En suosittele Reiman verkkokauppaa ja olen muiltakin kuullut, että Reiman laatu laskenut erittäin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme