Lupasin miehelleni seksijoulukalenterin
Tartteis vähän apuja kun lupasin miehelleni, että annan hänelle seksijoulukalenterin lahjaksi. Eli sellaisen jossa jokaisesta luukusta tulee hänelle joku seksiin liittyvä asia, jonka minä toteutan hänelle tai hän saa toteuttaa minulle. Miksi jo nyt kyselen, johtuu siitä että tarvitsee hankkia joitain varusteita, eikä ole rahaa ostaa kaikkea kerralla ja meinaan tilata netistä (ebay, aliexpress tjms).
Listalla on nyt muutamia ja tuskin löytyy 24 erilaista, joten joutuu kierrättämään, mutta ideoita otetaan vastaan.
Listalla:
- Ratsastan sinulle orgasmin
- Seksiä kuten haluat
- Suihinotto
- Handjob
- Hieronta "happy endillä"
- Nai mua takaapäin
- Sido minut ota minut
- Laukea rintojeni väliin
- Hankin latex asun ja pukeudun siihen illaksi
- Suostun anaaliseksiin (kommentti: tämä on eka kertani)
- Strippaan sinulle ja saat valita seksi asennon
- Pidän koko päivän stay-uppeja sekä minihametta ilman pikkuhousuja (kommentti: pitää sattua viikonlopulle)
- Saat vibrata ja dildottaa minut (Kommentti: hankin uuden wand wibraattorin), ja sitten saat naida minua
.
.
.
Mikä olisi paras jouluaaton luukuksi?
Kommentit (63)
En tehnyt ihan vastaavaa mut hankin meille yhteiseksi seksijoulukalenterin.😊niitä on jo kaksi luukkua avattu ja ekan päivän klitoris simulaattori vei kyllä tämän typyn ihan uusiin ulottuvuuksiin.mies halusi illalla vielä uudestaan aloittaa touhut katsomalla kun käytän sitä ja saan uudestaan orgasmin joten taisi myös tykätä..tänään onkin sitten sidottu ja pantu olohuoneen matolla..illalla ajattelin vuorostani sitoa miehen kiinni ja antaa kunnon suuhoitoa!😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä idea tuommoinen kalenteri. Turha toivo täällä päässä, kun mieheltä ei saa seksiä koskaan.
No jospa kokeilet tällaista kalenteria.
Kyllä aika impotentti mies pitää olla joka kieltäytyy kun aamulla saa luukusta lappusen jossa vaimo lupaa illalla pukeutua catsuittiin, tehdä suihinoton sekä sen perään ratsastaa päällä.
Itselläni olisi seisokki koko päivän, enkä varmaan selviäisi iltaan ilman että kävisin masturboimassa päivän mittaan.
Ei toimi yhtikäs mikään. Seksijoulukalenteri olisi hänelle täysi painajainen. Kun jo pelkkä halaus on liikaa. Mä käytän sukkia ja sukkanauhoja silloin tällöin ihan arkisinkin, koska inhoa sukkahousuja.
Tasan ei käy aina onnenlahjat.
AP näytti oikeasti toteuttaneen tämän, eka lùukku avattu eilen. Tekiköhän kukaan muu vastaavaa.