Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lupasin miehelleni seksijoulukalenterin

Vierailija
30.08.2018 |

Tartteis vähän apuja kun lupasin miehelleni, että annan hänelle seksijoulukalenterin lahjaksi. Eli sellaisen jossa jokaisesta luukusta tulee hänelle joku seksiin liittyvä asia, jonka minä toteutan hänelle tai hän saa toteuttaa minulle. Miksi jo nyt kyselen, johtuu siitä että tarvitsee hankkia joitain varusteita, eikä ole rahaa ostaa kaikkea kerralla ja meinaan tilata netistä (ebay, aliexpress tjms).

Listalla on nyt muutamia ja tuskin löytyy 24 erilaista, joten joutuu kierrättämään, mutta ideoita otetaan vastaan.

Listalla:
- Ratsastan sinulle orgasmin
- Seksiä kuten haluat
- Suihinotto
- Handjob
- Hieronta "happy endillä"
- Nai mua takaapäin
- Sido minut ota minut
- Laukea rintojeni väliin
- Hankin latex asun ja pukeudun siihen illaksi
- Suostun anaaliseksiin (kommentti: tämä on eka kertani)
- Strippaan sinulle ja saat valita seksi asennon
- Pidän koko päivän stay-uppeja sekä minihametta ilman pikkuhousuja (kommentti: pitää sattua viikonlopulle)
- Saat vibrata ja dildottaa minut (Kommentti: hankin uuden wand wibraattorin), ja sitten saat naida minua
.
.
.
Mikä olisi paras jouluaaton luukuksi?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa joulupukki jouluaatoksi. Saisi ja pitäisi riisua joulupukki, joka olisikin hemaiseva 25 blondinainen. Lopun voitte arvata. 2N+M kimpalla jatkuisi jouluyöhön.

Vierailija
2/63 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa joulupukki jouluaatoksi. Saisi ja pitäisi riisua joulupukki, joka olisikin hemaiseva 25 blondinainen. Lopun voitte arvata. 2N+M kimpalla jatkuisi jouluyöhön.

En taida itse olla valmis tällaiseen ja enkä ole kyllä varma miehestäkään. Saattaisi tulla vauvautunut tilanne. Pitäisi ensin varmaan tutustua "pukki naiseen", sillä täysin tuntematon yllättäen ei tunnu hyvältä idealta.

-AP-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hieno idea, jos oikeasti tuon toteutat. Joka ikinen mies varmasti ilahtuisi tuollaisesta. Vaikka noista jokaista saisi suhteessa muutenkin, niin olisihan se nyt aika hienoa saada tuollainen yllätys kalenterista. Ja joku hieronta happy endingillä kelpaisi kyllä minulle ihan milloin vaan. Kuten mikä vaan noista luukuista. 

Voi kun oma naiseni tekisi kanssa tuollaisen. Mutta sitä pelkoa ei kyllä ole. Ei tulisi kuuloonkaan, että hän pyytettömästi ja oma-alotteisesti tekisi minulle jotain hyvää seksuaalisessa mielessä

Vierailija
4/63 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös suunnittelin tällaista viime jouluksi mutta mies ei halunnut. Jee :(

Vierailija
5/63 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täh... eihä tommosesta kukaan voi kieltäytyä.

toisaalta mäkin haluisin vastavuoroisesti tarjoilla vaimolle orkku orkusta periaatteella =)

Vierailija
6/63 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava idea! Olet hieno nainen. Itsellä olisi paras jouluaaton lahja anaali tai suihinotto loppuun asti, mutta jos teillä normaalia niin ei välttämättä ole niin hohdokas. Joku sidontajuttu?

Osta fleshlight ja sillä runkkaat yhtenä päivänä.

Saisinpa itsekkin edes puolikkaan kalenterin, voisin antaa siitä vaikka toisen munuasen:)

Todennäköisesti saan joulukuussa max. 4 krt. todella säälistä seksiä. Olen hieman kateellinen.

Vierailija
7/63 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattona mies saa katsella kun masturboit ”maaliin asti” valot päällä :)

Vierailija
8/63 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteuta jokin miehen fantasia jouluaattona

Vierailija
9/63 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau mikä idea! Pidempi sessio aatoksi, siinähän voi olla mukana vähän kaikkea aiempia luukkuja.

M40

Vierailija
10/63 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava idea!! Aijon kyllä toteuttaa itsekkin tämän miehelle. Kirjoitatko nuo johonkin lappuihin ja laput, minne?

Vierailija
11/63 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtava idea!! Aijon kyllä toteuttaa itsekkin tämän miehelle. Kirjoitatko nuo johonkin lappuihin ja laput, minne?

Ajattelin käyttää jotain lelu tai suklaa kalenteria jonka tyhjennän. Laitan lapuille nuo seksilupaukset ja vain ne paikoilleen mitkä on pakko (viikonloppuna toteutettavat ja jouluaatto) loput ajattelin sekoittaa ja laittaa randomina loppuihin luukkuihin. On sitten minullakin vähän jännitettävää mitä pääsen illalla tekemään.

Ja tuo fantasia jouluaatoksi on hyvä idea. Laitan aaton luukkuun lapun "Täytän yhden fantasiasi jokaisena joulun puhänä (3kpl)"

-AP-

Vierailija
12/63 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

täh... eihä tommosesta kukaan voi kieltäytyä.

toisaalta mäkin haluisin vastavuoroisesti tarjoilla vaimolle orkku orkusta periaatteella =)

Voittehan te tehdä tuon yhdessä: Molemmat tekee 12 lappua niin että toinen ei tiedä sisältöä. Ne sekoitetaan ja laitetaan kalenteriin. Jos toinen ei halua niin paljon seksiä niin hän voi laittaa tyhjiä lappuja joukkoon. Vain sellaiset jutut mitkä tarvitsevat pidemmän ajan eli viikonloppu jutut voidaan sopia laitettavan oikeisiin luukkuihin. Voihan se olla vaikka romanttinen lounas, jonka jälkeen.......

-AP-

Vierailija
13/63 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömän hieno idea! Kyllä kateeksi käy, meikä ei saa kuin jouluaattona jonkun kirjan. Vaikka kyllähän jos kirja on hyvä, se huonon seksin aina voittaa.

Vierailija
14/63 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kulta, tänään avataan kakkosluukku!"

Hieno juttu, että tällaisiakin naisia on. Ideoitahan mulla ei ole tuohon lisättäväksi, koska en teidän kiinnostuksen kohteista tiedä. Piiskaa ja pissaleikkejä voi toki kokeilla, jos tykkää. Voit myös etsiä toisen naisen ja touhuat hänen kanssaan miehen nähden, vaikka ette varsinaista kimppaa harrastaisi.

Vierailija
15/63 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kulta, tänään avataan kakkosluukku!"

Hieno juttu, että tällaisiakin naisia on. Ideoitahan mulla ei ole tuohon lisättäväksi, koska en teidän kiinnostuksen kohteista tiedä. Piiskaa ja pissaleikkejä voi toki kokeilla, jos tykkää. Voit myös etsiä toisen naisen ja touhuat hänen kanssaan miehen nähden, vaikka ette varsinaista kimppaa harrastaisi.

"Anna mulle piiskaa" luukku lisätty, joten kiitos vinkistä. Kolmannetpyörät on kyllä nyt tältä joululta pois suljettuja, ehkä ensi vuonna sitten ja saattaa toteutuakin, jos annan miehen tehdä kalenterin ja vähän yllytän tuohon. Alkaa kohta harmittamaan että joulu on vain kerran vuodessa ;)

-AP-

Vierailija
16/63 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt tuota anaalihommaa pilaa suoraan panemalla, kannattaa muutamia kertoja lämmitellä leluilla ja opetella homma kunnolla, ettei kylmiltään tule pilattua koko juttua.

Vierailija
17/63 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt tuota anaalihommaa pilaa suoraan panemalla, kannattaa muutamia kertoja lämmitellä leluilla ja opetella homma kunnolla, ettei kylmiltään tule pilattua koko juttua.

On meillä pieni anaalitappi jota tosin on käytetty vain pari kertaa. Liukastetta ja kondomia ajattelin käytettävän, mutta haluaisin tämän olevan yllätys, joten pitänee "salaa" harjoitella ennen joulukuuta.

Vierailija
18/63 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä anaalia kokeilla toisin päinkin. Strap on vyötäisille ja planet miestäsi.

Vierailija
19/63 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä anaalia kokeilla toisin päinkin. Strap on vyötäisille ja planet miestäsi.

Tuon saa mies laittaa ensi joulun kalenteriin, jos tuota haluaa....en uskalla laittaa itse ominpäin tällaista ehdotusta. Melkein kaikkea muuta paitsi anaali ja pissa-kakka leikkejä on kokeiltu.

Luulen että jos "tyhjiksi" jääneet luukut täyttää suihinotto ja "sido minut ota minut" lapuilla niin kukaan ei tule ainakaan pettymään....itse tietty haluaisin noita "sido minut ota minut" lappuja enemmän, mutta tämä on lahja joten pitänee tyytyä siihen että itse en joka kerta saa täydellistä nautintoa. Suihinoton antamisesta kiihotun kyllä, mutta orgasmi tulee äärimmäisen harvoin.

-AP-

Vierailija
20/63 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon saa mies laittaa ensi joulun kalenteriin, jos tuota haluaa....en uskalla laittaa itse ominpäin tällaista ehdotusta. Melkein kaikkea muuta paitsi anaali ja pissa-kakka leikkejä on kokeiltu.

Luulen että jos "tyhjiksi" jääneet luukut täyttää suihinotto ja "sido minut ota minut" lapuilla niin kukaan ei tule ainakaan pettymään....itse tietty haluaisin noita "sido minut ota minut" lappuja enemmän, mutta tämä on lahja joten pitänee tyytyä siihen että itse en joka kerta saa täydellistä nautintoa. Suihinoton antamisesta kiihotun kyllä, mutta orgasmi tulee äärimmäisen harvoin.

-AP-

Ainakin itse innostuisin helposti vastalahjaan. Ja jos miehesi ei sitä itse tajua ehdottaa niin voithan vihjailla miten jäi kiimaan. Tuskin pistää pahakseen, kun noin hienon lahjan saa.