Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joita Thaimaa ei kiinnosta pätkän vertaa??

Vierailija
03.05.2006 |

Mä en ikinä lähtisi sinne lomalle, siinä vaan ei ole mitään kiinnostavaa! Mikä ihme siinä oikein ihmisiä vetää...?? Kyllähän jotain upeita maisemia löytyy muualtakin, onko se taas se hinta, joiden perässä ihmiset juoksee?? Sama juttu kuin Viron-matkoissa...

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin matkailen muualla, en ole ikinä pitänyt " itämaisesta kulttuurista" .

Vierailija
2/56 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen matkustanut työn puolesta sekä Bangkokissa että Pohjois-Thaimassa ja olen tykännyt kovasti. Ihmiset ovat mielenkiintoisia, kulttuuri vanhaa, näkemistä riittää. Ruoka on parasta maailmassa!

Mutta jos olet näitä tahvoja, joiden mielestä matkustaminen ylipäänsä on turhaa, niin sinulle on ihan hyödytöntä selittää näitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä. Varmaan tämä joskus muuttuu? Tällä hetkellä lähtisin mieluiten safarille Tansaniaan, sitten etelä-Amerikkaan vaikkapa Buenos Airesiin ja Uuteen-Seelantiin.

Vierailija
4/56 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan matkustamista ja Thaimaata. Thaimaata rakastan sen vuoksi, että se on trooppinen, ystävällinen, edullinen, erilainen, eksoottinen, turvallinen.. Siellä upeita nähtävyyksiä, paljon koettavaa, herkullista ruokaa, mielettömiä rantoja jne. jne.

Oli vaan pakko tulla sanomaan. Ehkä et ole oikea henkilö puhumaan Thaimaasta, jos et ole edes käynyt siellä koskaan. Myönnän, että omat mielikuvatkin olivat erilaisia ennenkuin tutustuin ko. maahan.

Vierailija
5/56 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta EI IKINÄ Thaimaaseen!

Vierailija
6/56 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitan näitä Ao Nang, Patong, Karon, Kata, Pattaya, Cha-am, ym. missä joka toinen tai kolmas vastaantulija on turisti! Sen sijaan Pohjois-Thaimaa on ihana (ja varmasti moni muukin paikka, en ole kaikkialla käynyt) ja Phuketistakin löytyy ihania paikkoja mutta ei noilta turistirannoilta. Ja onhan siellä ihania pieniä saariakin paljon. Mutta tuo pohjoinen minua kiinnostaa enemmän.

Vierailija
7/56 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaassahan on aivan tajuttomasti upeaa historiaa ja temppeleitä ym. Maata ei ole koskaan valloitettu ja siten siellä on nuo jutut paremmassa kunnossa kuin monessa muussa, sotien tuhoamassa alueen maassa.

On siellä tietysti maisemiakin, mutta myös siis kulttuuria ja historiaa.

Vierailija
8/56 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hawaiji ja Mauritius on ihan eri juttu kuin Thaimaa!

Vierailija
9/56 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmisillä on erilaiset kiinnostuksenkohteet, jotain toista ihmistä kiinnostaa vaikka Intia ja toista Vietnam tai Afrikka.

Vierailija
10/56 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja väittämään, että " joo, se on varmaan vaan se halpa hintataso, ei siellä voi mitään ketään kiinnostavaa oikeasti olla..."

Vierailija:

mutta kun joku Thaimaan kulttuuri tai historia ei vaan kiinnosta, mikään itämaisuus ei vaan iske!!

Hawaiji ja Mauritius on ihan eri juttu kuin Thaimaa!

Juu, ovat nuo Hawaiji ja Mauritius eri juttu, pelkkiä turistirysiä ja rantakohteita. NIITÄ mä pidän aivottomina valintoina.

Vierailija
11/56 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sitä ole pakko mennä Waikiki Beachille

Vierailija
12/56 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi Thaimaa kiinnostaa enää yhtään vähempää. Pidän kyllä muuten matkustelusta, mutta matkustelen mielummin maihin ja kaupunkeihin, jotka eivät ole tavanomaisia turistikohteita.

Vierailija
13/56 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

;DD

Minusta on täysin ok, jos joku haluaa maata rantsulla ja mennä Hawaijille, mutta pointtini oli, että mitenkään nenän vartta pitkin ei siellä matkailijan kannata Thaimaata katsella. Thaimaa on sentään iso maa ja sieltä löytyy TODELLA monenlaisia kohteita.

Vierailija:

eihän sitä ole pakko mennä Waikiki Beachille

Vierailija
14/56 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaijilla voi tutustua mm. polynesialaiseen kulttuuriin

Vierailija
15/56 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt viitsi.

Vierailija:

Voihan Mauritiuksella tutustua mm. historiaan, ei sielläkään ole pakko lomailla jossain 5 tähden all inclusive-hotellissa

Havaijilla voi tutustua mm. polynesialaiseen kulttuuriin

Tenerifallakin voi tutustua paikalliseen kulttuuriin, muttei se silti ko. kohteesta mitään kulttuurikohdetta tee. Eikä Mauritiuksesta tai Hawaijista.

Vierailija
16/56 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kävisit siellä vannoisin että menisit uudestaan. Itse asuin jonkun aikaa Pattayalla ja voin sanoa että kauniinpaa ja ihanampaa lomakohdetta saa hakea. Upeita puistoja, retkiä, maisemia ja sit se pieni kaupunki mistä saa ihan kaikkea. :)

Vierailija
17/56 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassahan ei voi matkustaa muualle kuin Thaimaahan....

Vierailija:

Minä olen matkustanut työn puolesta sekä Bangkokissa että Pohjois-Thaimassa ja olen tykännyt kovasti. Ihmiset ovat mielenkiintoisia, kulttuuri vanhaa, näkemistä riittää. Ruoka on parasta maailmassa!

Mutta jos olet näitä tahvoja, joiden mielestä matkustaminen ylipäänsä on turhaa, niin sinulle on ihan hyödytöntä selittää näitä...

Vierailija
18/56 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauritiuksellakin on pitkä historia ja siellä voi tutustua vaikka muinaisen Dodo-linnun historiaan ym. Luonto on mielenkiintoista

Vierailija
19/56 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa sanoa että ei tykkää jostain sen enempää siitä tietämättä!

Vierailija
20/56 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

thaimaa tai esim intia. matkustelu kyllä kiinostaa mutta viihdyn parhaiten kaupunkilomilla euroopassa, Usassa jne. Afrikassa olen ollu ja se oli kyllä mahtavaa ja en siis millään turistimatkalla vaan asuttiin 3 kk pienessä kylässä ja tehtiin töitä. Aasia ei vaan sytytä ollenkaan paitsi Japani olis hieno.

ja tsunamilla oli vaikutuksensa, vaikka tuskin se sinne uudelleen tulee niin mua vaan kammottaa ajatus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä