Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyydettiin osallistujilta 7€ maksu juhliin ja ilmeisesti oli muutamalle liikaa.

Vierailija
30.08.2018 |

Helkkari että ottaa aivoon sellainen että jälkikäteen ruvetaan kyselemään minne raha meni ja kuitteja yms..

Haluttiin siis järjestää hyvälle ystävälle yllätys synttärit missä olisi hyvää ruokaa ja vähän juomaa yms. Sekä yhdessä oloa.

Kutsuessamme kavereita mainitsimme että emme ajatelleet muuta lahjaa kuin tämä joten osallistuisitteko 7€ summalla, silloin tämä sopi kaikille.

Ystävän äiti tarjoutui ostamaan myös paljon aineksia että saatiin kakut ja ruuat tehtyä.

Mini sitten jälkeenpäin ihmetteli että miten saatiin noin halvalla kaikki tämä. Joten kerroin että sankarin äiti auttoi myös kustannuksissa.

Niin alkoi jumalaton kyseli että paljonko hän antoi, missä käytiin ostoksilla ja paljonko meni rahaa. Olis pitänyt ennemmin käydä Lidlissä kuin K-kaupassa olis päässyt halvemmalla???? Siis kaikki sai syödäkseen ja juodakseen ja hauskaa oli mutta olis pitänyt päästä vielä halvemmalla!! Ei helvekko että pistää vihaksi

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsyttää. Maksaisin mukisematta vaikka triplasti tuon, jos olisi ystäviä ja juhlia

Vierailija
2/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa niillä heräsi epäilys, että tämä äiti maksoi ruuat, ja sinä pistit rahat omaan käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs et käyny Lidlissä? K-kauppa on kalliimpi. Säästöä se on sentitkin ;)

Vierailija
4/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla otat kaverin orjatöihin järjestämään.

Vierailija
5/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa niillä heräsi epäilys, että tämä äiti maksoi ruuat, ja sinä pistit rahat omaan käyttöön.

Tämän olisi voinut kysyä sitten heti eikä viikon päästä. Ja toisekseen meitä oli 4 jotka tekivät ruuat yms. Valmistelut, itse en hakenut kaikkia tarvikkeita.. ja näkivät kun jaettiin rahat meidän neljän kesken.

Nyt viikon jälkeen alkaa nurina whats upissa että saisko nähdä kuitteja..

Ap

Vierailija
6/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moukkamaista pyytää vierailta rahaa! Olen itsekin tähän valitettavasti törmännyt.

Juhlittavaa järjestää ja maksaa juhlat, vieraat tuovat halutessaan lahjoja ja kukkia. Mitään osallistumismaksuja ei heiltä tule periä.

Vierailija
7/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella moukkamaista pyytää vierailta rahaa! Olen itsekin tähän valitettavasti törmännyt.

Juhlittavaa järjestää ja maksaa juhlat, vieraat tuovat halutessaan lahjoja ja kukkia. Mitään osallistumismaksuja ei heiltä tule periä.

Sinä se et sitten ymmärtänyt yhtään mitään.

Vierailija
8/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luitkohan taas koko juttua.

Haluttiin siis järjestää hyvälle ystävälle yllätys synttärit missä olisi hyvää ruokaa ja vähän juomaa yms. Sekä yhdessä oloa.

Vierailija
9/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alemman sosiaaliluokan ongelmia. 

Jos järjestämme juhlat, niin mitään rahoja ei kerätä. Maksamme itse. Tuovat sitten mitä tuovat ihan ilman ohjeistusta. 

Ja toisin päin. Kukaan ei koskaan meiltä ole vaatinut mitään osallistumisrahaa juhliin. Viedään sitten esim. viinipullo, jotain kivoja hyvin säilyviä elintarvikkeita, joita ei tarvitse avata juhlien aikana. Kukkia emännälle toki aina :)

Vierailija
10/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos järjestämme juhlat, niin mitään rahoja ei kerätä. Maksamme itse. Tuovat sitten mitä tuovat ihan ilman ohjeistusta. 

Ja toisin päin. Kukaan ei koskaan meiltä ole vaatinut mitään osallistumisrahaa juhliin. Viedään sitten esim. viinipullo, jotain kivoja hyvin säilyviä elintarvikkeita, joita ei tarvitse avata juhlien aikana. Kukkia emännälle toki aina :)

Ilmeisesti ylemmän sosiaaliluokan ongelma on lukutaidon puute...

Vierailija
11/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iloa kuittien näkemisestä olisi, eihän kukaan voi olla varma millä rahoilla ostokset on maksettu?

Vierailija
12/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkos kuullut että ystävät/sukulaiset voivat järjestää päivänsankarille yllätysjuhlat? Siis tämä yhdessä järjestetty juhla on lahja päivänsankarille. Yhteinen lahja kaikilta. Kuka maksaa?

Itse ainakin suuresti iloitsisin juhlasta, jossa paikalla on minulle läheiset ihmiset. Ihan paras lahja.

Vierailija
13/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä vaikka näin olisikin? Minä en todellakaan olisi alkanut tivata jotain kuitteja.

Vierailija
14/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ylemmän sosiaaliluokan ongelma on lukutaidon puute...

😂😂😂😂

Vierailija
15/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita vain, että rahaa kerättiin xx,xx euroa ja Annan äiti maksoi loput.

Vierailija
16/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan osallistunut kimppalahjaan? Ymmärrätkö, että siihen kerätään rahaa kaikilta osallistujilta?

Vierailija
17/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa olet järjestänyt kaverillesi yllätyssynttärit niin, että sinä järjestät ja maksat ne yksin, ja kaikki muut osallistuvat sinun kustannuksellasi?

Vierailija
18/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitin jo etukäteen mitä oli suunniteltu, tyyliin Marja leipoo kakut, Minna tekee kinkkupiirakan yms. Kysyin allergiat ja sanoin että hinnaksi tulee n. 7€ jonka voi sitten vaivihkaa antaa vaikka juhlissa meille.

Synttärisankarin äiti sitten vielä tarjoutui maksamaan ainekset muutamaan muuhun juttuun jonka valmistimme sekä viineihin ja limsoihin..

Ap

Vierailija
19/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitin jo etukäteen mitä oli suunniteltu, tyyliin Marja leipoo kakut, Minna tekee kinkkupiirakan yms. Kysyin allergiat ja sanoin että hinnaksi tulee n. 7€ jonka voi sitten vaivihkaa antaa vaikka juhlissa meille.

Synttärisankarin äiti sitten vielä tarjoutui maksamaan ainekset muutamaan muuhun juttuun jonka valmistimme sekä viineihin ja limsoihin..

Ap

Jos tämä ei kelpaa, niin anna synttärisankarin äidin numero ja käske pyytää häneltä vahvistus.

Vierailija
20/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää yks viesti oli kyllä paras jotenkin tyyliin näin:

Laskeskelin että jos ainekset piirakkaan olis ostanut Lidlistä eikä superkalliista k-marketista niin olis säästänyt yli 3€ aineksissa

Oikeesti kuka jälkikäteen laskee tollasia ja kehtaa vielä sanoa sen ääneen järjestäjille.

Ap