Minkä tv-sarjan tai elokuvan suosiota et ymmärrä?
Sarja tai elokuva jota "kaikki" muut katsovat ja hehkuttavat, kun itse olet vain että meh?
Kommentit (110)
Putous, ei vaan pysty :D
Kamalan vaivaannuttavaa katsottavaa, enkä ole koskaan varsinaisesti nauttinut myötähäpeän tunteesta ( onneksi ei yleensä edes tarvitse).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meh?
Meh (/mɛ/) is an interjection used as an expression of indifference or boredom.
Saiskos saman Suomeksi?
Sinkkuelämää, elokuvat ja sen spin-off sarjat.
Vierailija kirjoitti:
Ei Sinkkuelämästä ole tehty spin-offeja
Muodin huipulle. En ymmärrä miksi sitä kehutaan yhdeksi maailman parhaimmaksi tosi-tv-sarjaksi. Minusta se on uskomattoman tylsä. Kilpailijat tekee jonkun värittömän ja yksinkertaisen vaatteen ja sitten pällistellään sitä mallin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Sinkkuelämästä ole tehty spin-offeja
Carrien päiväkirja on siitä sarjasta testy spin-off joka sijoittuu aikaan ennen Sinkkuelämää sarjan tapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Temptation Island ja muut samaan sarjaan kuuluvat biletys/pettämis/pinnalliset sarjat. Jotkut tutu ovat kommentoineet että "kai sua salaa kiinnostaa kattoo mitä ne tekee siellä". Mut kun ei kiinnosta! Ei salaa eikä avoimesti. Koko formaatti on ällöttävä.
Sama täällä! Muutaman kerran olen yrittänyt katsoa juuri siksi, että alkaisko mua edes salaa kiinnostamaan mitä ne tekee siellä. Ja ihan rehellisesti voin sanoa, että eipä juuri jaksa kiinnostaa.
Treffit ovat poikkeuksetta tylsintä mahdollista katsottavaa ja yleensä oonkin käynyt tyhjäämässä tiskaria tai viikkaamassa vaikka pyykkejä ihan vain aikaa tappaakseni. Mä en todellakaan ole mikään kotitöiden suurin fani, joten tämä kertoo todella paljon siitä, miten tylsänä tempparitreffejä pidän.
Bileillat ovat minusta niinikään tylsää katsottavaa, mutta sen lisäksi usein tosi sekavia ja negatiivista myötähäpeää herättäviä. Aluksi kyllä tunsin jonkinlaista tirkistelynhalua, mutta se meni ohi jo ennen kuin bileet olivat päättyneet. En mitenkään jaksaisi katsoa kokonaista kautta toisten aivotonta ryyppäämistä.
Ainoa vähänkin mielenkiintoa herättävä osuus koko sarjassa on leirinuotiot. Mutta kun ennen niitä on melkein kaksi jaksoa kuolettavaa tylsyyttä, niin on jäänyt ne leirinuotiotkin katsomatta, ellei mies satu just silloin temppareita katsomaan. (Kyllä, hän katsoo sarjaa enemmän kuin minä, vaikkakaan ei aktiivisesti.)
Sitten se yksi syy, miksi pari kaveria kertoo temppareita katsovansa, eli Sami Kuronen. Mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa hänestä, päinvastoin. Silmänruokaa ja sanavalmiutta näyttää riittävän. Mutta ei siitäkään pääse juuri muulloin nauttimaan kuin leirinuotioilla, joten? En edelleenkään jaksa vahdata pelkästään niitä leirinuotioita.
Vierailija kirjoitti:
Handmaids tale......
Ei uppo ei..
Johtuu osittain siitä että olen lukenut kirjan ja ajatellu ihmiset ihan erinäköisiksi.
Leffankin muuten katoin...Samoin on käynyt Outlanderin kanssa...
Mä taas en kestänyt Outlanderia kuin yhden jakson, triggeröidyin (kuten teini sanoo). Se jatkuva paneskelukin olisi vielä mennyt, mutta se, että aikahypännyt ja kidnapattu sairaanhoitaja alkaa suvereenisti komentelemaan ilmeisen väkivaltaisia skottisotureita, ei enää mennyt. MEH.
Uuno Turhapuro
Kummelit
Star wars
Putous ja muut vastaavat Roope Salmisen tähdittämät farssit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frendit
Big Brothet
NetflixNetflix?!
Niin...kaikki ei ymmärrää netfliksin suosiota?
Niin, mutta tarkoitetaanko tällä nyt sitä, että ei pidä yhdestäkään tv-sarjasta tai elokuvasta mitä Netflixissä on? Siis ei minullakaan Netflixiä ole enkä tunne tarvetta sitä hommata, mutta en silti sanoisi ettei sieltä mitään minusta hyvää katsottavaa löytyisi.
Sex and the City
Kotikatu
Salkkarit
Uusi päivä
Metsolat
Nuo nyt tulivat ekana mieleen...
Kaikki tosi-tv-ohjelmat ja kilpailut, kuten putous. Samoin Salatut elämät -sarjan suosiota en ole ikinä ymmärtänyt.
Elokuvista ekana tulee mieleen Tree of Life. ja LoL.
Sinkkuelämää oli 90-luvun alussa harvinainen poikkeus. Ei ollut yhtään sarjaa jossa naiset puhuivat avoimesti miehistä ja seksistä. Ja varsinkaan sarjaa jossa naiset olivat itsenäisiä ja miehistä riippumattomia. Tätä näkökulmaa edusti erityisesti Samanthan hahmo. Ennen Sinkkuelämää naiset olivat pelkkiä miehiä seuraavia objekteja. Bondit on tästä pahin esimerkki. Ymmärrän kyllä jos ei nuoremmille aukea mutta silloin oli iso ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Se vampyyripäiväkirjat
Siis voiko typerämpää nimeä ollakaan! Sekä alkuperäinen että käännös.
Taavetti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meh?
Meh (/mɛ/) is an interjection used as an expression of indifference or boredom.
https://en.wiki pedia.org/wiki/Meh
Saiskos saman Suomeksi?
Plääh
Outlander. Aluksi kiinnosti ja konsepti historiallisine Skotlanteineen oli lupaava, mutta sitten ruutuun lävähti se suomalaisen pikkupojan näköinen miespuolinen babyface-päähenkilö. Kaikki kiinnostus lopahti samantien.
Handmaids tale......
Ei uppo ei..
Johtuu osittain siitä että olen lukenut kirjan ja ajatellu ihmiset ihan erinäköisiksi.
Leffankin muuten katoin...
Samoin on käynyt Outlanderin kanssa...